Er zijn 2 resultaten gevonden
- wo 19 jun 2019, 18:36
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Subwoofer in skiluik bouwen
- Reacties: 4
- Weergaves: 596
Re: Subwoofer in skiluik bouwen
Het gaat hier om de cabrio variant van de astra G. Hierbij is de kofferbak volledig gesloten van de cabine. Ik had hiervoor ook een subwoofer achterin liggen maar dit gaf niet het gewenste resultaat omdat het geluid voornamelijk in de achterbak bleef.
- wo 19 jun 2019, 18:28
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Subwoofer in skiluik bouwen
- Reacties: 4
- Weergaves: 596
Subwoofer in skiluik bouwen
Goedenmiddag leden van het forum. Mijn naam is Jelle en ben zelf vrij nieuw hier maar ik heb een aantal vragen over het kiezen en inbouwen van een subwoofer in mijn skiluik. Het betreft een keurige opel astra G cabrio uit het jaar 2003. Ik heb zelf al een aantal jaar plezier van deze auto en heb all...
