Er zijn 2 resultaten gevonden
- di 22 dec 2009, 22:02
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: SB acoustics nieuw bij europeaudio
- Reacties: 18
- Weergaves: 1234
Re: SB acoustics nieuw bij europeaudio
heeeey, bedankt forza dit is al weer een extra bevesteging dat het dus een goed merk is. ik ben namelijk van plan om die 17cm in plaats van mijn visaton w170s te doen. na wat meten en filteren moet het goed komen denk ik. heeft iemand mischien een ander goed 4ohm woofertje in zijn gedachten. of is d...
- di 22 dec 2009, 21:39
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: SB acoustics nieuw bij europeaudio
- Reacties: 18
- Weergaves: 1234
Re: SB acoustics nieuw bij europeaudio
heeey,
ja idd dat viel mij dus ook al op.
ziet er goed uit als ik zo de specificatie's zie.
een lichte woofer van papier presteert meestal goed.
ik ben daarom van plan om er 2 te bestellen.
wie weet wat dit nieuwe merk in petto heeft.
groeten,
de nieuweling.
ja idd dat viel mij dus ook al op.
ziet er goed uit als ik zo de specificatie's zie.
een lichte woofer van papier presteert meestal goed.
ik ben daarom van plan om er 2 te bestellen.
wie weet wat dit nieuwe merk in petto heeft.
groeten,
de nieuweling.
