Er zijn 5 resultaten gevonden
- ma 22 aug 2011, 11:30
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Mijn fietskar met speakers
- Reacties: 10
- Weergaves: 2043
Re: Mijn fietskar met speakers
bedankt!!:D
- ma 22 aug 2011, 9:28
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Mijn fietskar met speakers
- Reacties: 10
- Weergaves: 2043
Re: Mijn fietskar met speakers
hallo,
In het karretje staat alleen een auto accu:P
Maar er kunnen ook nog andere spullen bij hoor
In het karretje staat alleen een auto accu:P
Maar er kunnen ook nog andere spullen bij hoor
- ma 22 aug 2011, 9:27
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Mijn fietskar met speakers
- Reacties: 10
- Weergaves: 2043
Re: Mijn fietskar met speakers
nee ik luister niet naar hardcore.
meer naar armin van buuren.
Maar het valt wel mee hoe hard ik em zet hooor
meer naar armin van buuren.
Maar het valt wel mee hoe hard ik em zet hooor
- ma 22 aug 2011, 9:25
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Mijn fietskar met speakers
- Reacties: 10
- Weergaves: 2043
Re: Mijn fietskar met speakers
Hallo,
als ik ga fietsen met vrienden neem ik hem wel is mee:D
als ik ga fietsen met vrienden neem ik hem wel is mee:D
- zo 21 aug 2011, 15:30
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Mijn fietskar met speakers
- Reacties: 10
- Weergaves: 2043
Mijn fietskar met speakers
Dit is mijn karretje met 2 200w speakers en een scooter versterker.
Ik heb er een auto accu in en dat werkt prima
Ik heb er een auto accu in en dat werkt prima
