Er is 1 resultaat gevonden
- di 29 mei 2012, 3:28
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Instapproject: buizenversterker RH84
- Reacties: 279
- Weergaves: 48781
Re: Instapproject: buizenversterker RH84
Hoi allemaal, ik doe onderzoek naar de zelfbouw van een buizenversterker voor basguitaar. ((ik verbouw deze momenteel naar fretloos, (fretloos board word uit een stuk walnoten hout)). Dus ik kan een buizenversterker wel heel goed gebruiken. Ik ben bij sites uitgekomen als ax84.com, 18watt.com, 45wat...
