Er zijn 10 resultaten gevonden
- do 28 apr 2011, 23:08
- Forum: Kabels
- Onderwerp: verbinden bi wire
- Reacties: 0
- Weergaves: 354
verbinden bi wire
Ik heb wat oudere luidsprekers van het merk Link. Op de achterkant van de speakers zitten 4 uitgangen zonder draaiknopjes. Deze uitgangen moet ik met elkaar verbinden, ik kan alleen gebruik maken van banaan stekkers. Ik heb gewoon luidsprekerkabel. Bestaan er verbindings brugjes die ik kan gebruiken...
- wo 27 apr 2011, 9:44
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Dali suite 2.5 erg bonkerig
- Reacties: 20
- Weergaves: 3351
Re: Dali suite 2.5 erg bonkerig
De opstelling van de speakers heb ik reeds veranderd daardoor is het bonken aanzienlijk minder geworden maar nog steeds vind ik het laag iets te bonkerig
- wo 27 apr 2011, 9:37
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Dali suite 2.5 erg bonkerig
- Reacties: 20
- Weergaves: 3351
- di 26 apr 2011, 23:39
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Dali suite 2.5 erg bonkerig
- Reacties: 20
- Weergaves: 3351
Re: Dali suite 2.5 erg bonkerig
Ok dank je nog voorkeur vóór welk dempings materiaal van deze site
- di 26 apr 2011, 23:17
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Dali suite 2.5 erg bonkerig
- Reacties: 20
- Weergaves: 3351
Re: Dali suite 2.5 erg bonkerig
Praat je dan in de vorm van vulling in heel de kast ???
- di 26 apr 2011, 21:05
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Dali suite 2.5 erg bonkerig
- Reacties: 20
- Weergaves: 3351
Re: Dali suite 2.5 erg bonkerig
Is het dan mogelijk om alleen de bas te filteren met zo,n apparaat ?
Gaat dit niet ten koste van de kwaliteit van de versterker?
Gaat dit niet ten koste van de kwaliteit van de versterker?
- di 26 apr 2011, 19:59
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Dali suite 2.5 erg bonkerig
- Reacties: 20
- Weergaves: 3351
Re: Dali suite 2.5 erg bonkerig
Pfff ik vrees te moeilijk voor mij
- di 26 apr 2011, 19:49
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Dali suite 2.5 erg bonkerig
- Reacties: 20
- Weergaves: 3351
Re: Dali suite 2.5 erg bonkerig
Bedankt voor jullie reacties.
Wat zou ik nog meer kunnen proberen ?
Speakers van binnen dempen met isolatie ?
Iemand zei iets over een equalizer, zo technisch ben ik niet, hoe werkt dit ?
Wat zou ik nog meer kunnen proberen ?
Speakers van binnen dempen met isolatie ?
Iemand zei iets over een equalizer, zo technisch ben ik niet, hoe werkt dit ?
- di 26 apr 2011, 18:45
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Dali suite 2.5 erg bonkerig
- Reacties: 20
- Weergaves: 3351
Re: Dali suite 2.5 erg bonkerig
Bedankt voor je snelle reactie.
Wat bedoel je met link ?
Kunnen ze kapot gaan ?
Wat bedoel je met link ?
Kunnen ze kapot gaan ?
- di 26 apr 2011, 10:05
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Dali suite 2.5 erg bonkerig
- Reacties: 20
- Weergaves: 3351
Dali suite 2.5 erg bonkerig
Ik heb sinds een aantal weken de Dali Suite 2.5. Deze speakers zijn in het laag behoorlijk bonkerig. Dit heb ik al aardig weten te verminderen met o.a de opstelling, steen en spikes eronder (houten vloer), aardig stuk van de muur, baspoort gedeeltelijk gedicht. Ik stuur deze speakers aan met een Van...
