Er zijn 6 resultaten gevonden
- za 29 aug 2015, 18:34
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Advies en Tips gevraagt mbt revampen speakertjes
- Reacties: 14
- Weergaves: 356
Re: Advies en Tips gevraagt mbt revampen speakertjes
Wat je ook kunt doen is deze full rangers hergebruiken, zoek een kartonnen koker waar ze inpassen, maak van een stuk karton een kegel en hang deze boven de luidspreker. Mooi kousje om het geheel en het ziet er nog eens mooi uit ook. Dat lijkt me best een leuk project, maar een kartonnen koker zeg j...
- vr 28 aug 2015, 11:30
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Advies en Tips gevraagt mbt revampen speakertjes
- Reacties: 14
- Weergaves: 356
Re: Advies en Tips gevraagt mbt revampen speakertjes
Of bedoelde je de focals?SARK schreef:Doe eens een fotootje van de luidsprekertjes .... misschien dat het dan iets meer tot de verbeelding spreekt
- do 27 aug 2015, 22:41
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Advies en Tips gevraagt mbt revampen speakertjes
- Reacties: 14
- Weergaves: 356
Re: Advies en Tips gevraagt mbt revampen speakertjes
Aria 906 walnoot 
- do 27 aug 2015, 21:44
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Advies en Tips gevraagt mbt revampen speakertjes
- Reacties: 14
- Weergaves: 356
Re: Advies en Tips gevraagt mbt revampen speakertjes
Ik heb ze eens opgezocht op internet. viel me op dat er (ondank het kleine formaat) een aparte tweeter in zit. Wellicht kan ik dit ook toepassen in mijn kastjes?CoenvanDongen schreef:Ik heb hier nog 2 prima realistic 7's staan trouwens. Klinken inderdaad erg goed!
Als je interesse heb kan je me een berichtje sturen
- do 27 aug 2015, 21:31
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Advies en Tips gevraagt mbt revampen speakertjes
- Reacties: 14
- Weergaves: 356
Re: Advies en Tips gevraagt mbt revampen speakertjes
haha! Dank voor het verwelkomen. Wellicht ben ik een beetje met de deur in huis komen vallen. O:) ... en vond nog 4 mooie speakertjes, ... , van (H/B/D) 115mm/165mm/105mm binnenmaten. OT: Ik heb geen idee wat voor satelliet luidsprekertjes het zijn. De behuizing is van hout, een wat dikker hout aan ...
- do 27 aug 2015, 18:47
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Advies en Tips gevraagt mbt revampen speakertjes
- Reacties: 14
- Weergaves: 356
Advies en Tips gevraagt mbt revampen speakertjes
Beste, Aangezien ik onlangs een nieuwe versterker (Denon) paar mooie (focal) speakers gekocht, specifiek voor het luisteren naar muziek. Daarnaast kijk ik ook graag een vette actiefilm met surround sound. De speakers die ik voor het surround gebruikte waren echter 3Ohms crappy sateliet speakertjes. ...
