Er zijn 4 resultaten gevonden

door Erik
ma 15 jun 2009, 13:20
Forum: Versterkers
Onderwerp: Bouw van complete installatie ~ Part 1:De voorversterker
Reacties: 92
Weergaves: 10089

Een behuizing bouwen kost veel tijd en geld, om iets te bouwen en te testen zijn oude behuizingen uitermate geschikt. Het uiterlijk van de versterker komt bij mij later, wanneer ik tevreden ben met het geluid. Zou toch zonde zijn wanneer het geheel er wel goed uitziet maar voor geen meter klinkt. Ik...
door Erik
zo 07 jun 2009, 22:22
Forum: Versterkers
Onderwerp: Bouw van complete installatie ~ Part 1:De voorversterker
Reacties: 92
Weergaves: 10089

Test-case, Uit de oudijzer container op het werk had ik een tijd geleden wat regelkasten gehaald en gesloopt. Eén van deze kastjes komt nu mooi van pas om de voorversterker in te bouwen en te testen. Een stuk koperplaat had ik ook nog en deze is ideaal om de voorversterker van de voeding af te scher...
door Erik
za 06 jun 2009, 20:44
Forum: Versterkers
Onderwerp: Bouw van complete installatie ~ Part 1:De voorversterker
Reacties: 92
Weergaves: 10089

Hier een update, morgen gaat de stroom er op.
door Erik
zo 31 mei 2009, 21:28
Forum: Versterkers
Onderwerp: Bouw van complete installatie ~ Part 1:De voorversterker
Reacties: 92
Weergaves: 10089

Ziet er goed uit, heb zelf de knoop ook maar doorgehakt en ben begonnen met de printplaatjes te maken.
Heb je al een indruk van de geluidskwaliteit, ben er erg benieuwd naar.