Er zijn 2 resultaten gevonden

door petervv
wo 17 mei 2006, 20:22
Forum: Meten....
Onderwerp: Vaststellen respons dipoolbas
Reacties: 22
Weergaves: 5374

hoi Ivo, hier alles goed, beetje druk heb wel flinke stappen gemaakt met m'n systeem, DCX gemodificeerd, 6 kanaals volumeregeling met AB gebouwd, 6 kanaals UCD180AD eindtrap gebouwd, filterinstelling veranderd aan de hand van metingen, en recentelijk een ('oude') TEAC VRDS10 cd speler gekocht. Alles...
door petervv
ma 15 mei 2006, 20:43
Forum: Meten....
Onderwerp: Vaststellen respons dipoolbas
Reacties: 22
Weergaves: 5374

meten

hallo Jeroen, Leuk topic! Ik speel zelf ook al een tijdje met een dipool bas, een Visaton TIW400DS in een baffle van ongeveer 45cm breed. Ik heb al wel wat zitten meten maar het is me nog niet gelukt een nette fasemetingen te doen en daar vervolgens mee te gaan simuleren. Ik wil het binnenkort eens ...