Er zijn 2 resultaten gevonden
- do 13 okt 2005, 23:33
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: De Stampede, dual XLS12 subwoofer
- Reacties: 20
- Weergaves: 12849
- do 06 okt 2005, 12:40
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Adire Audio Subwoofer
- Reacties: 65
- Weergaves: 13970
Ik heb dus nu al ongeveer 1,5 jaar een Shiva met de Conrad AMP. Hij is steeds beter gaan werken in de loop der tijd, maar ik wil wel dat testverslag lezen over die Amp. Ik heb hem aangesloten op de line-ingang, maar ik wil best wel even wat kabel kopen om het te proberen aan te sluiten op de high-le...
