Er zijn 2 resultaten gevonden

door electronics
zo 21 mar 2021, 1:37
Forum: Versterkers
Onderwerp: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Reacties: 718
Weergaves: 23651

Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.

Inderdaad, Mooie en erg volledige site van Ray. heb hier ook nog een niet opgedreven versie liggen die soms wel wil oscilleren, afhankelijk van aangesloten boxen en bekabeling. ( zal ook nog eens moeten nakijken welke transistoren ik toen gebruikt heb i.p.v. de 546 en 556, zeker met het verhogen van...
door electronics
vr 19 mar 2021, 0:58
Forum: Versterkers
Onderwerp: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Reacties: 718
Weergaves: 23651

Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.

Als er iemand in geïnteresseerd is : Je kan de crescendo eindtrap redelijk eenvoudig opdrijven naar 2 x 250 watt RMS over 8 ohm, of 2 x 350 watt RMS over 4 ohm. Grosso modo komt het er op neer dat je de eindmosfets houdt op de voorziene spanning van 70a 75 volt Plus, en Min. Waar de zekering staat i...