Er zijn 264 resultaten gevonden
- zo 18 mei 2025, 8:20
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Soundbar versterker
- Reacties: 24
- Weergaves: 510
Re: Soundbar versterker
Hahahahaha... Inderdaad, beetje ping pong zo :lol: ... in ieder geval wel genoeg tips en optie's . Wat ik nu ga doen, ik koop een beetje krachtige soundbar. Schroef die open. las de speaker draden op en sluit ze aan op een test kast Test kast en plaats mijn eigen speakers erin die precies in mijn me...
- do 15 mei 2025, 16:00
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Soundbar versterker
- Reacties: 24
- Weergaves: 510
Re: Soundbar versterker
:think: :think: :think: :think: :think: Okeeeee , ik dacht iets simpels te maken :-s Speakers filters en hout etc heb ik vast in een stoffige doos liggen. Versterking niet. Ik heb er ook nooit bij stil gestaan dat eventueel via een hdmi geluid en beeld niet synchroom zouden kunnen lopen. En ik dacht...
- di 13 mei 2025, 19:52
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Soundbar versterker
- Reacties: 24
- Weergaves: 510
Re: Soundbar versterker
Ha Pjotr, Zelf klussen,,,, ( vingers jeuken weer een beetje om iets te bouwen) En ik heb ruimte ook net onder de tv (meubel) om er iets in weg te bouwen. Grappige versterker, maar mis helaas de hdmi ingang. en dat is toch een must om het geluid aan te sturen. De digitale uitgang gebruik ik voor mijn...
- di 13 mei 2025, 17:15
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Soundbar versterker
- Reacties: 24
- Weergaves: 510
Soundbar versterker
Goede Middag,,, Onder het mom van zien bouwen doet bouwen :lol: . Ik zag op het topic luisterdag dat er een soundbar mee kwam ( ik hoop dat ik ook even tijd vind om langs te wandelen) Maar mijn vraag is,,,, welke versterker ( liefst inbouw, ander word het een eigen aanpassing ) is daar een beetje vo...
- vr 09 mei 2025, 20:12
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 17e Luisterdag Breda zaterdag 31 mei 2025
- Reacties: 400
- Weergaves: 11080
Re: 17e Luisterdag Breda zaterdag 31 mei 2025
. De 2.1 digitale versterker bevalt me echt wel, waardoor de betere luidsprekerunits zeker de meerkost waard zijn. Welke versterker drivers etc heb jij gebruikt hiervoor? Het ziet er ergggg mooi uit in ieder geval :rock: Ik probeer die dag sochtends langs te komen, alleen tis ook mijn trouwdag(dus ...
- ma 05 mei 2025, 15:35
- Forum: Archief
- Onderwerp: Diverse ongebruikte materialen voor de Troels Gravesen CA18RNX
- Reacties: 9
- Weergaves: 749
Re: Diverse ongebruikte materialen voor de Troels Gravesen CA18RNX
Dat is toch echt een zeer mooie prijs
Maar zucht,,, echt geen tijd voorlopig,,, en de bekende WAF
.
Die is meer dan tevreden met wat er nu staat ( iets kleiner als de Troels)
Maar zucht,,, echt geen tijd voorlopig,,, en de bekende WAF
Die is meer dan tevreden met wat er nu staat ( iets kleiner als de Troels)
- wo 30 okt 2024, 20:06
- Forum: Archief
- Onderwerp: scan speak reference monitor
- Reacties: 5
- Weergaves: 1046
Re: scan speak reference monitor
Is deze met het standaard filter,,,, of met een upgrade ?
- ma 14 okt 2024, 17:02
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248579
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
The holy grail from Shun Mook: https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-en-foto/overige-audio-tv-en-foto/a1506752976-shun-mook-spatial-control-octet-s-c-o-highend-audio-room?c=d97e27c274e75147b4afd0f5eb58c81b&casData=3RB9DN0PgdJNIW1MeKtpo9_vKCYSpoNEyUKBLRkh1MfOCyvUiaQ9mlabtX6QbYD84p38qk2NGRstAs0eT...
- do 03 okt 2024, 17:19
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248579
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja zwaar irritant zulke gasten.pvanlingen schreef: ↑do 03 okt 2024, 12:27Lastig hoor, dan ben je een serieuze audio liefhebber maar mag je vervolgens niet vragen tegen welke prijs ze gekocht kunnen worden.
als ik 150 euro bied, zal die gepikeerd zijn.
En ook al zijn ze "nieuw " meer als 200 vind ik het niet waard.
- wo 18 sep 2024, 14:39
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248579
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Bijzonder mooie speaker, en volgens mij super gebouwd.
Maar dan verneuk je het door iets van een schakelaar op de linker speaker in te bouwen ivm aktief.....
De interesse zou bij mij al weg zijn dan
Maar dan verneuk je het door iets van een schakelaar op de linker speaker in te bouwen ivm aktief.....
De interesse zou bij mij al weg zijn dan
- zo 05 mei 2024, 7:47
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248579
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://www.praxis.nl/gereedschap-installatiemateriaal/ijzerwaren/schroeven/universele-schroeven/sencys-universele-schroef-rk-tx-zwart-4x16mm-30st/10064181?channable=02490e696400313030363431383146&gad_source=1 Lang gezocht,maar gewoon om de hoek te vinden. Zelfs behoorlijk wat keuze! 8) Ik heb ...
- vr 19 apr 2024, 7:50
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248579
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Mocht iemand een set willen kan ik wellicht wat regelen met een vriend van me die veel handel doet met Chinese bedrijven.... Mijn kamado stond voor 5 tientjes in Nederland. ;) dat is niet duur,,, had je geen last van invoerrechten (douane kosten) ? :think: Een setje bookshelf met standaard erbij, l...
- za 24 jun 2023, 7:42
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248579
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
€ 5 euro per plaat.
€ 2 euro de vierkante meter
.
Maar nog steeds goedkoop.........

€ 2 euro de vierkante meter
Maar nog steeds goedkoop.........
- zo 13 feb 2022, 8:03
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248579
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- zo 05 dec 2021, 10:56
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248579
- ma 04 jan 2021, 9:51
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248579
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Leuk als je een 7.1 opstelling wilt met dezelfde driverspappaleo schreef:KoopjeHenkjan schreef:paar fieldcoils:
https://link.marktplaats.nl/m1606296214
- wo 25 nov 2020, 19:23
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: OB omdraaien/aanpassen
- Reacties: 66
- Weergaves: 2177
Re: OB omdraaien/aanpassen
Ziet er erg goed uit ! Volgens mij is de WAF bij een vooraanzicht hoger dan bij een zij aanzicht ? Goede kleurkeuze ook ! Veel plezier , Leon De Waf is er heeeeel blij mee :wink: :wink: Ook omdat de bafle dezelfde afstand nu van de muur staat als daarvoor. een gemiddelde speaker oogt al groter als ...
- zo 22 nov 2020, 21:32
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: OB omdraaien/aanpassen
- Reacties: 66
- Weergaves: 2177
Re: OB omdraaien/aanpassen
In het echt nog mooier zelfsHenkjan schreef:wow, dat is mooi zo dat zwart met die beige tb
- zo 22 nov 2020, 21:27
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
- Reacties: 337
- Weergaves: 25515
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Ik gebruik ze altijd nog. Wel van Conex natuurlijk. De verbinding lijkt me beter dan die instekers. Douwe Sta je dan nog geregeld centraaldozen af te lassen ? Heb jaren lang die Wago's gebruikt. tegenwoordig is in de nieuwbouw alles op snelheid en gemak gericht. Denk dat er nog amper electromonteur...
- zo 22 nov 2020, 20:54
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: OB omdraaien/aanpassen
- Reacties: 66
- Weergaves: 2177
Re: OB omdraaien/aanpassen
Zo HE HE
Eindelijk een mega stuk verder gekomen.
Nu nog zwarte schroefjes er nog in, ipv bling parkers.
En de speaker eens goed laten meten en een goed filter ontwerpen
Maar pfffffffffffff wat een mega berg zwart mdf stof kom hier vanaf zeg
- zo 22 nov 2020, 20:51
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: OB omdraaien/aanpassen
- Reacties: 66
- Weergaves: 2177
Re: OB omdraaien/aanpassen
Niet helemaal, ik heb de mid zo'n 6db verzwakt nu eventje.richard schreef:
Is het dunne in de stemmen nu weg? er zit wel heel weinig vlees rond die Tangband.
Kantel frequentie is 120Hz.
dit scheelt al een stuk.
Maar speaker is 90% af.
- do 05 nov 2020, 17:24
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248579
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
SARK schreef:Ja maar of je dat nu 2de hands wil kopendre schreef:Hij heeft nog meer DIY artikelen in de aanbieding!
2de hands glaswerk van 18cm.....Ergggg High end
- za 05 sep 2020, 11:14
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: OB omdraaien/aanpassen
- Reacties: 66
- Weergaves: 2177
Re: OB omdraaien/aanpassen
Goede Zaterdag Morgen, Vanochtend even de tijd gehad om de TB erin te plaatsen ,,,beetje rommelen met het filter. Daarna de tweeter erboven geschroefd, snel high pas filter erop. En het "klinkt" niet eens slecht, meer als voldoende laag. ( ik hoor iets in de kast mee rammelen) :-s Dus mijn...
- ma 31 aug 2020, 19:22
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: OB omdraaien/aanpassen
- Reacties: 66
- Weergaves: 2177
Re: OB omdraaien/aanpassen
richard schreef:Die mid is een breedbander, die zou je toch wel lager in kunnen zetten. In principe zou hij het hele spectrum moeten kunnen doen. Wel oppassen dat je de versterker niet te zwaar belast.
De versterker kan dit echt makkelijk aan,,,, aan vermogen mega veel gonoeg
- ma 31 aug 2020, 19:20
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: OB omdraaien/aanpassen
- Reacties: 66
- Weergaves: 2177
Re: OB omdraaien/aanpassen
vaak hebben die een beperkte xmax mijn seas excel w22 gaat ook meer vervormen richting 100hz de scheidingsfrequentie is een belangrijk aspect Klopt, alleen het valt allemaal best wel mee. Ik zet een SBacoustics polypropyleen mid van 118cm2 gerust in op OB tot 120Hz. Welke driver is het precies die ...
