Er zijn 2 resultaten gevonden

door Loetje1969
ma 02 jul 2018, 0:49
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Vifa 17-WP-200 (2009) stugge ophanging!
Reacties: 25
Weergaves: 2501

Re: Vifa 17-WP-200 (2009) stugge ophanging!

Een 17WP200 voelde ook nieuw vrij stug aan. Maar een impedantiemeting is onontkoombaar om iets te zeggen over de kwaliteit van de ophanging. En 9 tegen 10 dat het de rolrand is. Die je dus wel kunt vervangen met materialen van Speakerrepairshop, GoodHifi of Audiofriends. De gehele unit vervangen he...
door Loetje1969
wo 27 jun 2018, 11:41
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Vifa 17-WP-200 (2009) stugge ophanging!
Reacties: 25
Weergaves: 2501

Re: Vifa 17-WP-200 (2009) stugge ophanging!

Best mensen, Ik heb onlangs een set Vifa Basis 95 op de kop weten te tikken. Voor dat ik dit topic had gevonden viel mij ook op dat de 17-WP-200 erg stug is. Ik heb de rolrand met siliconenspray ingesmeerd (eerst op een doek, daarna zachtjes de rand ingesmeerd). Dit gaf een mooie optische verbeterin...