Er zijn 3 resultaten gevonden
- di 05 okt 2004, 13:40
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Ervaringen TL's / Horn's
- Reacties: 10
- Weergaves: 3328
Dan weet ik haast wel zeker dat jij niet op een horn sub zit te wachten. Aan de ene kant geeft dit wel het beste redenement, de beste kwaliteit en de beste belasting, maar het wordt een beetje groot. Voor de grap mot je eens hier kijken: http://www.licht-geluid.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=12057&...
- di 05 okt 2004, 12:22
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Ervaringen TL's / Horn's
- Reacties: 10
- Weergaves: 3328
- ma 04 okt 2004, 23:20
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Ervaringen TL's / Horn's
- Reacties: 10
- Weergaves: 3328
Ervaringen TL's / Horn's
Hallo, ik ben vrij nieuw op dit forum. Tot nu toe heb ik me nog nooit echt veel met Homehifi bezig gehouden, wel met carhifi. Ik ben qua caraudio nogal een freak in zoektocht naar een perfect sublaag(daar weten sommige hier op dit forum vanalles van). In mijn zoektocht zoek ik naar de volgende ding...
