Er zijn 2 resultaten gevonden
- zo 30 okt 2005, 12:39
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Filter aanpassen voor bi-ampen
- Reacties: 15
- Weergaves: 2422
bi-ampen
Ok, dus als het filter geschikt is voor bi-wiren, dan zijn hoog en laag al reeds gescheiden dus ? Dan is het een makkie. Maar bi-wiren heeft toch weinig zin, omdat de belasting op je versterker hetzelfde blijft als wanneer je single-wired ? Ik ga wel effe proberen. En is main-out hetzelfde als pre-o...
- zo 30 okt 2005, 2:33
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Filter aanpassen voor bi-ampen
- Reacties: 15
- Weergaves: 2422
Filter aanpassen voor bi-ampen
Hallo, Ik heb dus de ballen verstand van het maken van speakers, maar ik ben nu wel bezig met een setje. Vooral omdat ik graag mijn eigen ontwerp (qua uiterlijk) wil. Nu is de vraag of ik zomaar 2 versterkers kan aansluiten op mijn speakers, of moet ik daarvoor het filter aanpassen ? Ik heb 2 fantas...
