Er zijn 5 resultaten gevonden
- za 10 apr 2021, 17:13
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Car audio beurs, show of grote meeting
- Reacties: 13
- Weergaves: 730
Re: Car audio beurs, show of grote meeting
Super, dat is het echte werk dat kan ook geen kwaad om daar eens heen te gaan... dankjewel!
- za 10 apr 2021, 9:32
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Car audio beurs, show of grote meeting
- Reacties: 13
- Weergaves: 730
Re: Car audio beurs, show of grote meeting
Ja top, dankjewel... dat is wat ik zocht!
- vr 09 apr 2021, 10:01
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Car audio beurs, show of grote meeting
- Reacties: 13
- Weergaves: 730
Re: Car audio beurs, show of grote meeting
Dank voor je bijdrage Bertje!
Maar ook over budget en ruimte kan ik nog niet veel zeggen. Hoe enthousiaster ik word, hoe meer ruimte en geld ervoor moet wijken
Mocht iemand een tip hebben voor een grote / beste beurs, meeting of show in Nederland of noord-west europa, hoor ik het graag!
Maar ook over budget en ruimte kan ik nog niet veel zeggen. Hoe enthousiaster ik word, hoe meer ruimte en geld ervoor moet wijken
Mocht iemand een tip hebben voor een grote / beste beurs, meeting of show in Nederland of noord-west europa, hoor ik het graag!
- do 08 apr 2021, 13:23
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Car audio beurs, show of grote meeting
- Reacties: 13
- Weergaves: 730
Re: Car audio beurs, show of grote meeting
De enige plek waar ik ooit geweest ben, was bij concept4cars en ik was niet verkocht in de demo auto waar ik in zat. Maar het probleem is ook dat ook nog niet precies weet wat ik zoek en wat ik mag verwachten. Ik wil in principe (figuurlijk) omver geblazen worden, maar ik besef mij ook dat dit geld ...
- do 08 apr 2021, 9:57
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Car audio beurs, show of grote meeting
- Reacties: 13
- Weergaves: 730
Car audio beurs, show of grote meeting
Hallo, ik zoek een indrukwekkend audio systeem voor in mijn auto, maar ik wil niet afgaan op 1 aanbieder. Ik ben al even aan het Googlen, maar ik heb het gevoel dat het niet zo makkelijk (meer) is om meerdere commerciële opstellingen bij elkaar te kunnen zien in Nederland of net over de grens. Ik vr...
