Er zijn 14 resultaten gevonden

door therunesnake
za 07 apr 2012, 15:36
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Stof
Reacties: 3
Weergaves: 247

Re: Stof

Ik heb niet zoveel verstand van audio , maar zal ik netzoals bij een computer de stofzuiger op de ventilatie opening aan de bovenkant kunnen zetten?

TR
door therunesnake
za 07 apr 2012, 15:21
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Stof
Reacties: 3
Weergaves: 247

Stof

Ik heb een pioneer sx-339 receiver gekregen.
Maar deze heeft in 20 jaar nogal veel stof verzameld(Aan de binnenkant)
Maakt dit veel uit?

TR
door therunesnake
zo 18 sep 2011, 20:12
Forum: Versterkers
Onderwerp: Voeding?(Opgelost)
Reacties: 11
Weergaves: 295

Re: Voeding?

Ik zal wel een dingtje vast willen zetten ofzo.
Veder kwam ik op deze afbeelding , wat is het zwarte draad eigenlijk?
http://tweakers.net/ext/f/FgMhlq6efujGN ... 0/full.png

TR

EDIT:
Ik ben er ondertussen al uit , ik heb ook gelezen hoe ik jack plugs ect aan kan sluiten.
Bedankt allemaal.
door therunesnake
zo 18 sep 2011, 19:52
Forum: Versterkers
Onderwerp: Voeding?(Opgelost)
Reacties: 11
Weergaves: 295

Re: Voeding?

Die kemo is 16 euro , en hij leek me wel handig omdat je niks hoeft te solderen ect.
En wat voor voeding hoort daar dan bij?
Ik heb nog minder verstand van voedingen dan versterkers.

TR

EDIT:
O , die is stereo , dat is wel makkelijker en goedkoper.
En is het volume ook te regelen?

TR
door therunesnake
zo 18 sep 2011, 19:48
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Luidspreker impedantie? + Meer boxen?
Reacties: 9
Weergaves: 914

Re: Luidspreker impedantie? + Meer boxen?

Het gaat om een midi set , waarvan ik alleen de versterker gebruik.
Hij heet sony cmt eh10 , en mijn boxen zijn 4 OHM.
Veder staat er niet veel op , ik ben ook aan het zoeken naar een nieuwe versterker.

TR
door therunesnake
zo 18 sep 2011, 19:21
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Luidspreker impedantie? + Meer boxen?
Reacties: 9
Weergaves: 914

Re: Luidspreker impedantie? + Meer boxen?

Oke , aangezien ik een 4 ohms versterker heb , is dat dus niet mogelijk?

TR
door therunesnake
zo 18 sep 2011, 19:19
Forum: Versterkers
Onderwerp: Voeding?(Opgelost)
Reacties: 11
Weergaves: 295

Re: Voeding?

Ik zal altijd nog naar een 2de hanse kunnen kijken , als dit niet mogelijk is.
Die links bij conrad zijn heel irritant , het gaat om de volgende:
FPPS 12-3.6W stekkervoeding 12V

TR
door therunesnake
zo 18 sep 2011, 18:31
Forum: Versterkers
Onderwerp: Voeding?(Opgelost)
Reacties: 11
Weergaves: 295

Re: Voeding?

Weet iemand of dit erin past: http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flNlc3Npb249UDkwX05MX0IyQzpDX0FHQVRFMTM6MDAwMS4wMGJhLjQ2YjQ1YTEzJn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT0zODMxMTU2MjYz====?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&mfhelp=&p_selected_area=%24ROOT&p_selected_are...
door therunesnake
zo 18 sep 2011, 17:07
Forum: Versterkers
Onderwerp: Voeding?(Opgelost)
Reacties: 11
Weergaves: 295

Re: Voeding?

Waar moet ik precies naar zoeken , een voeding of een stroom adapter?

TR
door therunesnake
zo 18 sep 2011, 17:06
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Luidspreker impedantie? + Meer boxen?
Reacties: 9
Weergaves: 914

Re: Luidspreker impedantie? + Meer boxen?

Het gaat om 8ohms speakers op een 4ohms versterker , en dan staat het volume een klein stukje open.
En als ik de speakers dan in een 2de kamer zet , hoe sluit ik die dan aan?
Doe ik 2 stekkers in de speaker aansluitingen aan de achterkant of moet ik een speciale koppeling kopen ofzo?

The runesnake
door therunesnake
zo 18 sep 2011, 16:09
Forum: Versterkers
Onderwerp: Voeding?(Opgelost)
Reacties: 11
Weergaves: 295

Re: Voeding?

Deze link?
http://www.kemo-electronic.de/en/Radio- ... g-Play.php
Ik wist niet waar ik het anders moest vragen , op de forum waar ik normaal op zit hebben de mensen alleen verstand van computers.(Zoals ik)

TR
door therunesnake
zo 18 sep 2011, 15:51
Forum: Versterkers
Onderwerp: Voeding?(Opgelost)
Reacties: 11
Weergaves: 295

Voeding?(Opgelost)

Ik zal graag een goedkope versterker willen , zonder schermen ect. Het gaat echt puur om er een tuner aan te verbinden en muziek te luisteren. Nu gebruik ik daar een sony mini hi-fi set voor , maar eigenlijk gebruik ik alleen de versterker. Dus ik ging op internet op zoek en kwam bij dit ding: http:...
door therunesnake
zo 18 sep 2011, 15:42
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Luidspreker impedantie? + Meer boxen?
Reacties: 9
Weergaves: 914

Re: Luidspreker impedantie? + Meer boxen?

Oke , dus mijn versterker omploft dan niet ofzo?
Veder wil aan alle kanten van mij boxen aansluiten , dus een speaker in elke hoek van de kamer zetten.

TR
door therunesnake
zo 18 sep 2011, 13:20
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Luidspreker impedantie? + Meer boxen?
Reacties: 9
Weergaves: 914

Luidspreker impedantie? + Meer boxen?

Hallo , ik heb 2 vragen over luidsprekers: 1.Wat is een luidspreker impedantie en maakt het uit of ik 8 Ω op een versterker aansluit waar normaal 4 Ω speakers op horen(Het gaat op een mini alles in 1 set van sony , geen homecinema) 2.Op mijn kleine sony versterker zitten 2 speaker uitgangen , is er ...