Er zijn 2 resultaten gevonden
- vr 27 aug 2010, 11:53
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: CanVisa
- Reacties: 2
- Weergaves: 555
Re: CanVisa
ok super bedankt, ik weet genoeg.
- do 26 aug 2010, 13:49
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: CanVisa
- Reacties: 2
- Weergaves: 555
CanVisa
Hallo Ik ben TSE kom uit Einhoven en heb me (eindelijk :)) geregistreerd op dit forum. Ik heb speakers zelfbouwen altijd leuk gevonden, het is spannend hoe het klinkt en hoe je het ook nog kunt verbeteren naar eigenklank. Ik wilde een Subwoofersysteemje bouwen zoals bose en heb deze; http://www.visa...
