Er zijn 3 resultaten gevonden

door joostd
za 09 feb 2013, 17:20
Forum: Bronnen
Onderwerp: CS4398 DAC (zonder de nadelen van de HK-DAC)
Reacties: 29
Weergaves: 5867

Re: CS4398 DAC (zonder de nadelen van de HK-DAC)

Dit ga ik volgen, ik heb mijn HK dac ook voorzien van de extra ingangen (thanx voor de tips Djuke).
Waar haal je de losse chip vandaan?
door joostd
vr 08 feb 2013, 17:00
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Mission - Save the Mission - Continues!
Reacties: 115
Weergaves: 7459

Re: Mission - Save the Mission - Continues!

Ik heb dit onderwerp met intresse gevolgt, ik heb zelf ook een aantal 780's (4 stuks)
Zou je kunnen aangeven welke wijzigingen je uitvoerd mbt het filter?
door joostd
di 11 dec 2012, 10:45
Forum: Bronnen
Onderwerp: HK DAC met meerdere optische ingangen
Reacties: 6
Weergaves: 652

Re: HK DAC met meerdere optische ingangen

Kijk even op de site van Djuke, die heeft ook extra ingangen op zijn HK dac.
Ik ga het zelf op mijn exemplaar ook zo maken, gebruik makend van de extra ingangen die de ingangs IC nog heeft.
(kunnen nog 2 ingangen bij)