Er zijn 11488 resultaten gevonden

door hannesie
do 11 jun 2026, 23:07
Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
Onderwerp: Wat vinden we van 't forum?
Reacties: 1003
Weergaves: 59786

Re: Wat vinden we van 't forum?

Ik kom met Vivaldi er wel op..
Maar op de pc dan weer niet.
door hannesie
wo 10 jun 2026, 23:50
Forum: Bronnen
Onderwerp: Welke DAC nu weer + - + - + -
Reacties: 403
Weergaves: 11500

Re: Welke DAC nu weer + - + - + -

Schermafbeelding 2026-06-10 234907.png
Draait weer heerlijk afgestoft. :-" :-"

Schermafbeelding 2026-06-10 235144.png
Schermafbeelding 2026-06-10 235307.png
door hannesie
wo 10 jun 2026, 22:09
Forum: Bronnen
Onderwerp: Welke DAC nu weer + - + - + -
Reacties: 403
Weergaves: 11500

Re: Welke DAC nu weer + - + - + -

Tja, dat is best wel lastig, terwijl je wel duidelijk de verschillen kunt zien in de opzetten die ze maken, en zelfs ook met de HOLO jongens samenwerken, en dan zelf dan wel weer met een eigen idee weer doorgaan, en kan ze niet vastpinnen op conservatief gedrag. Heb nu in ieder geval alle apparaten ...
door hannesie
vr 05 jun 2026, 23:43
Forum: Bronnen
Onderwerp: Welke DAC nu weer + - + - + -
Reacties: 403
Weergaves: 11500

Re: Welke DAC nu weer + - + - + -

door hannesie
wo 03 jun 2026, 19:19
Forum: Bronnen
Onderwerp: Welke DAC nu weer + - + - + -
Reacties: 403
Weergaves: 11500

Re: Welke DAC nu weer + - + - + -

Screenshot_20260603_191813_Roon.jpg
Allesdoettutweer :yeah:
door hannesie
di 02 jun 2026, 17:58
Forum: Bronnen
Onderwerp: Welke DAC nu weer + - + - + -
Reacties: 403
Weergaves: 11500

Re: Welke DAC nu weer + - + - + -

Dan ga je je ROON servertje even bijwerken en doe je wat verkeerd, en door te vroeg naar de nieuwe versie van Ubuntu te gaan kom je dan dat de zaak niet meer doorloopt. Omdat er geen scherm aanhangt moet ik dat dus doen op een betere plek, en boven heb ik daar wel ruimte en spullen voor. En dan zie ...
door hannesie
zo 31 mei 2026, 18:48
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Reacties: 215
Weergaves: 5392

Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026

Het is wel frappant dat iedereen de voorkant het meest interessant vindt, en de aansturing niet ziet. :D :shock:
PXL_20260530_090752533~2.jpg
door hannesie
za 30 mei 2026, 23:01
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Reacties: 215
Weergaves: 5392

Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026

Ik ben dan ook wel blij met deze dag, voor het eerst weer eens buiten en onder de mensen, na tijden van tobben dan nu een beter afstemming van de medicijnen.

En wat kan je dan beter hebben die dag te delen met gelijkgestemden, top dag voor mij. :rock: :rock:
door hannesie
wo 27 mei 2026, 16:15
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: overleden, Simon Dorpema, alias Doppedoos
Reacties: 8
Weergaves: 272

Re: overleden, Simon Dorpema, alias Doppedoos

[attachment=0]doppedoos.jpg[/attachment]


Ik herinner mij deze versterker juist, om dat zo lekker tegendraads was in de buizen wereld.

Het was een bijzondere man op een positieve manier.
door hannesie
di 19 mei 2026, 16:56
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Reacties: 215
Weergaves: 5392

Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026

Ik hoop dat ik erbij kan zijn.
door hannesie
zo 17 mei 2026, 15:11
Forum: Streaming Media/Apparatuur
Onderwerp: Tentlabs voeding versus ifi power x
Reacties: 10
Weergaves: 223

Re: Tentlabs voeding versus ifi power x

Ik gebruik die voeding van Tentlabs dan nog wel om een glasvezelnetwerk omzetter te voeden, blijft het in ieder geval nog steeds doen.
Hij zit dan aan de laatste voeding naar de DAC.


Hij zit in de aluminium doos. :kwijl:

https://sites.google.com/site/hanspijper?usp=sharing
door hannesie
wo 06 mei 2026, 1:17
Forum: Aangeboden
Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Reacties: 5698
Weergaves: 248205

Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)

Wat de gek er voor geeft is toch een bekende opzet?
door hannesie
ma 04 mei 2026, 0:24
Forum: Versterkers
Onderwerp: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Reacties: 301
Weergaves: 30157

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Die staat weer op zijn zijkant?

Voor mij is dat altijd zo mooi dat je dat dan al kunt zien hoe het functioneert.
door hannesie
zo 26 apr 2026, 17:53
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Dali Grand speakers: rechts klinkt zwakker dan links
Reacties: 90
Weergaves: 1380

Re: Dali Grand speakers: rechts klinkt zwakker dan links

ray5150 schreef: zo 05 apr 2026, 13:41
Ik heb trouwens nog nooit van het merk Bennic gehoord.
Dus ook geen idee wat ik er kwalitatief van moet denken.
Iemand hier bekend mee ?
Schermafbeelding 2026-04-26 175136.png
Ik dacht dat het een Turkse firma was, maar blijkt Taiwan te zijn. O:)
door hannesie
za 25 apr 2026, 10:57
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Reacties: 3560
Weergaves: 64118

Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen

Op het toilet hoor ik meer het effect van de lage frequenties door de wanden van gipsplaat van wat er zich afspeelt in de woonkamer :rofl: :(
door hannesie
wo 22 apr 2026, 0:02
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Reacties: 3560
Weergaves: 64118

Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen

Kamer resonantie?
door hannesie
za 18 apr 2026, 15:51
Forum: Versterkers
Onderwerp: RelaiXed II, maar dan (een beetje) anders.
Reacties: 229
Weergaves: 7142

Re: RelaiXed II, maar dan (een beetje) anders.

Strakke Bak. :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:

Topper!!
door hannesie
wo 15 apr 2026, 0:55
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.
Reacties: 110
Weergaves: 2817

Re: Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.

Ik zou het in ieder geval controleren, je weet het het maar nooit met die audiofielen. :rofl: :rofl:
door hannesie
vr 10 apr 2026, 23:54
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Reacties: 3560
Weergaves: 64118

Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen

Dat is het ook met de weg naar de maan, en terug. :lol: :lol: :rofl:

https://nos.nl/livestream/2609909
door hannesie
wo 08 apr 2026, 0:25
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: L.A.-S.M.S. (Line Array - Super Mini Sub)
Reacties: 443
Weergaves: 16104

Re: L.A.-S.M.S. (Line Array - Super Mini Sub)

Ardon maakt nu complete Etalage poppen en dat in print/spuitwerk, heb er toen wat van gezien.

Dus Mans groot, kan uiteraard ook een vrouw zijn. :rofl: :lol:
door hannesie
za 04 apr 2026, 0:54
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.
Reacties: 110
Weergaves: 2817

Re: Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.

Ik heb destijds een licentie gekocht voor de dBPoweramp, en deed het tijdens het werk wat ik toch op de PC moest doen. Dus af en toe een werkonderbreking om er een andere CD in te schuiven, en met de licentie was het dat de meerdere kernen werden gebruikt en ging dat super snel. De NAS was dan goed ...
door hannesie
di 31 mar 2026, 16:08
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Reacties: 3560
Weergaves: 64118

Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen

Als ik de verhalen probeer te ontrafelen krijg toch wel dat idee. Ik heb die meneer ook in het echt gesproken, ken hem een beetje, en zou niet verrast zijn als hij het samen met Jaap probeert. Het is in ieder geval wat anders als dit. https://www.tomshardware.com/pc-components/sound-cards/comparison...
door hannesie
ma 30 mar 2026, 23:41
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Reacties: 3560
Weergaves: 64118

Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen

Volgens mij is dit ook een 1-4- 26 grap.
door hannesie
di 24 mar 2026, 23:25
Forum: Bronnen
Onderwerp: zuivere DSD dac
Reacties: 948
Weergaves: 28253

Re: zuivere DSD dac

Helder. O:)
door hannesie
di 24 mar 2026, 22:16
Forum: Bronnen
Onderwerp: zuivere DSD dac
Reacties: 948
Weergaves: 28253

Re: zuivere DSD dac

Is die AK4137 niet met de USB card aan te sturen?

Of is dit een bewuste keuze die USB ingang te reserveren voor de streamer.