Er zijn 10 resultaten gevonden

door r.bellaart
do 28 apr 2011, 23:08
Forum: Kabels
Onderwerp: verbinden bi wire
Reacties: 0
Weergaves: 354

verbinden bi wire

Ik heb wat oudere luidsprekers van het merk Link. Op de achterkant van de speakers zitten 4 uitgangen zonder draaiknopjes. Deze uitgangen moet ik met elkaar verbinden, ik kan alleen gebruik maken van banaan stekkers. Ik heb gewoon luidsprekerkabel. Bestaan er verbindings brugjes die ik kan gebruiken...
door r.bellaart
wo 27 apr 2011, 9:44
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Dali suite 2.5 erg bonkerig
Reacties: 20
Weergaves: 3351

Re: Dali suite 2.5 erg bonkerig

De opstelling van de speakers heb ik reeds veranderd daardoor is het bonken aanzienlijk minder geworden maar nog steeds vind ik het laag iets te bonkerig
door r.bellaart
wo 27 apr 2011, 9:37
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Dali suite 2.5 erg bonkerig
Reacties: 20
Weergaves: 3351

Re: Dali suite 2.5 erg bonkerig

Omdat
door r.bellaart
di 26 apr 2011, 23:39
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Dali suite 2.5 erg bonkerig
Reacties: 20
Weergaves: 3351

Re: Dali suite 2.5 erg bonkerig

Ok dank je nog voorkeur vóór welk dempings materiaal van deze site
door r.bellaart
di 26 apr 2011, 23:17
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Dali suite 2.5 erg bonkerig
Reacties: 20
Weergaves: 3351

Re: Dali suite 2.5 erg bonkerig

Praat je dan in de vorm van vulling in heel de kast ???
door r.bellaart
di 26 apr 2011, 21:05
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Dali suite 2.5 erg bonkerig
Reacties: 20
Weergaves: 3351

Re: Dali suite 2.5 erg bonkerig

Is het dan mogelijk om alleen de bas te filteren met zo,n apparaat ?
Gaat dit niet ten koste van de kwaliteit van de versterker?
door r.bellaart
di 26 apr 2011, 19:59
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Dali suite 2.5 erg bonkerig
Reacties: 20
Weergaves: 3351

Re: Dali suite 2.5 erg bonkerig

Pfff ik vrees te moeilijk voor mij
door r.bellaart
di 26 apr 2011, 19:49
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Dali suite 2.5 erg bonkerig
Reacties: 20
Weergaves: 3351

Re: Dali suite 2.5 erg bonkerig

Bedankt voor jullie reacties.
Wat zou ik nog meer kunnen proberen ?
Speakers van binnen dempen met isolatie ?
Iemand zei iets over een equalizer, zo technisch ben ik niet, hoe werkt dit ?
door r.bellaart
di 26 apr 2011, 18:45
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Dali suite 2.5 erg bonkerig
Reacties: 20
Weergaves: 3351

Re: Dali suite 2.5 erg bonkerig

Bedankt voor je snelle reactie.
Wat bedoel je met link ?
Kunnen ze kapot gaan ?
door r.bellaart
di 26 apr 2011, 10:05
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Dali suite 2.5 erg bonkerig
Reacties: 20
Weergaves: 3351

Dali suite 2.5 erg bonkerig

Ik heb sinds een aantal weken de Dali Suite 2.5. Deze speakers zijn in het laag behoorlijk bonkerig. Dit heb ik al aardig weten te verminderen met o.a de opstelling, steen en spikes eronder (houten vloer), aardig stuk van de muur, baspoort gedeeltelijk gedicht. Ik stuur deze speakers aan met een Van...