Ik heb niet zoveel verstand van audio , maar zal ik netzoals bij een computer de stofzuiger op de ventilatie opening aan de bovenkant kunnen zetten?
TR
Er zijn 14 resultaten gevonden
- za 07 apr 2012, 15:36
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Stof
- Reacties: 3
- Weergaves: 247
- za 07 apr 2012, 15:21
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Stof
- Reacties: 3
- Weergaves: 247
Stof
Ik heb een pioneer sx-339 receiver gekregen.
Maar deze heeft in 20 jaar nogal veel stof verzameld(Aan de binnenkant)
Maakt dit veel uit?
TR
Maar deze heeft in 20 jaar nogal veel stof verzameld(Aan de binnenkant)
Maakt dit veel uit?
TR
- zo 18 sep 2011, 20:12
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Voeding?(Opgelost)
- Reacties: 11
- Weergaves: 295
Re: Voeding?
Ik zal wel een dingtje vast willen zetten ofzo.
Veder kwam ik op deze afbeelding , wat is het zwarte draad eigenlijk?
http://tweakers.net/ext/f/FgMhlq6efujGN ... 0/full.png
TR
EDIT:
Ik ben er ondertussen al uit , ik heb ook gelezen hoe ik jack plugs ect aan kan sluiten.
Bedankt allemaal.
Veder kwam ik op deze afbeelding , wat is het zwarte draad eigenlijk?
http://tweakers.net/ext/f/FgMhlq6efujGN ... 0/full.png
TR
EDIT:
Ik ben er ondertussen al uit , ik heb ook gelezen hoe ik jack plugs ect aan kan sluiten.
Bedankt allemaal.
- zo 18 sep 2011, 19:52
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Voeding?(Opgelost)
- Reacties: 11
- Weergaves: 295
Re: Voeding?
Die kemo is 16 euro , en hij leek me wel handig omdat je niks hoeft te solderen ect.
En wat voor voeding hoort daar dan bij?
Ik heb nog minder verstand van voedingen dan versterkers.
TR
EDIT:
O , die is stereo , dat is wel makkelijker en goedkoper.
En is het volume ook te regelen?
TR
En wat voor voeding hoort daar dan bij?
Ik heb nog minder verstand van voedingen dan versterkers.
TR
EDIT:
O , die is stereo , dat is wel makkelijker en goedkoper.
En is het volume ook te regelen?
TR
- zo 18 sep 2011, 19:48
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Luidspreker impedantie? + Meer boxen?
- Reacties: 9
- Weergaves: 914
Re: Luidspreker impedantie? + Meer boxen?
Het gaat om een midi set , waarvan ik alleen de versterker gebruik.
Hij heet sony cmt eh10 , en mijn boxen zijn 4 OHM.
Veder staat er niet veel op , ik ben ook aan het zoeken naar een nieuwe versterker.
TR
Hij heet sony cmt eh10 , en mijn boxen zijn 4 OHM.
Veder staat er niet veel op , ik ben ook aan het zoeken naar een nieuwe versterker.
TR
- zo 18 sep 2011, 19:21
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Luidspreker impedantie? + Meer boxen?
- Reacties: 9
- Weergaves: 914
Re: Luidspreker impedantie? + Meer boxen?
Oke , aangezien ik een 4 ohms versterker heb , is dat dus niet mogelijk?
TR
TR
- zo 18 sep 2011, 19:19
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Voeding?(Opgelost)
- Reacties: 11
- Weergaves: 295
Re: Voeding?
Ik zal altijd nog naar een 2de hanse kunnen kijken , als dit niet mogelijk is.
Die links bij conrad zijn heel irritant , het gaat om de volgende:
FPPS 12-3.6W stekkervoeding 12V
TR
Die links bij conrad zijn heel irritant , het gaat om de volgende:
FPPS 12-3.6W stekkervoeding 12V
TR
- zo 18 sep 2011, 18:31
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Voeding?(Opgelost)
- Reacties: 11
- Weergaves: 295
Re: Voeding?
Weet iemand of dit erin past: http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flNlc3Npb249UDkwX05MX0IyQzpDX0FHQVRFMTM6MDAwMS4wMGJhLjQ2YjQ1YTEzJn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT0zODMxMTU2MjYz====?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&mfhelp=&p_selected_area=%24ROOT&p_selected_are...
- zo 18 sep 2011, 17:07
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Voeding?(Opgelost)
- Reacties: 11
- Weergaves: 295
Re: Voeding?
Waar moet ik precies naar zoeken , een voeding of een stroom adapter?
TR
TR
- zo 18 sep 2011, 17:06
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Luidspreker impedantie? + Meer boxen?
- Reacties: 9
- Weergaves: 914
Re: Luidspreker impedantie? + Meer boxen?
Het gaat om 8ohms speakers op een 4ohms versterker , en dan staat het volume een klein stukje open.
En als ik de speakers dan in een 2de kamer zet , hoe sluit ik die dan aan?
Doe ik 2 stekkers in de speaker aansluitingen aan de achterkant of moet ik een speciale koppeling kopen ofzo?
The runesnake
En als ik de speakers dan in een 2de kamer zet , hoe sluit ik die dan aan?
Doe ik 2 stekkers in de speaker aansluitingen aan de achterkant of moet ik een speciale koppeling kopen ofzo?
The runesnake
- zo 18 sep 2011, 16:09
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Voeding?(Opgelost)
- Reacties: 11
- Weergaves: 295
Re: Voeding?
Deze link?
http://www.kemo-electronic.de/en/Radio- ... g-Play.php
Ik wist niet waar ik het anders moest vragen , op de forum waar ik normaal op zit hebben de mensen alleen verstand van computers.(Zoals ik)
TR
http://www.kemo-electronic.de/en/Radio- ... g-Play.php
Ik wist niet waar ik het anders moest vragen , op de forum waar ik normaal op zit hebben de mensen alleen verstand van computers.(Zoals ik)
TR
- zo 18 sep 2011, 15:51
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Voeding?(Opgelost)
- Reacties: 11
- Weergaves: 295
Voeding?(Opgelost)
Ik zal graag een goedkope versterker willen , zonder schermen ect. Het gaat echt puur om er een tuner aan te verbinden en muziek te luisteren. Nu gebruik ik daar een sony mini hi-fi set voor , maar eigenlijk gebruik ik alleen de versterker. Dus ik ging op internet op zoek en kwam bij dit ding: http:...
- zo 18 sep 2011, 15:42
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Luidspreker impedantie? + Meer boxen?
- Reacties: 9
- Weergaves: 914
Re: Luidspreker impedantie? + Meer boxen?
Oke , dus mijn versterker omploft dan niet ofzo?
Veder wil aan alle kanten van mij boxen aansluiten , dus een speaker in elke hoek van de kamer zetten.
TR
Veder wil aan alle kanten van mij boxen aansluiten , dus een speaker in elke hoek van de kamer zetten.
TR
- zo 18 sep 2011, 13:20
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Luidspreker impedantie? + Meer boxen?
- Reacties: 9
- Weergaves: 914
Luidspreker impedantie? + Meer boxen?
Hallo , ik heb 2 vragen over luidsprekers: 1.Wat is een luidspreker impedantie en maakt het uit of ik 8 Ω op een versterker aansluit waar normaal 4 Ω speakers op horen(Het gaat op een mini alles in 1 set van sony , geen homecinema) 2.Op mijn kleine sony versterker zitten 2 speaker uitgangen , is er ...
