Ben op zoek naar 2 stuks van deze tweeter.
Hoor het graag. Bedankt
Er zijn 7 resultaten gevonden
- di 25 apr 2023, 17:02
- Forum: Ter overname gevraagd
- Onderwerp: ScanSpeak D2905/9500.00
- Reacties: 5
- Weergaves: 340
- vr 14 apr 2023, 10:15
- Forum: Ter overname gevraagd
- Onderwerp: Vifa Carat Center
- Reacties: 0
- Weergaves: 135
Vifa Carat Center
Beste Allemaal, Ik wil deze als uitbreiding gaanbouwen, maar zijn niet meer verkrijgbaar via de bekende zelfbouwwinkels. Ik ben op zoek naar tekeningen/de kast/foto's met maten/houtpakket/oid van deze vifa carat center. ->op het www is van alles te vinden over vifa en de carat-serie, behalve van de ...
- wo 17 mar 2021, 11:29
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Basreflex vraag mbt Vifa Carat
- Reacties: 18
- Weergaves: 860
Re: Basreflex vraag mbt Vifa Carat
Eigenlijk zou ik de conus van een verse 17wp eens moeten voelen. De units zijn eigenlijk altijd wel 'stijf' geweest. Zeker als ik ze vergelijk met de units in mn driades; die flubberen alle kanten op 
- za 27 feb 2021, 20:01
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Basreflex vraag mbt Vifa Carat
- Reacties: 18
- Weergaves: 860
Re: Basreflex vraag mbt Vifa Carat
Bedankt voor alle reacties.
Ik heb de baspijpen nu op 14.5 cm.
Met 18.5 ervaar ik een dip in het basverloop. Zal wel aan de woonkamer liggen, maar met 14.5 dalen de lage tonen gehoormatig netjes.
En harde foamrand.....Is dat een zekere of mogelijke kwaal van de 17wp200?
Ik heb de baspijpen nu op 14.5 cm.
Met 18.5 ervaar ik een dip in het basverloop. Zal wel aan de woonkamer liggen, maar met 14.5 dalen de lage tonen gehoormatig netjes.
En harde foamrand.....Is dat een zekere of mogelijke kwaal van de 17wp200?
- di 23 feb 2021, 8:59
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Basreflex vraag mbt Vifa Carat
- Reacties: 18
- Weergaves: 860
Re: Basreflex vraag mbt Vifa Carat
Dag Jan, is dat niet om aan beide kanten de boel symmetrisch te houden? Ik zou ze graag netjes en weer origineel willen maken. Ik heb geen idee wat de originele lengte was en vandaar mijn vraag. Ik heb me suf gegoogeld en zo'n beetje van alle Vifa-modellen de baspijplengte gevonden. Maar natuurlijk...
- ma 22 feb 2021, 17:06
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Basreflex vraag mbt Vifa Carat
- Reacties: 18
- Weergaves: 860
Re: Basreflex vraag mbt Vifa Carat
Dank je Henkjan.Henkjan schreef:welkom Jan!
En een plaatje dan
- ma 22 feb 2021, 15:33
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Basreflex vraag mbt Vifa Carat
- Reacties: 18
- Weergaves: 860
Basreflex vraag mbt Vifa Carat
Hallo
Ik heb een paar standaard vida carats.
Daarbij zijn de baspijpen afgezaagd, weer aangeplakt etc.
Ik ga ze vervangen en is er iemand die de juiste lengte weet van die basreflexpijpen?
Ik heb een paar standaard vida carats.
Daarbij zijn de baspijpen afgezaagd, weer aangeplakt etc.
Ik ga ze vervangen en is er iemand die de juiste lengte weet van die basreflexpijpen?
