Er is 1 resultaat gevonden

door hjzelf
do 24 feb 2011, 23:13
Forum: Bronnen
Onderwerp: wie heeft ervaring met Audiotrak Prodigy HD2 SE?
Reacties: 6
Weergaves: 619

Re: wie heeft ervaring met Audiotrak Prodigy HD2 SE?

Hallo Johan, het gaat niet om een pciE maar om een gewone pci kaart. Die discrete opamp mod is verschrikkelijk duur en ik weet niet of welke geluidskaart dan ook zo'n bedrag waard is. Dan zou ik toch echt voor vette externe DAC gaan. Wat je kunt doen is bij gyrocom de prodigy hd2 deluxe advance vers...