Er zijn 50 resultaten gevonden

door Jorg de Louweren
ma 11 mei 2026, 9:57
Forum: Ter overname gevraagd
Onderwerp: Hypex ucd 180 of 400
Reacties: 6
Weergaves: 270

Re: Hypex ucd 180 of 400

cool schreef: di 05 mei 2026, 23:59
Ik ook maar na 14e mei....
ik wacht even af!
door Jorg de Louweren
di 05 mei 2026, 19:09
Forum: Ter overname gevraagd
Onderwerp: Hypex ucd 180 of 400
Reacties: 6
Weergaves: 270

Hypex ucd 180 of 400

Hi, iemand nog ucd 180 of 400 modules ter overname liggen? Liefst v2 met of zonder HxR, oem mag evt ook.
door Jorg de Louweren
do 19 feb 2026, 19:08
Forum: Aangeboden
Onderwerp: Hypex versterkers UcD180's en UcD400
Reacties: 9
Weergaves: 814

Re: Hypex versterkers UcD180's en UcD400

Pb gestuurd.
door Jorg de Louweren
zo 05 mei 2024, 14:35
Forum: Archief
Onderwerp: Troels nomex 164mk2 level 1
Reacties: 1
Weergaves: 450

Troels nomex 164mk2 level 1

Te koop, 2 jaar oude, door mijzelf gebouwde Troels Gravesen Nomex 164 mk2 level 1. Gebouwd volgens tekening met zwart mdf, front bekleed met turnbok leer, zij en bovenkant hoogglans zwart 3m folie gewrapt. http://www.troelsgravesen.dk/NOMEX-164-mkII.htm Materiaalkosten waren +/- 1000 euro Weet niet ...
door Jorg de Louweren
wo 13 mar 2024, 7:46
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: REL strata5 brom/resonantie
Reacties: 20
Weergaves: 792

Re: REL strata5 brom/resonantie

Soms moet je een project even op zolder zetten om er daarna weer met een frisse blik tegenaan te kunnen kijken! Dat "even" duurde wat langer dan gepland!
door Jorg de Louweren
di 12 mar 2024, 22:29
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: REL strata5 brom/resonantie
Reacties: 20
Weergaves: 792

Re: REL strata5 brom/resonantie

Ik zou even voorzichtig nagaan of de rubber rolrand misschien deels losgeraakt is van de korf, dat is een lijmverbinding die los kan raken met dergelijke klachten als gevolg. 9530-REL_Strata_II_b_wm.jpg Na de woofer uit de kast gehaald te hebben, bleek er toch een stukje rolrand los te zitten, deze...
door Jorg de Louweren
wo 17 jan 2024, 20:00
Forum: Aangeboden
Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Reacties: 5698
Weergaves: 248174

Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)

https://www.ibood.com/nl/s-nl/o/rotel-r ... 509784691e misschien iemand op zoeknaar vv met xlr uit.
door Jorg de Louweren
zo 11 jun 2023, 15:52
Forum: Archief
Onderwerp: Curryman DAC (i2s op basis van ES9023 Sabre)
Reacties: 16
Weergaves: 1537

Re: Curryman DAC (i2s op basis van ES9023 Sabre)

Hoi Henkjan, heb je mijn pb ontvangen?
door Jorg de Louweren
za 03 jun 2023, 9:01
Forum: Archief
Onderwerp: Curryman DAC (i2s op basis van ES9023 Sabre)
Reacties: 16
Weergaves: 1537

Re: Curryman DAC (i2s op basis van ES9023 Sabre)

Nice jongens, dank voor de uitgebreide handleiding.
@ Henkjan, ik stuur je ff pb.
door Jorg de Louweren
vr 02 jun 2023, 15:58
Forum: Archief
Onderwerp: Curryman DAC (i2s op basis van ES9023 Sabre)
Reacties: 16
Weergaves: 1537

Re: Curryman DAC (i2s op basis van ES9023 Sabre)

Oke, bedankt alvast. Wacht ik even af!
door Jorg de Louweren
vr 02 jun 2023, 8:02
Forum: Archief
Onderwerp: Curryman DAC (i2s op basis van ES9023 Sabre)
Reacties: 16
Weergaves: 1537

Re: Curryman DAC (i2s op basis van ES9023 Sabre)

Hoi Henk Jan,
Zijn dit bestukte printen? En weet jij toevallig of deze met de raspberry pi werken?
door Jorg de Louweren
wo 01 mar 2023, 9:19
Forum: Versterkers
Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Reacties: 510
Weergaves: 23558

Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic

Hoi Shadow,
Tis niet dat ze niet verkrijgbaar zijn maar ik had gehoopt wat verzendkosten te besparen.
Dat is trouwens niet dezelfde, rastermaat is anders.
door Jorg de Louweren
di 28 feb 2023, 22:17
Forum: Versterkers
Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Reacties: 510
Weergaves: 23558

Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic

Even gekopieerd uit de gevraagd rubriek
Dit onderwerp wordt door wat meer bouwers gevolgd misschien.
door Jorg de Louweren
di 28 feb 2023, 22:16
Forum: Versterkers
Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Reacties: 510
Weergaves: 23558

Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic

oi,
Iemand nog zon 10000uF 50v snap in elco liggen voor in de voedingsprint van knuisje voor de composiet mk1 eindversterker? Graag dezelfde van nichicon 30x50mm 10mm tussen de draden.
Heb er 1 opgeblazen, blijkbaar is het geen goed idee om met een carnavalskater een voedingsprint te solderen!
door Jorg de Louweren
di 28 feb 2023, 16:39
Forum: Ter overname gevraagd
Onderwerp: Elco Nichicon 10000uF 50v uit knuisje voeding.
Reacties: 0
Weergaves: 177

Elco Nichicon 10000uF 50v uit knuisje voeding.

Hoi,
Iemand nog zon 10000uF 50v snap in elco liggen voor in de voedingsprint van knuisje voor de composiet mk1 eindversterker? Graag dezelfde van nichicon 30x50mm 10mm tussen de draden.
Heb er 1 opgeblazen, blijkbaar is het geen goed idee om met een carnavalskater een voedingsprint te solderen!
door Jorg de Louweren
za 21 jan 2023, 13:54
Forum: Versterkers
Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Reacties: 510
Weergaves: 23558

Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic

voeding.png Ja, is zeker een goede optie maar neemt wat meer ruimte in beslag. Je kunt dan voor de dioden Schottky dioden nemen zoals de MBR10100. Die zijn nog wat stiller. Dan moet er wel een snubbertje over iedere trafo wikkeling van 220nF/400V PP in serie met 100 ohm. Als je aparte draden trekt ...
door Jorg de Louweren
di 17 jan 2023, 18:33
Forum: Versterkers
Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Reacties: 510
Weergaves: 23558

Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic

Thanks, ga even kijken wat voor ruimte het allemaal in beslag neemt,moet nog een voorversterker printje in ook.
door Jorg de Louweren
zo 15 jan 2023, 19:59
Forum: Versterkers
Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Reacties: 510
Weergaves: 23558

Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic

Ha Jorg, Volgens mij kun je bij Mouser een project aanmaken voor je componenten. En dat kun je dan delen met anderen. Ik heb nu op het moment niet veel tijd, dus als je zo'n project aanmaakt en mij even per PB de link om je project te delen stuurt, wil ik er wel even doorheen lopen voor je. Ik heb ...
door Jorg de Louweren
za 14 jan 2023, 23:23
Forum: Versterkers
Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Reacties: 510
Weergaves: 23558

Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic

voeding alt.pdf voeding moeilijk.pdf zba alt.pdf zba moeilijk.pdf Hoi Pjotr, heb je toevallig deze bekeken? Iig de zba moeilijk en zba alt pdf's dit zijn de componenten die niet op voorraad zijn met de alternatieven die ik heb gevonden klopt volgens mij wel, maar zou graag de mening van de ontwerpe...
door Jorg de Louweren
za 14 jan 2023, 23:03
Forum: Versterkers
Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Reacties: 510
Weergaves: 23558

Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic

Jorg de Louweren schreef: za 14 jan 2023, 22:39
Hoi Pjotr, thanks. Dus ik kan de hele dc protectie weglaten, ook het gedeelte wat op jouw printen zit?
Ja dus, al gelezen in ander draadje!
door Jorg de Louweren
za 14 jan 2023, 22:40
Forum: Versterkers
Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Reacties: 510
Weergaves: 23558

Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic

Kloppen de alternatieve componenten van de versterker print wel?
door Jorg de Louweren
za 14 jan 2023, 22:39
Forum: Versterkers
Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Reacties: 510
Weergaves: 23558

Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic

Hoi Pjotr, thanks. Dus ik kan de hele dc protectie weglaten, ook het gedeelte wat op jouw printen zit?
door Jorg de Louweren
za 14 jan 2023, 16:00
Forum: Versterkers
Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Reacties: 510
Weergaves: 23558

Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic

Hoop dat het zo duidelijk is. Anders hoor ik het wel,
Kan geen link naar project bij Mouser plaatsen.
door Jorg de Louweren
za 14 jan 2023, 15:57
Forum: Versterkers
Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Reacties: 510
Weergaves: 23558

Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic

voeding alt.pdf
(179.06 KiB) 48 keer gedownload
voeding moeilijk.pdf
(186.82 KiB) 43 keer gedownload
zba alt.pdf
(233.57 KiB) 57 keer gedownload
zba moeilijk.pdf
(250.22 KiB) 46 keer gedownload
door Jorg de Louweren
za 14 jan 2023, 15:37
Forum: Versterkers
Onderwerp: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic
Reacties: 510
Weergaves: 23558

Re: Het Grote ZBA CA GB Bouwtopic

Hihi, nu nog even uitvinden hoe ik die links hier kan plaatsen!