ik wacht even af!
Er zijn 50 resultaten gevonden
- ma 11 mei 2026, 9:57
- Forum: Ter overname gevraagd
- Onderwerp: Hypex ucd 180 of 400
- Reacties: 6
- Weergaves: 270
- di 05 mei 2026, 19:09
- Forum: Ter overname gevraagd
- Onderwerp: Hypex ucd 180 of 400
- Reacties: 6
- Weergaves: 270
Hypex ucd 180 of 400
Hi, iemand nog ucd 180 of 400 modules ter overname liggen? Liefst v2 met of zonder HxR, oem mag evt ook.
- do 19 feb 2026, 19:08
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Hypex versterkers UcD180's en UcD400
- Reacties: 9
- Weergaves: 814
Re: Hypex versterkers UcD180's en UcD400
Pb gestuurd.
- zo 05 mei 2024, 14:35
- Forum: Archief
- Onderwerp: Troels nomex 164mk2 level 1
- Reacties: 1
- Weergaves: 450
Troels nomex 164mk2 level 1
Te koop, 2 jaar oude, door mijzelf gebouwde Troels Gravesen Nomex 164 mk2 level 1. Gebouwd volgens tekening met zwart mdf, front bekleed met turnbok leer, zij en bovenkant hoogglans zwart 3m folie gewrapt. http://www.troelsgravesen.dk/NOMEX-164-mkII.htm Materiaalkosten waren +/- 1000 euro Weet niet ...
- wo 13 mar 2024, 7:46
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: REL strata5 brom/resonantie
- Reacties: 20
- Weergaves: 792
Re: REL strata5 brom/resonantie
Soms moet je een project even op zolder zetten om er daarna weer met een frisse blik tegenaan te kunnen kijken! Dat "even" duurde wat langer dan gepland!
- di 12 mar 2024, 22:29
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: REL strata5 brom/resonantie
- Reacties: 20
- Weergaves: 792
Re: REL strata5 brom/resonantie
Ik zou even voorzichtig nagaan of de rubber rolrand misschien deels losgeraakt is van de korf, dat is een lijmverbinding die los kan raken met dergelijke klachten als gevolg. 9530-REL_Strata_II_b_wm.jpg Na de woofer uit de kast gehaald te hebben, bleek er toch een stukje rolrand los te zitten, deze...
- wo 17 jan 2024, 20:00
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248174
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://www.ibood.com/nl/s-nl/o/rotel-r ... 509784691e misschien iemand op zoeknaar vv met xlr uit.
- zo 11 jun 2023, 15:52
- Forum: Archief
- Onderwerp: Curryman DAC (i2s op basis van ES9023 Sabre)
- Reacties: 16
- Weergaves: 1537
Re: Curryman DAC (i2s op basis van ES9023 Sabre)
Hoi Henkjan, heb je mijn pb ontvangen?
- za 03 jun 2023, 9:01
- Forum: Archief
- Onderwerp: Curryman DAC (i2s op basis van ES9023 Sabre)
- Reacties: 16
- Weergaves: 1537
Re: Curryman DAC (i2s op basis van ES9023 Sabre)
Nice jongens, dank voor de uitgebreide handleiding.
@ Henkjan, ik stuur je ff pb.
@ Henkjan, ik stuur je ff pb.
- vr 02 jun 2023, 15:58
- Forum: Archief
- Onderwerp: Curryman DAC (i2s op basis van ES9023 Sabre)
- Reacties: 16
- Weergaves: 1537
Re: Curryman DAC (i2s op basis van ES9023 Sabre)
Oke, bedankt alvast. Wacht ik even af!
- vr 02 jun 2023, 8:02
- Forum: Archief
- Onderwerp: Curryman DAC (i2s op basis van ES9023 Sabre)
- Reacties: 16
- Weergaves: 1537
Re: Curryman DAC (i2s op basis van ES9023 Sabre)
Hoi Henk Jan,
Zijn dit bestukte printen? En weet jij toevallig of deze met de raspberry pi werken?
Zijn dit bestukte printen? En weet jij toevallig of deze met de raspberry pi werken?
- wo 01 mar 2023, 9:19
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
- Reacties: 510
- Weergaves: 23558
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Hoi Shadow,
Tis niet dat ze niet verkrijgbaar zijn maar ik had gehoopt wat verzendkosten te besparen.
Dat is trouwens niet dezelfde, rastermaat is anders.
Tis niet dat ze niet verkrijgbaar zijn maar ik had gehoopt wat verzendkosten te besparen.
Dat is trouwens niet dezelfde, rastermaat is anders.
- di 28 feb 2023, 22:17
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
- Reacties: 510
- Weergaves: 23558
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Even gekopieerd uit de gevraagd rubriek
Dit onderwerp wordt door wat meer bouwers gevolgd misschien.
Dit onderwerp wordt door wat meer bouwers gevolgd misschien.
- di 28 feb 2023, 22:16
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
- Reacties: 510
- Weergaves: 23558
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
oi,
Iemand nog zon 10000uF 50v snap in elco liggen voor in de voedingsprint van knuisje voor de composiet mk1 eindversterker? Graag dezelfde van nichicon 30x50mm 10mm tussen de draden.
Heb er 1 opgeblazen, blijkbaar is het geen goed idee om met een carnavalskater een voedingsprint te solderen!
Iemand nog zon 10000uF 50v snap in elco liggen voor in de voedingsprint van knuisje voor de composiet mk1 eindversterker? Graag dezelfde van nichicon 30x50mm 10mm tussen de draden.
Heb er 1 opgeblazen, blijkbaar is het geen goed idee om met een carnavalskater een voedingsprint te solderen!
- di 28 feb 2023, 16:39
- Forum: Ter overname gevraagd
- Onderwerp: Elco Nichicon 10000uF 50v uit knuisje voeding.
- Reacties: 0
- Weergaves: 177
Elco Nichicon 10000uF 50v uit knuisje voeding.
Hoi,
Iemand nog zon 10000uF 50v snap in elco liggen voor in de voedingsprint van knuisje voor de composiet mk1 eindversterker? Graag dezelfde van nichicon 30x50mm 10mm tussen de draden.
Heb er 1 opgeblazen, blijkbaar is het geen goed idee om met een carnavalskater een voedingsprint te solderen!
Iemand nog zon 10000uF 50v snap in elco liggen voor in de voedingsprint van knuisje voor de composiet mk1 eindversterker? Graag dezelfde van nichicon 30x50mm 10mm tussen de draden.
Heb er 1 opgeblazen, blijkbaar is het geen goed idee om met een carnavalskater een voedingsprint te solderen!
- za 21 jan 2023, 13:54
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
- Reacties: 510
- Weergaves: 23558
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
voeding.png Ja, is zeker een goede optie maar neemt wat meer ruimte in beslag. Je kunt dan voor de dioden Schottky dioden nemen zoals de MBR10100. Die zijn nog wat stiller. Dan moet er wel een snubbertje over iedere trafo wikkeling van 220nF/400V PP in serie met 100 ohm. Als je aparte draden trekt ...
- di 17 jan 2023, 18:33
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
- Reacties: 510
- Weergaves: 23558
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Thanks, ga even kijken wat voor ruimte het allemaal in beslag neemt,moet nog een voorversterker printje in ook.
- zo 15 jan 2023, 19:59
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
- Reacties: 510
- Weergaves: 23558
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Ha Jorg, Volgens mij kun je bij Mouser een project aanmaken voor je componenten. En dat kun je dan delen met anderen. Ik heb nu op het moment niet veel tijd, dus als je zo'n project aanmaakt en mij even per PB de link om je project te delen stuurt, wil ik er wel even doorheen lopen voor je. Ik heb ...
- za 14 jan 2023, 23:23
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
- Reacties: 510
- Weergaves: 23558
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
voeding alt.pdf voeding moeilijk.pdf zba alt.pdf zba moeilijk.pdf Hoi Pjotr, heb je toevallig deze bekeken? Iig de zba moeilijk en zba alt pdf's dit zijn de componenten die niet op voorraad zijn met de alternatieven die ik heb gevonden klopt volgens mij wel, maar zou graag de mening van de ontwerpe...
- za 14 jan 2023, 23:03
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
- Reacties: 510
- Weergaves: 23558
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Ja dus, al gelezen in ander draadje!Jorg de Louweren schreef: ↑za 14 jan 2023, 22:39Hoi Pjotr, thanks. Dus ik kan de hele dc protectie weglaten, ook het gedeelte wat op jouw printen zit?
- za 14 jan 2023, 22:40
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
- Reacties: 510
- Weergaves: 23558
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Kloppen de alternatieve componenten van de versterker print wel?
- za 14 jan 2023, 22:39
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
- Reacties: 510
- Weergaves: 23558
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Hoi Pjotr, thanks. Dus ik kan de hele dc protectie weglaten, ook het gedeelte wat op jouw printen zit?
- za 14 jan 2023, 16:00
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
- Reacties: 510
- Weergaves: 23558
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Hoop dat het zo duidelijk is. Anders hoor ik het wel,
Kan geen link naar project bij Mouser plaatsen.
Kan geen link naar project bij Mouser plaatsen.
- za 14 jan 2023, 15:57
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
- Reacties: 510
- Weergaves: 23558
- za 14 jan 2023, 15:37
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
- Reacties: 510
- Weergaves: 23558
Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Hihi, nu nog even uitvinden hoe ik die links hier kan plaatsen!
