Er zijn 54 resultaten gevonden
- vr 08 mei 2026, 7:52
- Forum: Ter overname gevraagd
- Onderwerp: Hypex ucd 180 of 400
- Reacties: 6
- Weergaves: 272
Re: Hypex ucd 180 of 400
Klopt, ik heb nog 2 stuks UCD400 + 1x SMSP400A400, allen OEM. Ze zijn gerepareerd en getest en mogen weg.
- wo 25 mar 2026, 20:18
- Forum: Archief
- Onderwerp: Flott TB E1 Kolomboormachine
- Reacties: 10
- Weergaves: 815
Re: Flott TB E1 Kolomboormachine
Verkocht!
- zo 15 mar 2026, 16:02
- Forum: Archief
- Onderwerp: Flott TB E1 Kolomboormachine
- Reacties: 10
- Weergaves: 815
Re: Flott TB E1 Kolomboormachine
De prachtige kolomboormachine staat nog steeds te koop.
Hij is nog zo af en toe in gebruik, maar ik heb ruimte nodig voor andere zaken dus doe een mooi bod!
Als de afstand naar Dordrecht een belemmering is kunnen we vast een oplossing verzinnen
Hij is nog zo af en toe in gebruik, maar ik heb ruimte nodig voor andere zaken dus doe een mooi bod!
Als de afstand naar Dordrecht een belemmering is kunnen we vast een oplossing verzinnen
- za 31 jan 2026, 9:04
- Forum: Archief
- Onderwerp: Flott TB E1 Kolomboormachine
- Reacties: 10
- Weergaves: 815
Re: Flott TB E1 Kolomboormachine
Jij snapt het
Ik stuur je een bericht!
- zo 25 jan 2026, 18:33
- Forum: Archief
- Onderwerp: Flott TB E1 Kolomboormachine
- Reacties: 10
- Weergaves: 815
Re: Flott TB E1 Kolomboormachine
In Dordrecht, maar misschien kan ik hem ook dichterbij je brengen als dat zo uitkomt.
- zo 25 jan 2026, 15:53
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: 2x Sony APM 120A003 Alu Honeycomb sandwich woofer
- Reacties: 0
- Weergaves: 159
2x Sony APM 120A003 Alu Honeycomb sandwich woofer
Bewaard vanwege de fascinerende techniek en de enthousiaste verhalen, maar ik ga geen nieuwe speakers meer bouwn.
Mogen dus weg! Eentje heeft een klein gaatje in de toplaag.
Gratis ophalen in Dordrecht, verzenden kan ook voor kosten koper
Mogen dus weg! Eentje heeft een klein gaatje in de toplaag.
Gratis ophalen in Dordrecht, verzenden kan ook voor kosten koper
- zo 25 jan 2026, 15:48
- Forum: Archief
- Onderwerp: Flott TB E1 Kolomboormachine
- Reacties: 10
- Weergaves: 815
Re: Flott TB E1 Kolomboormachine
Deze wacht nog steeds op een nieuwe eigenaar.
Nu met een flink verlaagde vraagprijs van 375,-
Nu met een flink verlaagde vraagprijs van 375,-
- vr 16 jan 2026, 11:14
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Gratis af te halen in Utrecht
- Reacties: 16
- Weergaves: 795
Re: Gratis af te halen in Utrecht
Tof! Ik heb veel interesse in beide tijdschriften dus ik hoop dat digitaliseren lukt.Olaf Analogue schreef: ↑wo 14 jan 2026, 7:11Ik heb de ts een bericht en een mail gestuurd.
Ik ga proberen om een afspraak te maken om aankomende vrijdag de tijdschriften op te halen.
Anders kan ik ze wellicht weer van jou overnemen?
- zo 07 dec 2025, 9:06
- Forum: Archief
- Onderwerp: Flott TB E1 Kolomboormachine
- Reacties: 10
- Weergaves: 815
Re: Flott TB E1 Kolomboormachine
Ik sta open voor een bod. Langsbrengen is ook een optie als je zeker weet dat je hem wil
- za 29 nov 2025, 16:33
- Forum: Archief
- Onderwerp: Flott TB E1 Kolomboormachine
- Reacties: 10
- Weergaves: 815
Re: Flott TB E1 Kolomboormachine
Kick, ook heel leuk voor in je schoentje 
- za 08 nov 2025, 11:32
- Forum: Archief
- Onderwerp: Audio Research voor/eindversterker set
- Reacties: 7
- Weergaves: 494
Re: Audio Research voor/eindversterker set
Ik heb er goed over nagedacht, maar ik zie er van af.
- do 06 nov 2025, 12:27
- Forum: Archief
- Onderwerp: Audio Research voor/eindversterker set
- Reacties: 7
- Weergaves: 494
Re: Audio Research voor/eindversterker set
Oef. Ik heb interesse, maar een defecte trafo is wel een gok..
Even een paar uur over denken.
Even een paar uur over denken.
- do 30 okt 2025, 9:37
- Forum: Archief
- Onderwerp: Flott TB E1 Kolomboormachine
- Reacties: 10
- Weergaves: 815
Re: Flott TB E1 Kolomboormachine
Nog wat info: Deze machine heeft natuurlijk ook een diepte-instelling en de uitlading is zo'n 100mm. Uitproberen kan bij mij thuis (op 230 met de VFD) en wanneer je zeker weet dat je hem wil dan is brengen ook een optie. Dit is een serieus goed merk en niet te vergelijken met de gebruikelijke bouwma...
- za 25 okt 2025, 21:25
- Forum: Archief
- Onderwerp: 2x UCD400OEM + 1x SMSP400A400
- Reacties: 4
- Weergaves: 321
Re: 2x UCD400OEM + 1x SMSP400A400
Alles is nu gereserveerd weg
- za 25 okt 2025, 10:03
- Forum: Archief
- Onderwerp: 2x UCD400OEM + 1x SMSP400A400
- Reacties: 4
- Weergaves: 321
Re: 2x UCD400OEM + 1x SMSP400A400
Hoi Jan Geert, je krijgt een bericht 
- vr 24 okt 2025, 19:53
- Forum: Archief
- Onderwerp: 2x UCD400OEM + 1x SMSP400A400
- Reacties: 4
- Weergaves: 321
Re: 2x UCD400OEM + 1x SMSP400A400
nog 2 sets beschikbaar
- do 23 okt 2025, 16:36
- Forum: Archief
- Onderwerp: Flott TB E1 Kolomboormachine
- Reacties: 10
- Weergaves: 815
Flott TB E1 Kolomboormachine
Te koop aangeboden: Erg mooie, zeer stabiele en strakke kolomboormachine van Flott. Supra B16 snelspankop, 1-13mm. Standaard gevoed met 3 fasen en dan met riem te verstellen van 400 t/m 3600 toeren of, wat veel handiger is, met een VFD op 1 fase en dan met behulp van die VFD natuurlijk continue vari...
- do 23 okt 2025, 16:24
- Forum: Archief
- Onderwerp: 2x UCD400OEM + 1x SMSP400A400
- Reacties: 4
- Weergaves: 321
2x UCD400OEM + 1x SMSP400A400
Enkele van deze setjes van 2x UCD400OEM + 1x SMSP400A400 te koop aangeboden wegens verandering van plannen. De modules kwamen als defect uit gebruikte apparatuur en zijn gerepareerd. Geen kabels erbij, maar de gebruikte connectoren op de SMPS400's zijn JST VH en EH en daarvoor kun je vanalles vinden...
- zo 12 jan 2025, 12:13
- Forum: Archief
- Onderwerp: 2x Tang Band W23-1287SI
- Reacties: 4
- Weergaves: 140
Re: 2x Tang Band W23-1287SI
Check, dan stuur ik beijert een berichtje 
- zo 12 jan 2025, 9:21
- Forum: Archief
- Onderwerp: 2x Tang Band W23-1287SI
- Reacties: 4
- Weergaves: 140
2x Tang Band W23-1287SI
2x Tang Band W23-1287SI aangeboden. Leuk voor een full-range micro monitor op je bureau. Een voorbeeld is dit project https://www.instructables.com/Design-and-Build-Truly-Hi-Fi-Desktop-Speakers-Usin/ Ze zijn gesoldeerd geweest voor tests maar hebben uiteindelijk nauwelijks gespeeld. 15,- voor de 2 s...
- za 11 jan 2025, 10:46
- Forum: Archief
- Onderwerp: Jantzen foliespoelen 0.56mH 0.26Ohm
- Reacties: 2
- Weergaves: 121
Re: Jantzen foliespoelen 0.56mH 0.26Ohm
Hoi Joepyoupie, ik heb ze nog. Ik stuur je een DM/PB.
- do 09 jan 2025, 7:14
- Forum: Archief
- Onderwerp: Jantzen foliespoelen 0.56mH 0.26Ohm
- Reacties: 2
- Weergaves: 121
Jantzen foliespoelen 0.56mH 0.26Ohm
Ik heb er nog meer!
6 stuks gebruikte koperfolie spoelen, Jantzen 0.56mH 0.26Ohm.
Zijn verlijmd geweest en de lijmresten zitten er nog op.
Vraagprijs: 8.- /stuk
Alle 6 voor 35,-
6 stuks gebruikte koperfolie spoelen, Jantzen 0.56mH 0.26Ohm.
Zijn verlijmd geweest en de lijmresten zitten er nog op.
Vraagprijs: 8.- /stuk
Alle 6 voor 35,-
- ma 06 jan 2025, 8:54
- Forum: Archief
- Onderwerp: Foliespoelen 0.56mH 0.18Ohm
- Reacties: 2
- Weergaves: 144
Re: Foliespoelen 0.56mH 0.18Ohm
Hoi Henkjan, Hengelo staat niet op de planning..
Ik stuur je een DM
Ik stuur je een DM
- zo 05 jan 2025, 18:57
- Forum: Archief
- Onderwerp: 6x Visaton WS25E in Dipool kast
- Reacties: 2
- Weergaves: 171
Re: 6x Visaton WS25E in Dipool kast
Natuurlijk 
- zo 05 jan 2025, 17:06
- Forum: Archief
- Onderwerp: Foliespoelen 0.56mH 0.18Ohm
- Reacties: 2
- Weergaves: 144
Foliespoelen 0.56mH 0.18Ohm
5 stuks gebruikte koperfolie spoelen, Intertechnik 150 0012 0.56mH 0.18Ohm.
Zijn verlijmd geweest en de lijmresten zitten er nog op.
Vraagprijs: 10.- /stuk
Alle 5 voor 35,-
Zijn verlijmd geweest en de lijmresten zitten er nog op.
Vraagprijs: 10.- /stuk
Alle 5 voor 35,-
