ziet er indd goed uit.. waar heb je eigenlijk de bouwtekeningen vandaan?
gr, Ramon
Er zijn 2 resultaten gevonden
- vr 04 sep 2009, 0:17
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Zyklop, TL subwoofer met Eminence LAB12 driver
- Reacties: 34
- Weergaves: 4638
- do 03 sep 2009, 19:12
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: ZiZoKlo, een ultra-sub (nu inclusief final foto-update!)
- Reacties: 135
- Weergaves: 31247
