Er zijn 305 resultaten gevonden

door 3kes
do 28 dec 2023, 7:16
Forum: Versterkers
Onderwerp: Pass Pearl 3
Reacties: 9
Weergaves: 496

Re: Pass Pearl 3

Jammer inderdaad dat ze nog steeds die 2SK170 gebruiken. Ontwerpen hiermee ga ik hierom meestal uit de weg. Verder is Pass top spul, bouw het graag.
door 3kes
zo 10 dec 2023, 11:55
Forum: Bronnen
Onderwerp: Een nieuwe DAC
Reacties: 18
Weergaves: 1493

Re: Een nieuwe DAC

En om nog even te spammen, ik heb ook een RyanJ TDA1541 dac spelen. Ook een enorme aanrader. Is niet zo'n goedkoop projectje maar wel een top of the line DAC.
door 3kes
di 05 dec 2023, 14:58
Forum: Versterkers
Onderwerp: Van bij de Chinees....
Reacties: 179
Weergaves: 4441

Re: Van bij de Chinees....

Niet om het een of ander maar ik zou voor een gedegen ontwerp gaan zoals die van Pjotr, een my_ref Fremen of een Neurochrome met 1e klas onderdelen daarop. Het recept voor een versterker waar je u tegen zegt. Zelf ben ik begonnen met de LM3886 amp zoals deze omschreven staat op de audio-creative sit...
door 3kes
do 30 nov 2023, 16:32
Forum: Bronnen
Onderwerp: Een nieuwe DAC
Reacties: 18
Weergaves: 1493

Re: Een nieuwe DAC

Oud topic nieuw leven inblazen.
Je zult vast al wat hebben anders is een Ian Canada dac zeer het overwegen waard. Je kunt het zo gek maken als je zelf wil. Mijn fully loaded Ian Canada dac komt in de buurt van mijn referentie 4 deck dddac.
door 3kes
za 18 nov 2023, 17:21
Forum: Versterkers
Onderwerp: Nelson Pass B1 Buffer
Reacties: 23
Weergaves: 739

Re: Nelson Pass B1 Buffer

Ik gebruik echt al jaren een B1 voor al de versterkers die gebouwd worden. Potmeter met AB erin en input selector. Ik vind het ideaal.
door 3kes
za 18 nov 2023, 17:04
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26357

Re: Composiet versterker MK1-V2

Nadat de versterker bijna 2 jaar in een verhuisdoos heeft gestaan de boel weer opgebouwd. Fire in the hall en ja hoor! Heerlijk weer dat vertrouwde geluid. Nog steeds blij mee.
door 3kes
wo 25 jan 2023, 10:28
Forum: Versterkers
Onderwerp: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Reacties: 304
Weergaves: 7100

Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen

Heb je de amp wel afgebouwd of is het hele project vroegtijdig gestopt?
door 3kes
ma 09 jan 2023, 14:56
Forum: Versterkers
Onderwerp: Van bij de Chinees....
Reacties: 179
Weergaves: 4441

Re: Van bij de Chinees....

Pjotr schreef: ma 09 jan 2023, 14:26
Mwah, verandering van spijs doet eten zegt men. Vond Ermelo ook wel een prettige locatie afgelopen jaar. Is ook best voor herhaling vatbaar. Maarehhh wat heeft dat alles nou weer met Chinees te maken?
Die zat er vroeger schuin tegenover.
door 3kes
za 07 jan 2023, 12:52
Forum: Versterkers
Onderwerp: Van bij de Chinees....
Reacties: 179
Weergaves: 4441

Re: Van bij de Chinees....

ray5150 schreef: za 07 jan 2023, 11:13
Ik begreep dat dat niet meer gaat gebeuren, tarieven waren flink omhoog gegaan en alleen voor inwoners voor Alphen, dacht ik.
Je bedoeld de verhuur? Ik ben inwoner van Alphen.
door 3kes
za 07 jan 2023, 9:59
Forum: Versterkers
Onderwerp: Van bij de Chinees....
Reacties: 179
Weergaves: 4441

Re: Van bij de Chinees....

Ik wacht op Alphen a/d Rijn. Mits ik vrij ben natuurlijk ;). Er kan in ieder geval wel wat mee, dacje, ampje, dat soort dingen.
door 3kes
vr 06 jan 2023, 14:58
Forum: Versterkers
Onderwerp: Van bij de Chinees....
Reacties: 179
Weergaves: 4441

Re: Van bij de Chinees....

He Werner, lang niet gezien, alles goed? Ha Joram! Gaat lekker alleen vreselijk weinig gesleuteld aan audio apparatuur het laatste jaar. Dit door verhuizing en verbouwing. Ben nu eindelijk zover dat de werkplaats op zolder vormen krijgt, wat een klus.. Hopelijk over een maand of 2,3 weer wat meer s...
door 3kes
vr 06 jan 2023, 13:20
Forum: Versterkers
Onderwerp: Van bij de Chinees....
Reacties: 179
Weergaves: 4441

Re: Van bij de Chinees....

Leuk dat Sugden hier aangehaald wordt. Om het toch eens te proberen heb ik een aantal jaren geleden een Sugden A21 gekocht, nieuw. Daar verwachte ik veel van. Echter, mijn toenmalige ACA met Pass B1 deed er gewoon niets aan onder, geen enkel verschil. Omdat de Sugden ook nog eens kokend heet werd he...
door 3kes
za 11 sep 2021, 16:27
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26357

Re: Composiet versterker MK1-V2

Tijdje niet meer meegelezen hier maar goed om te lezen dat er nog stevig gebouwd wordt. Hier speelt de versterker bijna dagelijks want O, wat klinkt die versterker fijn! Zo fijn dat ik nog geen behoefte heb gehad om de Pass M2X af te bouwen. Dat zegt wel wat denk. Dus Peter, top werk!
door 3kes
za 03 apr 2021, 20:05
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26357

Re: Composiet versterker MK1-V2

Alles al geregeld heren. Dank voor de aanwijzingen.
door 3kes
vr 02 apr 2021, 11:16
Forum: Versterkers
Onderwerp: Myref Fremen bromt
Reacties: 86
Weergaves: 1913

Re: Myref Fremen bromt

Jazeker, hoe meer amps hoe beter. Erg leuk om zaken te vergelijken. Wat me niet bevalt gaat weer in de verkoop.
door 3kes
vr 02 apr 2021, 9:49
Forum: Versterkers
Onderwerp: Myref Fremen bromt
Reacties: 86
Weergaves: 1913

Re: Myref Fremen bromt

Hoe is het ondertussen met de amp? Heb hier afgelopen week een setje my_ref fremen pcb’s binnen gekregen. Versie 1.72. Ben erg benieuwd naar het resultaat.
door 3kes
ma 29 mar 2021, 18:10
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26357

Re: Composiet versterker MK1-V2

Die post zocht ik nog, dank. In principe gebruik ik de zaken hier single ended.
door 3kes
ma 29 mar 2021, 17:04
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26357

Re: Composiet versterker MK1-V2

Mee eens Peter, door de grote van de trafo was het lastig plek te vinden voor de andere onderdelen. Met twee, kleinere trafo's of een grotere behuizing is het makkelijker.
door 3kes
ma 29 mar 2021, 16:22
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26357

Re: Composiet versterker MK1-V2

Hoppetee, klaar.
door 3kes
vr 26 mar 2021, 19:24
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26357

Re: Composiet versterker MK1-V2

Vandaag de amp even de sporen gegeven. Ik ben altijd al fan van de LM3886 versterkers en deze doet daar niet aan onder. Gedetailleerd, ruimtelijk en vermogen te over. Groot succes dus Pjotr, bedankt voor het werk wat je erin gestoken hebt.
door 3kes
di 23 mar 2021, 16:26
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26357

Re: Composiet versterker MK1-V2

Het valt wel mee, het is een trafo met een stuk of 8 24v uitgangen, 225va. Erg plat enzo. Komt uit een zogenaamde UTP tranceiver hub. Had hem al een poosje liggen en beetje zonde om dat nieuwe trafo's hiervoor te bestellen. PCB's op zijn kant is geen optie, behuizing is daar net te laag voor en de L...
door 3kes
di 23 mar 2021, 15:56
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26357

Re: Composiet versterker MK1-V2

Puzzelen..
door 3kes
zo 07 mar 2021, 20:44
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26357

Re: Composiet versterker MK1-V2

Daar bestel ik al jaren mijn behuizingen idd. Een Chinese behuizing bestellen bij Audiophonics of bij Aliexpress zijn twee verschillende zaken.
door 3kes
zo 07 mar 2021, 17:42
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26357

Re: Composiet versterker MK1-V2

En vergeet de extra kosten niet als je pech hebt. Ik heb eerder eens een mooi ‘goedkoop’ kastje besteld bij uncle Ali die uiteindelijk twee keer zo duur werd als een modushop behuizing.

Nee, in die grap trap ik niet meer.
door 3kes
zo 07 mar 2021, 16:06
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26357

Re: Composiet versterker MK1-V2

Zijn er nog meer die al foto's kunnen tonen van hun baksels. Ik wacht met smart op de behuizing. Modushop is weer lekker traag, op zijn Italiaans.. Want ja, een mooie versterker eist ook een mooie behuizing. Dat zal dan 'toeval' zijn. Ik heb mijn bestellingen meestal met een week binnen... Ik moest...