Er zijn 4 resultaten gevonden
- vr 30 aug 2013, 21:36
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Philips CD304 MKII modificatie
- Reacties: 16
- Weergaves: 2129
Re: Philips CD304 MKII modificatie
Heren, dank voor jullie feedback. Ik heb inmiddels zelf iemand in de buurt gevonden die ook op dit forum actief is en relatief dicht bij mij in de buurt woont. Hij gaat een voorstel doen voor een aantal modificaties. Eens kijken of zoiets betaalbaar is :D of niet :cry: Op MP staat de mijne te koop ...
- vr 30 aug 2013, 21:16
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Philips CD304 MKII modificatie
- Reacties: 16
- Weergaves: 2129
Re: Philips CD304 MKII modificatie
Heb je toevallig nog 1 liggen of wie heeft dit voor je gemaakt?bas focal m180 schreef:en het altijd verkleurde ruitje is vernieuwd, mooi strak dik perspex in gezet (gefreesd en gepolijst glaasje) .
Wat is de dikte van het perspex en waarmee is dit gepolijst?
- vr 30 aug 2013, 21:12
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Philips CD304 MKII modificatie
- Reacties: 16
- Weergaves: 2129
Re: Philips CD304 MKII modificatie
Heren, dank voor jullie feedback. Ik heb inmiddels zelf iemand in de buurt gevonden die ook op dit forum actief is en relatief dicht bij mij in de buurt woont. Hij gaat een voorstel doen voor een aantal modificaties.
Eens kijken of zoiets betaalbaar is
of niet 
Eens kijken of zoiets betaalbaar is
- zo 04 aug 2013, 18:32
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Philips CD304 MKII modificatie
- Reacties: 16
- Weergaves: 2129
Philips CD304 MKII modificatie
Hallo, zelfbouwers! Ik ben geen zelfbouwer maar wil graag mijn recent aangeschafte "standaard" CD304MKII upgraden door iemand anders. Echter zie ik door de bomen het bos niet meer. Graag zou ik willen weten welke het meeste resultaat zal hebben en betaalbaar is en of er mensen zijn in de b...
