Er zijn 5 resultaten gevonden

door monkie
wo 26 aug 2009, 10:33
Forum: Versterkers
Onderwerp: aluminium volumeknop met led
Reacties: 8
Weergaves: 1369

Er zijn dus meer mensen die interesse hebben maar alleen reactie van Jaap gehad die hem eventueel kan maken. Misschien zijn de meeste metaalbewerkers op dit forum nog op vakantie???
door monkie
do 20 aug 2009, 17:50
Forum: Versterkers
Onderwerp: Bouw van complete installatie ~ Part 1:De voorversterker
Reacties: 92
Weergaves: 10075

Ziet er mooit uit Vinculum met dat schermpje.
Maar het "donkere halve maan glas", waar heb je dat vandaan? Gewoon ook van Schaeffer? Voor zover ik weet hebben ze alleen rood en transparant plexiglas.
door monkie
do 06 aug 2009, 14:46
Forum: Versterkers
Onderwerp: aluminium volumeknop met led
Reacties: 8
Weergaves: 1369

Gewoon simpel met draad aansluiten. Die knop van Pjotr had ik nog niet voorbij zien komen, zien er op zich erg goed uit alleen jammer van de markeerstreep dan weer. Wellicht voor een ander project waar geen LED in de volumeknop komt.
door monkie
wo 05 aug 2009, 16:36
Forum: Versterkers
Onderwerp: aluminium volumeknop met led
Reacties: 8
Weergaves: 1369

aluminium volumeknop met led

Voor mijn voorversterker heb ik een volumeknop in gedachten zoals hieronder: http://www.hifi.nl/gfx/volume1-(Large).jpg Eigenlijk is het gaatje boren voor de LED niet het grootste probleem maar de meeste DIY volumeknoppen die je kunt kopen hebben een klemschroef aan de zijkant wat nou niet de meest ...
door monkie
wo 05 aug 2009, 15:43
Forum: Versterkers
Onderwerp: Bouw van complete installatie ~ Part 1:De voorversterker
Reacties: 92
Weergaves: 10075

Interessant om te zien dat er toch meerdere mensen zijn die de AudioLink bouwen. Ben er zelf ook met een bezig en inspiratie aan het opdoen voor het uiterlijk. Dit soort threads met foto's van andere bouwers helpt :D . Ben benieuwd hoe die van Vinculum er uiteindelijk uit gaat zien.