Er zijn 2 resultaten gevonden

door Boomerang
di 22 dec 2009, 22:02
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: SB acoustics nieuw bij europeaudio
Reacties: 18
Weergaves: 1234

Re: SB acoustics nieuw bij europeaudio

heeeey, bedankt forza dit is al weer een extra bevesteging dat het dus een goed merk is. ik ben namelijk van plan om die 17cm in plaats van mijn visaton w170s te doen. na wat meten en filteren moet het goed komen denk ik. heeft iemand mischien een ander goed 4ohm woofertje in zijn gedachten. of is d...
door Boomerang
di 22 dec 2009, 21:39
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: SB acoustics nieuw bij europeaudio
Reacties: 18
Weergaves: 1234

Re: SB acoustics nieuw bij europeaudio

heeey,

ja idd dat viel mij dus ook al op.
ziet er goed uit als ik zo de specificatie's zie.
een lichte woofer van papier presteert meestal goed.
ik ben daarom van plan om er 2 te bestellen.
wie weet wat dit nieuwe merk in petto heeft. O:)

groeten,

de nieuweling.