Er is 1 resultaat gevonden
- wo 07 apr 2010, 0:30
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Altmann Attraction DAC, heeft iemand (of gehoord)
- Reacties: 69
- Weergaves: 5989
Re: Altmann Attraction DAC, heeft iemand (of gehoord)
Hybride, er loopt hier momenteel een inkoopactie voor een aantal Hong Kong DAC's. Probeer er eens eentje en zet er een buizentrap achter, denk dat je verbaasd bent van het resultaat voor die prijs.... Bedankt! Ik ga zelf eens wat prutsen met een tda'je met een zapfilter II die ik nog heb liggen. Ja...
