Het correctienetwerkje zit dan alleen op de achterste speaker .
Ik gebruik wel dezelfde kast maar gebruik maar 1 fe127e . Het dempingsmateriaal is wel wat aangepast.
Het zou overigens wel voor een verbetering kunnen zorgen , maar heb begrepen dat de kast gewoon niet
optimaal is voor de FE127E.
Er zijn 8 resultaten gevonden
- di 24 aug 2010, 18:54
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: fostex fe127e
- Reacties: 17
- Weergaves: 692
- zo 22 aug 2010, 7:48
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: fostex fe127e
- Reacties: 17
- Weergaves: 692
Re: fostex fe127e
rob , heb een mailtje gestuurd.
- za 21 aug 2010, 11:22
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: fostex fe127e
- Reacties: 17
- Weergaves: 692
Re: fostex fe127e
Je hebt gelijk , je moet niet zo maar aannemen dat het werkt. Daarom zou ik wel eens een gemodificeerde FE127E willen horen. Dan kan ik voor mijzelf bepalen of het werkt. Er zijn ook bijv. ook genoeg mensen die zeggen dat het geen verschil maakt of je een dunne luidsprekerkabel gebruikt of een dikke...
- vr 20 aug 2010, 21:28
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: fostex fe127e
- Reacties: 17
- Weergaves: 692
Re: fostex fe127e
Rob,
Dat is een mooi aanbod , wat ik graag aanneem.
Dat is een mooi aanbod , wat ik graag aanneem.
- vr 20 aug 2010, 15:50
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: fostex fe127e
- Reacties: 17
- Weergaves: 692
Re: fostex fe127e
zal er over nadenken , zit er niet in.
Antwoord was wat kortaf , maar werd weg geroepen.
Het liefst gebruik ik geen correctie netwerkje , wil het zo zuiver mogelijk houden.
Antwoord was wat kortaf , maar werd weg geroepen.
Het liefst gebruik ik geen correctie netwerkje , wil het zo zuiver mogelijk houden.
- vr 20 aug 2010, 15:49
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: fostex fe127e
- Reacties: 17
- Weergaves: 692
Re: fostex fe127e
Rob,
Leuk om eindelijk eens een Fonken bezitter te spreken.
Zal maar gelijk met de deur in huis vallen , is het mogelijk om ze eens te beluisteren.
Als je aan dat soort dingen niet wilt beginnen kan ik dat ook begrijpen , laat het maar weten.
gr karel
Leuk om eindelijk eens een Fonken bezitter te spreken.
Zal maar gelijk met de deur in huis vallen , is het mogelijk om ze eens te beluisteren.
Als je aan dat soort dingen niet wilt beginnen kan ik dat ook begrijpen , laat het maar weten.
gr karel
- vr 20 aug 2010, 12:04
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: fostex fe127e
- Reacties: 17
- Weergaves: 692
Re: fostex fe127e
Dat is het ontwerp . Het klinkt wel mooi ruimtelijk maar de bas tonen zijn wat "dun".
Waarschijnlijk gaat het meer om het lage mid dan echte bassen . Heb laatst nog een stel Kef R101 gehad ( met B110 ) ,
die gaan niet lager maar klinken wel voller.
De Fonken schijnt dat ook te doen.
Waarschijnlijk gaat het meer om het lage mid dan echte bassen . Heb laatst nog een stel Kef R101 gehad ( met B110 ) ,
die gaan niet lager maar klinken wel voller.
De Fonken schijnt dat ook te doen.
- vr 20 aug 2010, 11:47
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: fostex fe127e
- Reacties: 17
- Weergaves: 692
fostex fe127e
Hi , ben nieuw hier op het forum. Heb al een tijdje een fostex FE127E in BD-pipes ( tqwt ) en ben niet helemaal tevreden. Lees veel op het diy audio forum en daar zijn ze heel enthousiast over een ontwerp van planet 10 . de FONKEN. Is er iemand die deze speakers heeft gemaakt of iemand kent met zulk...
