Ik gebruik Goldwave en dat gaat goed zolang je niet te veel krassen en tikken probeert weg te poetsen. rechtoerechtaan gaat prima.
Het is een demo versie die je kan downloaden en die maar 1000 handelingen meegaat ofzo. dan moet je betalen.
Ik doe er al maanden mee.
http://www.goldwave.com
Er is 1 resultaat gevonden
Er is 1 resultaat gevonden
• Pagina 1 van 1
- door josvanlent
- za 09 apr 2005, 22:27
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: [gez]proggie om LP's op mijn PC te zetten. (MP3/WAV)
- Reacties: 8
- Weergaves: 2723
Er is 1 resultaat gevonden
• Pagina 1 van 1
Ga naar
- OVER DIT FORUM
- ↳ Forum Mededelingen
- ↳ FAQ
- ↳ Mededelingen archief
- ↳ Forumaangelegenheden, Algemeen
- ↳ Stel je eens voor
- ↳ Projecten van het jaar
- ↳ Wiki aangelegenheden
- ↳ Showcases
- ↳ Luidspreker Showcases
- ↳ Versterker Showcases
- ↳ Bronnen Showcases
- ↳ Sets en Overige Zelfbouw Showcases
- ↳ Oude Showcases
- LUIDSPREKER ZELFBOUW EN TWEAKS
- ↳ Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- ↳ Luidspreker Drivers
- ↳ Houtbewerking, etc
- ↳ Filterontwerp & Passieve Filters
- ELEKTRONICA ZELFBOUW EN TWEAKS
- ↳ Actieve Luidsprekerelektronica
- ↳ Versterkers
- ↳ Kabels
- ↳ Bronnen
- ↳ Overige Audio-elektronica
- COMPUTERAUDIO EN STREAMING MEDIA
- ↳ Streaming Media/Apparatuur
- OVERIGE ZELFBOUW M.B.T. AUDIO
- ↳ Akoestiek
- ↳ Sets en Overig
- ↳ Pro Audio specifiek
- ↳ Car Audio Specifiek
- GEREEDSCHAPPEN
- ↳ Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- ↳ Houtbewerking, etc
- ↳ Elektronicagereedschap
- ↳ Solderen, etc
- ↳ DIY-gereedschap
- ↳ Meten....
- MARKTPLAATS
- ↳ Aangeboden
- ↳ Archief
- ↳ Ter overname gevraagd
- ↳ Archief
- ↳ Ruilen
- SPONSORENPLAATS
- ↳ Persberichten
- ↳ DIY events door sponsoren
- ↳ Linear Audio Academy - Cursus audio-ontwerpen
- ↳ Deelnemersforum
- MEET AND GREET & EVENTS
- ↳ DIY Events door leden
- ↳ Luidspreker Ontwerpwedstrijd
- OVERIGE DISCUSSIES EN OFF-TOPIC
- ↳ Hifi Gerelateerd
- ↳ Test Forum
