Er is 1 resultaat gevonden
- ma 11 mar 2013, 13:16
- Forum: Luidspreker Showcases
- Onderwerp: Nieuwe Vivace2012 van Speaker en Co
- Reacties: 1
- Weergaves: 3968
Nieuwe Vivace2012 van Speaker en Co
Heb hem gebouwd. Het is echt een fantastische luidspreker!! Ook in een kleinere huiskamer blijft het laag mooi. Dat wilde ik even kwijt. Waarom 2012 in de naam? De eerste “oer”versie stamt al uit 1983 en werd destijds gepubliceerd in het elektronika tijdschrift Elektuur. Daarna volgde in 1987 de opv...
