Er is 1 resultaat gevonden
- do 16 apr 2020, 13:43
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: Ik stel me voor
- Reacties: 5
- Weergaves: 403
Ik stel me voor
Ik ben Henk Denissen , gepensioneerden slager (werkzaam geweest bij A-Heijn/chefslager, eigen keurslagerij gerund, laatste 8 jr. werkzaam bij supermarkt Emte als afd.manager slagerij onder de vlag van de Sligro Veghel. Ben een hobbyist fietsenmaker ,dus hierover kan ik miss. wel veel technische vrag...
