Er zijn 3 resultaten gevonden

door Denizk
di 05 mei 2020, 18:49
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Beter geluid in een Volvo 460
Reacties: 13
Weergaves: 463

Re: Beter geluid in een Volvo 460

Ja dar klopt wel haha. Uit een tijd dat ik zelf nog niet rijden mocht en aan de auto van mn pa aan het knutselen was, zo ver dat gaat. Soms schaam ik mij daar wel eens voor maar we zijn allemaal ergens begonnen nu inmiddels 6 Volvo 460s verder. Hoop nu dingen meer goed te kunnen doen
door Denizk
zo 03 mei 2020, 14:17
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Beter geluid in een Volvo 460
Reacties: 13
Weergaves: 463

Re: Beter geluid in een Volvo 460

Bedankt voor jullie berichten. Het is inderdaad een mooi stuk nederlands glorie. Ik vind het een geweldige wagen. Alleen op sommige punten is het net wat minder. Maar wat mag je verwachten van een wat oudere auto. De tweeters zitten in de A stijl gericht op het voorruit. En wil eigenlijk geen subwoo...
door Denizk
zo 03 mei 2020, 9:14
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Beter geluid in een Volvo 460
Reacties: 13
Weergaves: 463

Beter geluid in een Volvo 460

Beste, Ik heb een Volvo 460 uit 1996. Daarbij vind ik het geluid wat uit de voordeuren komt niet bepaald fijn. Gelukkig is het geluid een stuk beter in de auto sinds er originele speakers in de hoedenplank is gekomen. Maar wat zou ik aan het geluid kunnen doen die uit de voordeuren moet komen? ik ha...