Er zijn 1401 resultaten gevonden
- wo 22 apr 2020, 9:38
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: RPi 3 of 4
- Reacties: 176
- Weergaves: 3910
Re: RPi 3 of 4
https://learn.pi-supply.com/make/pi-supply-switch-assembly-instructions/ Je moet inderdaad iets softwarematig aanpassen... Niet als je de Audiophonics met de volgende software gebruikt: The functions of this card are natively supported by the following software solutions: DietPi, Max2Play, piCorePl...
- wo 22 apr 2020, 9:30
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: RPi 3 of 4
- Reacties: 176
- Weergaves: 3910
Re: RPi 3 of 4
Ja, die wordt eerst netjes afgesloten.Henkjan schreef:maar sluit dat dan eerst netjes je Pi af?
- wo 22 apr 2020, 9:29
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: RPi 3 of 4
- Reacties: 176
- Weergaves: 3910
Re: RPi 3 of 4
Powermanagement van Audiophonics:
https://www.audiophonics.fr/en/raspberr ... 11504.html
Het script installeren is niet echt moeilijk zo te zien.
https://www.audiophonics.fr/en/raspberr ... 11504.html
Het script installeren is niet echt moeilijk zo te zien.
- wo 22 apr 2020, 9:14
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: RPi 3 of 4
- Reacties: 176
- Weergaves: 3910
Re: RPi 3 of 4
Als je nog een Salas wilt:
https://www.diyaudio.com/forums/group-b ... board.html
Heb hem zelf nog niet in elkaar kunnen zetten, geen tijd en wacht al 2 maanden op onderdelen.
https://www.diyaudio.com/forums/group-b ... board.html
Heb hem zelf nog niet in elkaar kunnen zetten, geen tijd en wacht al 2 maanden op onderdelen.
- di 21 apr 2020, 20:48
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: RPi 3 of 4
- Reacties: 176
- Weergaves: 3910
Re: RPi 3 of 4
Als je de Pi toch eenvoudig wilt kunnen in- en uitschakelen:
https://www.sossolutions.nl/pi-supply-s ... witch-v1-1
Bij Audiophonics verkopen ze ook zoiets, die hoef je niet te solderen
https://www.sossolutions.nl/pi-supply-s ... witch-v1-1
Bij Audiophonics verkopen ze ook zoiets, die hoef je niet te solderen
- ma 23 mar 2020, 14:32
- Forum: DIY-gereedschap
- Onderwerp: Werktafel
- Reacties: 14
- Weergaves: 1387
Re: Werktafel
Nou, voor mij is het eigenlijk een reden om weer eens iets op audio-gebied te gaan bouwen.
Het wordt wel weer eens tijd.
Het wordt wel weer eens tijd.
- ma 23 mar 2020, 11:15
- Forum: DIY-gereedschap
- Onderwerp: Werktafel
- Reacties: 14
- Weergaves: 1387
Re: Werktafel
Nadeel ook maar even vermelden: dit ding is best zwaar.
- ma 23 mar 2020, 11:14
- Forum: DIY-gereedschap
- Onderwerp: Werktafel
- Reacties: 14
- Weergaves: 1387
Re: Werktafel
wat wel een verschil is met de workmate, is dat die met z'n in 2en gedeelde werkblad natuurlijk ook een grote bankschroef is waarmee het erg makkelijk grote werkstukken vastzetten is Maar een frees- en zaagtafel maak je er niet zo snel van. Met de juiste klemmen kun je nu juist nog grotere werkstuk...
- ma 23 mar 2020, 9:18
- Forum: DIY-gereedschap
- Onderwerp: Werktafel
- Reacties: 14
- Weergaves: 1387
Re: Werktafel
Het poedercoaten is klaar en omdat er verder toch geen sociale verplichtingen zijn deze dagen alles maar eens in elkaar gezet. De schroefogen die in de expanderplug komen moeten eerst nog bewerkt worden. Ze zijn niet recht en vlak genoeg. Dus daar moet eerst de frees overheen. De rest spreekt eigenl...
- vr 20 mar 2020, 8:25
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
- Reacties: 261
- Weergaves: 12200
Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Ik neem het maar voor waar aan.Teruggestuurd, kwa opbouw en opzet inferieur aan de Allo Digione, kort beluisterd, maar klonk hetzelfde als de Allo Digione. De Allo Digione is kwa opbouw en opzet echter superieur, dus dan is de keuze snel gemaakt.
- do 19 mar 2020, 20:56
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
- Reacties: 261
- Weergaves: 12200
Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Nog altijd geen tijd?SSassen schreef:Binnen wel ja, maar nog niet eens uitgepakt, voorbereiding voor de shoot van vandaag had voorrang. Ik moest even wat aanpassingen maken en testen om toch minimaal de 160-180km/u te kunnen halen met m'n drone.cve schreef:Al binnen? En spelende?SSassen schreef:Besteld ...![]()
![]()
- di 17 mar 2020, 16:27
- Forum: DIY-gereedschap
- Onderwerp: Werktafel
- Reacties: 14
- Weergaves: 1387
Re: Werktafel
Ik heb gekozen voor een BSB profiel: https://www.tech-specialist.com/nl/bsb- ... -l-1007533
Voor de gaten in het bovenblad heb ik alvast het volgende hulpmiddel gemaakt. Ook weer een kopie, aangepast aan mijn eigen wensen.
Voor de gaten in het bovenblad heb ik alvast het volgende hulpmiddel gemaakt. Ook weer een kopie, aangepast aan mijn eigen wensen.
- ma 16 mar 2020, 10:41
- Forum: DIY-gereedschap
- Onderwerp: Werktafel
- Reacties: 14
- Weergaves: 1387
Werktafel
Na 30 jaar trouwe dienst is mijn Workmate wel eens aan vervanging toe. Het is een handig ding maar hij heeft ook nogal wat tekortkomingen. Bij de zoektocht naar een mogelijke opvolger viel mijn oog op de Festool MFT3. Alleen dat prijskaartje voor iets dat er niet al te ingewikkeld uitziet. Dat moet ...
- zo 15 mar 2020, 16:50
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: TwentyTwenty 2.0 - high-end monitor
- Reacties: 226
- Weergaves: 4603
Re: TwentyTwenty 2.0 - high-end monitor
Het is misschien een beetje schijterig, maar het loopt mij nu al dun door de broek bij het idee mijzelf op het forum te kakken te zetten, maar ik vind de oplossing met premium toiletpapier een beetje drollig.
- vr 06 mar 2020, 15:01
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: ZBA op Dutch Audio Event?
- Reacties: 36
- Weergaves: 2229
Re: ZBA op Dutch Audio Event?
Ja, die ja. Ding verbruikt meer stroom dan een Tesla. Als de ExtremA aanstaat is er geen laadpaal meer waar prik uitkomt.Was er niet een forumlid uit Wormer die zo'n monster had gebouwd ?
- vr 06 mar 2020, 11:36
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: ZBA op Dutch Audio Event?
- Reacties: 36
- Weergaves: 2229
Re: ZBA op Dutch Audio Event?
Rondslingeren nog wel, alsof dat ding zonder er erg in te hebben ineens verdwijnt.wie weet heeft iemand nog wel een Extrema rondslingeren ?
Corona
- wo 26 feb 2020, 21:50
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
- Reacties: 261
- Weergaves: 12200
Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Ik wacht het geduldig af. Die drone blijft vast niet eeuwig in de lucht.ds23man schreef:Sander heeft het veel te druk met het oppoetsen van zijn drone voor morgen...
- wo 26 feb 2020, 15:20
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
- Reacties: 261
- Weergaves: 12200
Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Al binnen? En spelende?SSassen schreef:Besteld ...![]()
![]()
- do 20 feb 2020, 12:57
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
- Reacties: 261
- Weergaves: 12200
Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Online staat een behoorlijk uitgebreide handleiding Sander
- do 20 feb 2020, 12:16
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
- Reacties: 261
- Weergaves: 12200
Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Besteld ... :shock: :shock: :shock: Heb je alleen de transportpi besteld of ook de fifopi? Coopziek De FIFOpi laat ik even liggen, voornamelijk omdat daar nog dure klok oscillatoren bijkomen en een externe voeding en feitelijk zet ik (grote) vraagtekens bij het nut ervan. Misschien wil je ook uitle...
- wo 19 feb 2020, 21:09
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
- Reacties: 261
- Weergaves: 12200
Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Heb je alleen de transportpi besteld of ook de fifopi?SSassen schreef:Besteld ...![]()
![]()
Coopziek
- wo 19 feb 2020, 20:59
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
- Reacties: 261
- Weergaves: 12200
Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Gewoon doen joh, weet je meteen of hij echt zo goed is als op diyaudio te lezen valt.
- wo 19 feb 2020, 20:33
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
- Reacties: 261
- Weergaves: 12200
Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Die heeft Sander al in bestelling, of misschien zelfs al binnen gekregen.Zweitse schreef:Allo DigiOnecve schreef:ds23man schreef:Roon, Rpi en een Digyberry....
Deze dus.![]()
![]()
![]()
- wo 19 feb 2020, 20:09
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
- Reacties: 261
- Weergaves: 12200
Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Vind een IAN Canada ook wel iets voor Sander.
https://www.audiophonics.fr/en/dac-and- ... 14232.html
Co
https://www.audiophonics.fr/en/dac-and- ... 14232.html
Co
- wo 19 feb 2020, 19:50
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
- Reacties: 261
- Weergaves: 12200
Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
ds23man schreef:Roon, Rpi en een Digyberry....
Deze dus.
