Er zijn 3 resultaten gevonden

door Tim Op 't Root
do 16 mar 2006, 23:13
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: Klassieke transistorversterker
Reacties: 10
Weergaves: 4045

Ik heb geen schema in digitale vorm. Wat ik wel kan vertellen over de versterker is het volgende: Jaren geleden ben ik begonnen met een versterker met zo min mogelijk componenten. In de loop van de jaren is het aantal componenten toegenomen. Ik heb de ervaring dat er grofweg 2 dingen gebeuren als je...
door Tim Op 't Root
do 16 mar 2006, 0:23
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: Klassieke transistorversterker
Reacties: 10
Weergaves: 4045

Om het geheugen op te frissen:

Afbeelding

Het gaat om dat rechter zilveren doosje op de tafel.
door Tim Op 't Root
do 16 mar 2006, 0:07
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: Klassieke transistorversterker
Reacties: 10
Weergaves: 4045

Klassieke transistorversterker

Hallo allen, Ik heb in Zutphen voor het eerst mijn gezicht laten zien. In luisterruimte 5 heb ik om 15:00 uur mijn versterker laten spelen, samen met de Isis luidsprekers van Edo. Ik heb veel tijd gestoken in het beluisteren van verschillende ontwerpen. Daarom ben ik zeer benieuwd naar luisterervari...