Er zijn 3 resultaten gevonden
- do 16 mar 2006, 23:13
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Klassieke transistorversterker
- Reacties: 10
- Weergaves: 4045
Ik heb geen schema in digitale vorm. Wat ik wel kan vertellen over de versterker is het volgende: Jaren geleden ben ik begonnen met een versterker met zo min mogelijk componenten. In de loop van de jaren is het aantal componenten toegenomen. Ik heb de ervaring dat er grofweg 2 dingen gebeuren als je...
- do 16 mar 2006, 0:23
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Klassieke transistorversterker
- Reacties: 10
- Weergaves: 4045
- do 16 mar 2006, 0:07
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Klassieke transistorversterker
- Reacties: 10
- Weergaves: 4045
Klassieke transistorversterker
Hallo allen, Ik heb in Zutphen voor het eerst mijn gezicht laten zien. In luisterruimte 5 heb ik om 15:00 uur mijn versterker laten spelen, samen met de Isis luidsprekers van Edo. Ik heb veel tijd gestoken in het beluisteren van verschillende ontwerpen. Daarom ben ik zeer benieuwd naar luisterervari...
