Er zijn 2 resultaten gevonden

door tse
vr 27 aug 2010, 11:53
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: CanVisa
Reacties: 2
Weergaves: 555

Re: CanVisa

ok super bedankt, ik weet genoeg.
door tse
do 26 aug 2010, 13:49
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: CanVisa
Reacties: 2
Weergaves: 555

CanVisa

Hallo Ik ben TSE kom uit Einhoven en heb me (eindelijk :)) geregistreerd op dit forum. Ik heb speakers zelfbouwen altijd leuk gevonden, het is spannend hoe het klinkt en hoe je het ook nog kunt verbeteren naar eigenklank. Ik wilde een Subwoofersysteemje bouwen zoals bose en heb deze; http://www.visa...