Er zijn 10 resultaten gevonden

door -Tom-
vr 21 okt 2005, 11:06
Forum: Akoestiek
Onderwerp: zwevende houten vloer
Reacties: 30
Weergaves: 12211

Ik werk bij een akoestische studie bureau die niks anders doen dan geluid en trillings onderzoek. Je mag er zeker van zijn spikes ontkoppelt de box niet van de vloer, je zit nog altijd met een starre verbinding. Als je wil ontkoppelen moet je dit doen met rubbere matten die in het laag voldoende abs...
door -Tom-
ma 20 dec 2004, 16:33
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: noise generator prob.
Reacties: 12
Weergaves: 2037

ik ben een nieuwe potmeter gaan kopen, heb hem er juist ingestoken en alles werkt terug normaal.

grtz

-Tom-
door -Tom-
ma 20 dec 2004, 14:39
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: noise generator prob.
Reacties: 12
Weergaves: 2037

aansluitingen zijn nog in orde die heb ik al gecheckt, ik denk dat er gewoon vuil in zit. Een product in spuiten of de potmeter vervangen?
door -Tom-
ma 20 dec 2004, 14:23
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: noise generator prob.
Reacties: 12
Weergaves: 2037

ik heb de speaker eruit gehaald en een andere aangesloten, het probleem is nog altijd aanwezig. k'ga de regelbare weerstand is vervangen, of heeft iemand een ander voorstel.

alvast bedankt

-Tom-
door -Tom-
vr 17 dec 2004, 19:09
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: noise generator prob.
Reacties: 12
Weergaves: 2037

ik bedoelde eigenlijk de speaker :oops:
door -Tom-
vr 17 dec 2004, 15:30
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: noise generator prob.
Reacties: 12
Weergaves: 2037

ik heb de conus er nog niet kunnen uithalen (vind hier niet de goeie schroevendraaier) zal iets voor maandag worden.

Als ik het volume verhoog krijg ik enkele seconden en haperend geluid (blijft percies ergens steken)
door -Tom-
vr 17 dec 2004, 14:20
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: noise generator prob.
Reacties: 12
Weergaves: 2037

noise generator prob.

Hallo, Ik ben hier in het bezit van een noise generator wat moeten jullie je hier bij voorstellen. Dit is systeem dat bestaat uit een versterker (QSC USA 370) en een woofer (type nog niet kunnen bekijken) waarmee een roze en witte ruis kan gegenereerd worden. Wordt vooral gebruikt voor het meten van...
door -Tom-
wo 10 nov 2004, 20:16
Forum: Meten....
Onderwerp: geluidsanalyse programma
Reacties: 4
Weergaves: 2114

weidok schreef:
EuterpeLite wie kent dit programma is het wat ?
Zoek een simpel programma ..

dit is een zeer simple programma, microfoon in de micro ingang van je geluidskaart en je kan beginnen meten
door -Tom-
wo 10 nov 2004, 12:17
Forum: Akoestiek
Onderwerp: Geluidsisolatie in apartement
Reacties: 23
Weergaves: 8454

zou er dan toch nog een ontdreuningsmat onderleggen, om geen starre verbinding te hebben met de box en vloer
door -Tom-
za 09 okt 2004, 14:30
Forum: Meten....
Onderwerp: geluidsanalyse programma
Reacties: 4
Weergaves: 2114

geluidsanalyse programma

Deze site is checken kan voor sommige mensen wel misschien wel nuttig zijn.

http://elektronica.ehb.be/


grtz