Er zijn 7 resultaten gevonden
- di 16 mar 2021, 22:31
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Verterker val uit na paar min
- Reacties: 29
- Weergaves: 790
Re: Verterker val uit na paar min
En zal hem dan ook gelijk ff in serie schakeling proberen kijken of dat wat op lost
- di 16 mar 2021, 22:27
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Verterker val uit na paar min
- Reacties: 29
- Weergaves: 790
Re: Verterker val uit na paar min
Bedankt voor alle reacties. Heb geen glaszekering er in is wel een anl. Heb de min kabel gewoon op het frame met kaal metaal. De ls en stroom kabels zitten allemaal gewoon netjes in de versterker Maar heb vandaag hele dag auto gereden voor mijn werk en toen ging die er niet uit is echt pas als ik he...
- ma 15 mar 2021, 19:47
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Verterker val uit na paar min
- Reacties: 29
- Weergaves: 790
Re: Verterker val uit na paar min
En als ik hem in serie schakel speel ik dan ook minder rms met mijn woofer?
Ik weet dat De versterker naar beneden gaat maar ben eig ook wel benieuwd hoe dat zit met de sub
Ik weet dat De versterker naar beneden gaat maar ben eig ook wel benieuwd hoe dat zit met de sub
- ma 15 mar 2021, 19:46
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Verterker val uit na paar min
- Reacties: 29
- Weergaves: 790
Re: Verterker val uit na paar min
Heb hem nu parallel aangesloten indd.
En als die in serie schakeling wel werkt betekent het dat de versterker te klein is?
En als die in serie schakeling wel werkt betekent het dat de versterker te klein is?
- ma 15 mar 2021, 18:29
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Verterker val uit na paar min
- Reacties: 29
- Weergaves: 790
Re: Verterker val uit na paar min
Kan eventueel wel een multimeter kopen wat zou ik kunnen meten?
- ma 15 mar 2021, 18:27
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Verterker val uit na paar min
- Reacties: 29
- Weergaves: 790
Re: Verterker val uit na paar min
Bedankt voor je reactie,
Versterker en kabels worden niet warm.
Er brand normaal een lampje en die gaat uit verder geen lampjes.
Heb wel een andere woofer nog maar heb die woofer nieuw gekocht dus kan niet stuk wezen lijkt mij.
Ik Heb geen multimeter
Versterker en kabels worden niet warm.
Er brand normaal een lampje en die gaat uit verder geen lampjes.
Heb wel een andere woofer nog maar heb die woofer nieuw gekocht dus kan niet stuk wezen lijkt mij.
Ik Heb geen multimeter
- ma 15 mar 2021, 18:13
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Verterker val uit na paar min
- Reacties: 29
- Weergaves: 790
Verterker val uit na paar min
Goedemiddag, Ik heb een orion 600d (600rms 1ohm) versterker En een pg audio 8 inch 800 rms 1600watt dual 2 ohm sub. Stroom kabels zijn 35mm en 150amp zekering Heb het net allemaal aangesloten, en met de eerste keer spelen brandde de zekering door. Heb een nieuwe zekering gehaald en nou valt de verst...
