Er zijn 1401 resultaten gevonden

door cve
wo 22 apr 2020, 9:38
Forum: Streaming Media/Apparatuur
Onderwerp: RPi 3 of 4
Reacties: 176
Weergaves: 3910

Re: RPi 3 of 4

https://learn.pi-supply.com/make/pi-supply-switch-assembly-instructions/ Je moet inderdaad iets softwarematig aanpassen... Niet als je de Audiophonics met de volgende software gebruikt: The functions of this card are natively supported by the following software solutions: DietPi, Max2Play, piCorePl...
door cve
wo 22 apr 2020, 9:30
Forum: Streaming Media/Apparatuur
Onderwerp: RPi 3 of 4
Reacties: 176
Weergaves: 3910

Re: RPi 3 of 4

Henkjan schreef:
maar sluit dat dan eerst netjes je Pi af?
Ja, die wordt eerst netjes afgesloten.
door cve
wo 22 apr 2020, 9:29
Forum: Streaming Media/Apparatuur
Onderwerp: RPi 3 of 4
Reacties: 176
Weergaves: 3910

Re: RPi 3 of 4

Powermanagement van Audiophonics:
https://www.audiophonics.fr/en/raspberr ... 11504.html

Het script installeren is niet echt moeilijk zo te zien.
door cve
wo 22 apr 2020, 9:14
Forum: Streaming Media/Apparatuur
Onderwerp: RPi 3 of 4
Reacties: 176
Weergaves: 3910

Re: RPi 3 of 4

Als je nog een Salas wilt:
https://www.diyaudio.com/forums/group-b ... board.html

Heb hem zelf nog niet in elkaar kunnen zetten, geen tijd en wacht al 2 maanden op onderdelen.
door cve
di 21 apr 2020, 20:48
Forum: Streaming Media/Apparatuur
Onderwerp: RPi 3 of 4
Reacties: 176
Weergaves: 3910

Re: RPi 3 of 4

Als je de Pi toch eenvoudig wilt kunnen in- en uitschakelen:
https://www.sossolutions.nl/pi-supply-s ... witch-v1-1

Bij Audiophonics verkopen ze ook zoiets, die hoef je niet te solderen
door cve
ma 23 mar 2020, 14:32
Forum: DIY-gereedschap
Onderwerp: Werktafel
Reacties: 14
Weergaves: 1387

Re: Werktafel

Nou, voor mij is het eigenlijk een reden om weer eens iets op audio-gebied te gaan bouwen. :D :D
Het wordt wel weer eens tijd.
door cve
ma 23 mar 2020, 11:15
Forum: DIY-gereedschap
Onderwerp: Werktafel
Reacties: 14
Weergaves: 1387

Re: Werktafel

Nadeel ook maar even vermelden: dit ding is best zwaar.
door cve
ma 23 mar 2020, 11:14
Forum: DIY-gereedschap
Onderwerp: Werktafel
Reacties: 14
Weergaves: 1387

Re: Werktafel

wat wel een verschil is met de workmate, is dat die met z'n in 2en gedeelde werkblad natuurlijk ook een grote bankschroef is waarmee het erg makkelijk grote werkstukken vastzetten is Maar een frees- en zaagtafel maak je er niet zo snel van. Met de juiste klemmen kun je nu juist nog grotere werkstuk...
door cve
ma 23 mar 2020, 9:18
Forum: DIY-gereedschap
Onderwerp: Werktafel
Reacties: 14
Weergaves: 1387

Re: Werktafel

Het poedercoaten is klaar en omdat er verder toch geen sociale verplichtingen zijn deze dagen alles maar eens in elkaar gezet. De schroefogen die in de expanderplug komen moeten eerst nog bewerkt worden. Ze zijn niet recht en vlak genoeg. Dus daar moet eerst de frees overheen. De rest spreekt eigenl...
door cve
vr 20 mar 2020, 8:25
Forum: Streaming Media/Apparatuur
Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Reacties: 261
Weergaves: 12200

Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.

Teruggestuurd, kwa opbouw en opzet inferieur aan de Allo Digione, kort beluisterd, maar klonk hetzelfde als de Allo Digione. De Allo Digione is kwa opbouw en opzet echter superieur, dus dan is de keuze snel gemaakt.
Ik neem het maar voor waar aan. :mrgreen: :mrgreen:
door cve
do 19 mar 2020, 20:56
Forum: Streaming Media/Apparatuur
Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Reacties: 261
Weergaves: 12200

Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.

SSassen schreef:
cve schreef:
SSassen schreef:
Besteld ... :shock: :shock: :shock:
Al binnen? En spelende?
Binnen wel ja, maar nog niet eens uitgepakt, voorbereiding voor de shoot van vandaag had voorrang. Ik moest even wat aanpassingen maken en testen om toch minimaal de 160-180km/u te kunnen halen met m'n drone.
Nog altijd geen tijd?
door cve
di 17 mar 2020, 16:27
Forum: DIY-gereedschap
Onderwerp: Werktafel
Reacties: 14
Weergaves: 1387

Re: Werktafel

Ik heb gekozen voor een BSB profiel: https://www.tech-specialist.com/nl/bsb- ... -l-1007533

Voor de gaten in het bovenblad heb ik alvast het volgende hulpmiddel gemaakt. Ook weer een kopie, aangepast aan mijn eigen wensen.
door cve
ma 16 mar 2020, 10:41
Forum: DIY-gereedschap
Onderwerp: Werktafel
Reacties: 14
Weergaves: 1387

Werktafel

Na 30 jaar trouwe dienst is mijn Workmate wel eens aan vervanging toe. Het is een handig ding maar hij heeft ook nogal wat tekortkomingen. Bij de zoektocht naar een mogelijke opvolger viel mijn oog op de Festool MFT3. Alleen dat prijskaartje voor iets dat er niet al te ingewikkeld uitziet. Dat moet ...
door cve
zo 15 mar 2020, 16:50
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: TwentyTwenty 2.0 - high-end monitor
Reacties: 226
Weergaves: 4603

Re: TwentyTwenty 2.0 - high-end monitor

Het is misschien een beetje schijterig, maar het loopt mij nu al dun door de broek bij het idee mijzelf op het forum te kakken te zetten, maar ik vind de oplossing met premium toiletpapier een beetje drollig.
door cve
vr 06 mar 2020, 15:01
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: ZBA op Dutch Audio Event?
Reacties: 36
Weergaves: 2229

Re: ZBA op Dutch Audio Event?

Was er niet een forumlid uit Wormer die zo'n monster had gebouwd ? :mrgreen:
Ja, die ja. Ding verbruikt meer stroom dan een Tesla. Als de ExtremA aanstaat is er geen laadpaal meer waar prik uitkomt. :lol:
door cve
vr 06 mar 2020, 11:36
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: ZBA op Dutch Audio Event?
Reacties: 36
Weergaves: 2229

Re: ZBA op Dutch Audio Event?

wie weet heeft iemand nog wel een Extrema rondslingeren ?
Rondslingeren nog wel, alsof dat ding zonder er erg in te hebben ineens verdwijnt. :lol: :lol: :lol:

Corona
door cve
wo 26 feb 2020, 21:50
Forum: Streaming Media/Apparatuur
Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Reacties: 261
Weergaves: 12200

Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.

ds23man schreef:
Sander heeft het veel te druk met het oppoetsen van zijn drone voor morgen...
Ik wacht het geduldig af. Die drone blijft vast niet eeuwig in de lucht.
door cve
wo 26 feb 2020, 15:20
Forum: Streaming Media/Apparatuur
Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Reacties: 261
Weergaves: 12200

Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.

SSassen schreef:
Besteld ... :shock: :shock: :shock:
Al binnen? En spelende?
door cve
do 20 feb 2020, 12:57
Forum: Streaming Media/Apparatuur
Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Reacties: 261
Weergaves: 12200

Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.

Online staat een behoorlijk uitgebreide handleiding Sander
door cve
do 20 feb 2020, 12:16
Forum: Streaming Media/Apparatuur
Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Reacties: 261
Weergaves: 12200

Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.

Besteld ... :shock: :shock: :shock: Heb je alleen de transportpi besteld of ook de fifopi? Coopziek De FIFOpi laat ik even liggen, voornamelijk omdat daar nog dure klok oscillatoren bijkomen en een externe voeding en feitelijk zet ik (grote) vraagtekens bij het nut ervan. Misschien wil je ook uitle...
door cve
wo 19 feb 2020, 21:09
Forum: Streaming Media/Apparatuur
Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Reacties: 261
Weergaves: 12200

Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.

SSassen schreef:
Besteld ... :shock: :shock: :shock:
Heb je alleen de transportpi besteld of ook de fifopi?

Coopziek
door cve
wo 19 feb 2020, 20:59
Forum: Streaming Media/Apparatuur
Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Reacties: 261
Weergaves: 12200

Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.

Gewoon doen joh, weet je meteen of hij echt zo goed is als op diyaudio te lezen valt.
door cve
wo 19 feb 2020, 20:33
Forum: Streaming Media/Apparatuur
Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Reacties: 261
Weergaves: 12200

Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.

Zweitse schreef:
cve schreef:
ds23man schreef:
Roon, Rpi en een Digyberry....

Deze dus. :lol: :lol: :lol: :lol:
Allo DigiOne :-"
Die heeft Sander al in bestelling, of misschien zelfs al binnen gekregen.
door cve
wo 19 feb 2020, 20:09
Forum: Streaming Media/Apparatuur
Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Reacties: 261
Weergaves: 12200

Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.

Vind een IAN Canada ook wel iets voor Sander.

https://www.audiophonics.fr/en/dac-and- ... 14232.html

Co
door cve
wo 19 feb 2020, 19:50
Forum: Streaming Media/Apparatuur
Onderwerp: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.
Reacties: 261
Weergaves: 12200

Re: Spotify, Tidal, Qobuz, etc.

ds23man schreef:
Roon, Rpi en een Digyberry....

Deze dus. :lol: :lol: :lol: :lol: