Er zijn 305 resultaten gevonden
- do 28 dec 2023, 7:16
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Pass Pearl 3
- Reacties: 9
- Weergaves: 496
Re: Pass Pearl 3
Jammer inderdaad dat ze nog steeds die 2SK170 gebruiken. Ontwerpen hiermee ga ik hierom meestal uit de weg. Verder is Pass top spul, bouw het graag.
- zo 10 dec 2023, 11:55
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Een nieuwe DAC
- Reacties: 18
- Weergaves: 1493
Re: Een nieuwe DAC
En om nog even te spammen, ik heb ook een RyanJ TDA1541 dac spelen. Ook een enorme aanrader. Is niet zo'n goedkoop projectje maar wel een top of the line DAC.
- di 05 dec 2023, 14:58
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Van bij de Chinees....
- Reacties: 179
- Weergaves: 4441
Re: Van bij de Chinees....
Niet om het een of ander maar ik zou voor een gedegen ontwerp gaan zoals die van Pjotr, een my_ref Fremen of een Neurochrome met 1e klas onderdelen daarop. Het recept voor een versterker waar je u tegen zegt. Zelf ben ik begonnen met de LM3886 amp zoals deze omschreven staat op de audio-creative sit...
- do 30 nov 2023, 16:32
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Een nieuwe DAC
- Reacties: 18
- Weergaves: 1493
Re: Een nieuwe DAC
Oud topic nieuw leven inblazen.
Je zult vast al wat hebben anders is een Ian Canada dac zeer het overwegen waard. Je kunt het zo gek maken als je zelf wil. Mijn fully loaded Ian Canada dac komt in de buurt van mijn referentie 4 deck dddac.
Je zult vast al wat hebben anders is een Ian Canada dac zeer het overwegen waard. Je kunt het zo gek maken als je zelf wil. Mijn fully loaded Ian Canada dac komt in de buurt van mijn referentie 4 deck dddac.
- za 18 nov 2023, 17:21
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Nelson Pass B1 Buffer
- Reacties: 23
- Weergaves: 739
Re: Nelson Pass B1 Buffer
Ik gebruik echt al jaren een B1 voor al de versterkers die gebouwd worden. Potmeter met AB erin en input selector. Ik vind het ideaal.
- za 18 nov 2023, 17:04
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26357
Re: Composiet versterker MK1-V2
Nadat de versterker bijna 2 jaar in een verhuisdoos heeft gestaan de boel weer opgebouwd. Fire in the hall en ja hoor! Heerlijk weer dat vertrouwde geluid. Nog steeds blij mee.
- wo 25 jan 2023, 10:28
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
- Reacties: 304
- Weergaves: 7100
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Heb je de amp wel afgebouwd of is het hele project vroegtijdig gestopt?
- ma 09 jan 2023, 14:56
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Van bij de Chinees....
- Reacties: 179
- Weergaves: 4441
- za 07 jan 2023, 12:52
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Van bij de Chinees....
- Reacties: 179
- Weergaves: 4441
- za 07 jan 2023, 9:59
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Van bij de Chinees....
- Reacties: 179
- Weergaves: 4441
Re: Van bij de Chinees....
Ik wacht op Alphen a/d Rijn. Mits ik vrij ben natuurlijk
. Er kan in ieder geval wel wat mee, dacje, ampje, dat soort dingen.
- vr 06 jan 2023, 14:58
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Van bij de Chinees....
- Reacties: 179
- Weergaves: 4441
Re: Van bij de Chinees....
He Werner, lang niet gezien, alles goed? Ha Joram! Gaat lekker alleen vreselijk weinig gesleuteld aan audio apparatuur het laatste jaar. Dit door verhuizing en verbouwing. Ben nu eindelijk zover dat de werkplaats op zolder vormen krijgt, wat een klus.. Hopelijk over een maand of 2,3 weer wat meer s...
- vr 06 jan 2023, 13:20
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Van bij de Chinees....
- Reacties: 179
- Weergaves: 4441
Re: Van bij de Chinees....
Leuk dat Sugden hier aangehaald wordt. Om het toch eens te proberen heb ik een aantal jaren geleden een Sugden A21 gekocht, nieuw. Daar verwachte ik veel van. Echter, mijn toenmalige ACA met Pass B1 deed er gewoon niets aan onder, geen enkel verschil. Omdat de Sugden ook nog eens kokend heet werd he...
- za 11 sep 2021, 16:27
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26357
Re: Composiet versterker MK1-V2
Tijdje niet meer meegelezen hier maar goed om te lezen dat er nog stevig gebouwd wordt. Hier speelt de versterker bijna dagelijks want O, wat klinkt die versterker fijn! Zo fijn dat ik nog geen behoefte heb gehad om de Pass M2X af te bouwen. Dat zegt wel wat denk. Dus Peter, top werk!
- za 03 apr 2021, 20:05
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26357
Re: Composiet versterker MK1-V2
Alles al geregeld heren. Dank voor de aanwijzingen.
- vr 02 apr 2021, 11:16
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Myref Fremen bromt
- Reacties: 86
- Weergaves: 1913
Re: Myref Fremen bromt
Jazeker, hoe meer amps hoe beter. Erg leuk om zaken te vergelijken. Wat me niet bevalt gaat weer in de verkoop.
- vr 02 apr 2021, 9:49
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Myref Fremen bromt
- Reacties: 86
- Weergaves: 1913
Re: Myref Fremen bromt
Hoe is het ondertussen met de amp? Heb hier afgelopen week een setje my_ref fremen pcb’s binnen gekregen. Versie 1.72. Ben erg benieuwd naar het resultaat.
- ma 29 mar 2021, 18:10
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26357
Re: Composiet versterker MK1-V2
Die post zocht ik nog, dank. In principe gebruik ik de zaken hier single ended.
- ma 29 mar 2021, 17:04
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26357
Re: Composiet versterker MK1-V2
Mee eens Peter, door de grote van de trafo was het lastig plek te vinden voor de andere onderdelen. Met twee, kleinere trafo's of een grotere behuizing is het makkelijker.
- ma 29 mar 2021, 16:22
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26357
Re: Composiet versterker MK1-V2
Hoppetee, klaar.
- vr 26 mar 2021, 19:24
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26357
Re: Composiet versterker MK1-V2
Vandaag de amp even de sporen gegeven. Ik ben altijd al fan van de LM3886 versterkers en deze doet daar niet aan onder. Gedetailleerd, ruimtelijk en vermogen te over. Groot succes dus Pjotr, bedankt voor het werk wat je erin gestoken hebt.
- di 23 mar 2021, 16:26
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26357
Re: Composiet versterker MK1-V2
Het valt wel mee, het is een trafo met een stuk of 8 24v uitgangen, 225va. Erg plat enzo. Komt uit een zogenaamde UTP tranceiver hub. Had hem al een poosje liggen en beetje zonde om dat nieuwe trafo's hiervoor te bestellen. PCB's op zijn kant is geen optie, behuizing is daar net te laag voor en de L...
- di 23 mar 2021, 15:56
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26357
Re: Composiet versterker MK1-V2
Puzzelen..
- zo 07 mar 2021, 20:44
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26357
Re: Composiet versterker MK1-V2
Daar bestel ik al jaren mijn behuizingen idd. Een Chinese behuizing bestellen bij Audiophonics of bij Aliexpress zijn twee verschillende zaken.
- zo 07 mar 2021, 17:42
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26357
Re: Composiet versterker MK1-V2
En vergeet de extra kosten niet als je pech hebt. Ik heb eerder eens een mooi ‘goedkoop’ kastje besteld bij uncle Ali die uiteindelijk twee keer zo duur werd als een modushop behuizing.
Nee, in die grap trap ik niet meer.
Nee, in die grap trap ik niet meer.
- zo 07 mar 2021, 16:06
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26357
Re: Composiet versterker MK1-V2
Zijn er nog meer die al foto's kunnen tonen van hun baksels. Ik wacht met smart op de behuizing. Modushop is weer lekker traag, op zijn Italiaans.. Want ja, een mooie versterker eist ook een mooie behuizing. Dat zal dan 'toeval' zijn. Ik heb mijn bestellingen meestal met een week binnen... Ik moest...
