Er zijn 16 resultaten gevonden
- wo 18 sep 2013, 21:04
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: welke versterker heb ik nodig ?
- Reacties: 21
- Weergaves: 834
Re: welke versterker heb ik nodig ?
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=21&t=18882 Ik heb een crossover te koop , geen bass boost wel subwoofer en front regelbaar in luidsterkte €10 kan je in Nijmegen ophalen . stevige metalen behuizing . 12volts voedinkje kan je erbij krijgen . hmm ik ben geinteresseerd, kun je me wat ...
- di 17 sep 2013, 23:15
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: welke versterker heb ik nodig ?
- Reacties: 21
- Weergaves: 834
Re: welke versterker heb ik nodig ?
oke bedankt voor je antwoord ik ga zon kastje kopen en dan ben ik klaarray5150 schreef:Zeker heeft dat nut. dat is een subwoofer filter.
ik ben tevreden met mn versterker en als dat filter er tussen zit al helemaal
- di 17 sep 2013, 22:33
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: welke versterker heb ik nodig ?
- Reacties: 21
- Weergaves: 834
Re: welke versterker heb ik nodig ?
goed nieuws mensen ik heb net op zolder gekeken en ik heb mij oude versterker ( een philips F4130) terug gevonden en deze werkt wel lekker nu kan ik ondertussen opzoek gaan naar een betere :) zal best goed werken deze versterker maar hoe ga je je sub filteren hiermee???? opzich heb ik nu al bijna n...
- di 17 sep 2013, 20:35
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: welke versterker heb ik nodig ?
- Reacties: 21
- Weergaves: 834
Re: welke versterker heb ik nodig ?
goed nieuws mensen ik heb net op zolder gekeken en ik heb mij oude versterker ( een philips F4130) terug gevonden en deze werkt wel lekker nu kan ik ondertussen opzoek gaan naar een betere 
- di 17 sep 2013, 19:19
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: welke versterker heb ik nodig ?
- Reacties: 21
- Weergaves: 834
Re: welke versterker heb ik nodig ?
nu heb ik net op baxshop zitten kijken en zag dit versterkertje staan: http://www.bax-shop.nl/versterker/skyte ... tails.html
nu vroeg ik me af of dit versterkertje gebruikt kan worden voor mij sub van 250 watt als ik em zou kunnen bruggen
nu vroeg ik me af of dit versterkertje gebruikt kan worden voor mij sub van 250 watt als ik em zou kunnen bruggen
- di 17 sep 2013, 19:00
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: welke versterker heb ik nodig ?
- Reacties: 21
- Weergaves: 834
Re: welke versterker heb ik nodig ?
hmm ik begin er eigenlijk aan te denken om zelf een versterkertje in elkaar te solderen, alleen weet ik niet echt of ik dan goedkoop uit kom en of de kwaliteit wel oke is.
- di 17 sep 2013, 18:44
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Subwoofer zelfbouw
- Reacties: 14
- Weergaves: 1499
Re: Subwoofer zelfbouw
Ga je geen spijt van krijgen :!: Ik heb een proefmodel CUBO12 gebouwd met een goedkope woofer van DAP (vergelijkbaar met jouw woofer, slagje kleiner) Best verbazingwekkend wat je met een 12" aan druk kunt maken. (vergeet 20hz diepe bas, maar de punch is echt super) Ik ben zeer benieuwd naar he...
- di 17 sep 2013, 0:31
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: welke versterker heb ik nodig ?
- Reacties: 21
- Weergaves: 834
Re: welke versterker heb ik nodig ?
ik zat eigenlijk meer af te vragen of het ook mogelijk zou zijn om een auto versterker te gebruiken en deze te voeden met een oude computer voeding
- ma 16 sep 2013, 22:23
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: welke versterker heb ik nodig ?
- Reacties: 21
- Weergaves: 834
welke versterker heb ik nodig ?
Beste forumleden, ik ben in het bezit van een JB Systems SP15/250 Specificaties: - diameter: 38cm - 250W RMS / 8 Ohm - Mid / Bass luidspreker - frequentiebereik: 50 Hz - 4,5 kHz - gevoeligheid: 96 dB - gewicht: 4 kg nu was ik ook in het bezit van een Marantz model 1150 alleen heeft deze het helaas v...
- ma 16 sep 2013, 19:53
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Subwoofer zelfbouw
- Reacties: 14
- Weergaves: 1499
Re: Subwoofer zelfbouw
als ie af is zal ik wel even een repost doen met het resultaat 
- ma 16 sep 2013, 18:47
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Subwoofer zelfbouw
- Reacties: 14
- Weergaves: 1499
Re: Subwoofer zelfbouw
Oke ik ben er uit ik ga dan maar een CUBO 15 bouwen en dan zoek ik even een mooi plaatsje op zodat ie niet in de weg staat
in ieder geval hartstikke bedankt voor jullie hulp
in ieder geval hartstikke bedankt voor jullie hulp
- zo 15 sep 2013, 22:26
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Subwoofer zelfbouw
- Reacties: 14
- Weergaves: 1499
Re: Subwoofer zelfbouw
ik wil de sub voornamelijk voor hardstyle en house muziek gaan gebruiken dus ik weet niet of het muziek type een grote rol speelt bij het ontwerp
- zo 15 sep 2013, 0:51
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Subwoofer zelfbouw
- Reacties: 14
- Weergaves: 1499
Re: Subwoofer zelfbouw
ik heb deze sub gekregen bij een ruilhandeltje dus ik weet er niet al te veel van maaar ik heb eens op internet doorzocht voor meer specificaties en heb het volgende gevonden: Product: JB Systems SP15/250 woofer 38cm Algemeen: Zware subwoofer met een belastbaarheid van 250 Watt RMS op 8 ohm. Ga zelf...
- za 14 sep 2013, 23:23
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: Eventjes voorstellen :)
- Reacties: 4
- Weergaves: 255
Re: Eventjes voorstellen :)
Ik ben momenteel bezig met het bouwen van een subwooferkast zoals ik al in een ander topic heb laten zien 
- za 14 sep 2013, 23:21
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Subwoofer zelfbouw
- Reacties: 14
- Weergaves: 1499
Subwoofer zelfbouw
Beste forumleden, Sinds vandaag ben ik in het bezit van een losse JBSystems SP15/250 Subwoofer, deze subwoofer heeft een vermogen van 250 watt, een impedantie van 8 ohm en de doorsnede 15 inch. Ik heb hierbij een Marantz model 1150 erbij gekregen alleen werkt deze helaas niet zo als ie zou moeten we...
- za 14 sep 2013, 23:10
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: Eventjes voorstellen :)
- Reacties: 4
- Weergaves: 255
Eventjes voorstellen :)
Beste Forumleden,
Ik ben Teun Jansen ik ben 18 jaar en ben woonachtig in Nijmegen.
al sinds mijn 12e ben ik geintresseerd in muziek en audio apperatuur
ik heb daarom ook een eigen internet radiozender samen met een paar vrienden
volgens mij was dit wel zon beetje
Ik ben Teun Jansen ik ben 18 jaar en ben woonachtig in Nijmegen.
al sinds mijn 12e ben ik geintresseerd in muziek en audio apperatuur
ik heb daarom ook een eigen internet radiozender samen met een paar vrienden
volgens mij was dit wel zon beetje
