Dit ga ik volgen, ik heb mijn HK dac ook voorzien van de extra ingangen (thanx voor de tips Djuke).
Waar haal je de losse chip vandaan?
Er zijn 3 resultaten gevonden
- za 09 feb 2013, 17:20
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: CS4398 DAC (zonder de nadelen van de HK-DAC)
- Reacties: 29
- Weergaves: 5867
- vr 08 feb 2013, 17:00
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Mission - Save the Mission - Continues!
- Reacties: 115
- Weergaves: 7459
Re: Mission - Save the Mission - Continues!
Ik heb dit onderwerp met intresse gevolgt, ik heb zelf ook een aantal 780's (4 stuks)
Zou je kunnen aangeven welke wijzigingen je uitvoerd mbt het filter?
Zou je kunnen aangeven welke wijzigingen je uitvoerd mbt het filter?
- di 11 dec 2012, 10:45
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: HK DAC met meerdere optische ingangen
- Reacties: 6
- Weergaves: 652
Re: HK DAC met meerdere optische ingangen
Kijk even op de site van Djuke, die heeft ook extra ingangen op zijn HK dac.
Ik ga het zelf op mijn exemplaar ook zo maken, gebruik makend van de extra ingangen die de ingangs IC nog heeft.
(kunnen nog 2 ingangen bij)
Ik ga het zelf op mijn exemplaar ook zo maken, gebruik makend van de extra ingangen die de ingangs IC nog heeft.
(kunnen nog 2 ingangen bij)
