Ik kom met Vivaldi er wel op..
Maar op de pc dan weer niet.
Er zijn 11488 resultaten gevonden
- do 11 jun 2026, 23:07
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Wat vinden we van 't forum?
- Reacties: 1003
- Weergaves: 59786
- wo 10 jun 2026, 23:50
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Welke DAC nu weer + - + - + -
- Reacties: 403
- Weergaves: 11500
Re: Welke DAC nu weer + - + - + -
Draait weer heerlijk afgestoft.

- wo 10 jun 2026, 22:09
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Welke DAC nu weer + - + - + -
- Reacties: 403
- Weergaves: 11500
Re: Welke DAC nu weer + - + - + -
Tja, dat is best wel lastig, terwijl je wel duidelijk de verschillen kunt zien in de opzetten die ze maken, en zelfs ook met de HOLO jongens samenwerken, en dan zelf dan wel weer met een eigen idee weer doorgaan, en kan ze niet vastpinnen op conservatief gedrag. Heb nu in ieder geval alle apparaten ...
- vr 05 jun 2026, 23:43
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Welke DAC nu weer + - + - + -
- Reacties: 403
- Weergaves: 11500
- wo 03 jun 2026, 19:19
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Welke DAC nu weer + - + - + -
- Reacties: 403
- Weergaves: 11500
Re: Welke DAC nu weer + - + - + -
Allesdoettutweer 
- di 02 jun 2026, 17:58
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Welke DAC nu weer + - + - + -
- Reacties: 403
- Weergaves: 11500
Re: Welke DAC nu weer + - + - + -
Dan ga je je ROON servertje even bijwerken en doe je wat verkeerd, en door te vroeg naar de nieuwe versie van Ubuntu te gaan kom je dan dat de zaak niet meer doorloopt. Omdat er geen scherm aanhangt moet ik dat dus doen op een betere plek, en boven heb ik daar wel ruimte en spullen voor. En dan zie ...
- zo 31 mei 2026, 18:48
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
- Reacties: 215
- Weergaves: 5392
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Het is wel frappant dat iedereen de voorkant het meest interessant vindt, en de aansturing niet ziet.
- za 30 mei 2026, 23:01
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
- Reacties: 215
- Weergaves: 5392
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Ik ben dan ook wel blij met deze dag, voor het eerst weer eens buiten en onder de mensen, na tijden van tobben dan nu een beter afstemming van de medicijnen.
En wat kan je dan beter hebben die dag te delen met gelijkgestemden, top dag voor mij.

En wat kan je dan beter hebben die dag te delen met gelijkgestemden, top dag voor mij.
- wo 27 mei 2026, 16:15
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: overleden, Simon Dorpema, alias Doppedoos
- Reacties: 8
- Weergaves: 272
Re: overleden, Simon Dorpema, alias Doppedoos
[attachment=0]doppedoos.jpg[/attachment]
Ik herinner mij deze versterker juist, om dat zo lekker tegendraads was in de buizen wereld.
Het was een bijzondere man op een positieve manier.
Ik herinner mij deze versterker juist, om dat zo lekker tegendraads was in de buizen wereld.
Het was een bijzondere man op een positieve manier.
- di 19 mei 2026, 16:56
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
- Reacties: 215
- Weergaves: 5392
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Ik hoop dat ik erbij kan zijn.
- zo 17 mei 2026, 15:11
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Tentlabs voeding versus ifi power x
- Reacties: 10
- Weergaves: 223
Re: Tentlabs voeding versus ifi power x
Ik gebruik die voeding van Tentlabs dan nog wel om een glasvezelnetwerk omzetter te voeden, blijft het in ieder geval nog steeds doen.
Hij zit dan aan de laatste voeding naar de DAC.
Hij zit in de aluminium doos.
https://sites.google.com/site/hanspijper?usp=sharing
Hij zit dan aan de laatste voeding naar de DAC.
Hij zit in de aluminium doos.
https://sites.google.com/site/hanspijper?usp=sharing
- wo 06 mei 2026, 1:17
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248205
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Wat de gek er voor geeft is toch een bekende opzet?
- ma 04 mei 2026, 0:24
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Toon je Plankjesversterker - Showcase
- Reacties: 301
- Weergaves: 30157
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Die staat weer op zijn zijkant?
Voor mij is dat altijd zo mooi dat je dat dan al kunt zien hoe het functioneert.
Voor mij is dat altijd zo mooi dat je dat dan al kunt zien hoe het functioneert.
- zo 26 apr 2026, 17:53
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Dali Grand speakers: rechts klinkt zwakker dan links
- Reacties: 90
- Weergaves: 1380
- za 25 apr 2026, 10:57
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Walter zijn tweaks en andere fratsen
- Reacties: 3560
- Weergaves: 64118
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Op het toilet hoor ik meer het effect van de lage frequenties door de wanden van gipsplaat van wat er zich afspeelt in de woonkamer

- wo 22 apr 2026, 0:02
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Walter zijn tweaks en andere fratsen
- Reacties: 3560
- Weergaves: 64118
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Kamer resonantie?
- za 18 apr 2026, 15:51
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: RelaiXed II, maar dan (een beetje) anders.
- Reacties: 229
- Weergaves: 7142
Re: RelaiXed II, maar dan (een beetje) anders.
Strakke Bak.
Topper!!
Topper!!
- wo 15 apr 2026, 0:55
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.
- Reacties: 110
- Weergaves: 2817
Re: Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.
Ik zou het in ieder geval controleren, je weet het het maar nooit met die audiofielen.

- vr 10 apr 2026, 23:54
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Walter zijn tweaks en andere fratsen
- Reacties: 3560
- Weergaves: 64118
- wo 08 apr 2026, 0:25
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: L.A.-S.M.S. (Line Array - Super Mini Sub)
- Reacties: 443
- Weergaves: 16104
Re: L.A.-S.M.S. (Line Array - Super Mini Sub)
Ardon maakt nu complete Etalage poppen en dat in print/spuitwerk, heb er toen wat van gezien.
Dus Mans groot, kan uiteraard ook een vrouw zijn.

Dus Mans groot, kan uiteraard ook een vrouw zijn.
- za 04 apr 2026, 0:54
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.
- Reacties: 110
- Weergaves: 2817
Re: Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.
Ik heb destijds een licentie gekocht voor de dBPoweramp, en deed het tijdens het werk wat ik toch op de PC moest doen. Dus af en toe een werkonderbreking om er een andere CD in te schuiven, en met de licentie was het dat de meerdere kernen werden gebruikt en ging dat super snel. De NAS was dan goed ...
- di 31 mar 2026, 16:08
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Walter zijn tweaks en andere fratsen
- Reacties: 3560
- Weergaves: 64118
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Als ik de verhalen probeer te ontrafelen krijg toch wel dat idee. Ik heb die meneer ook in het echt gesproken, ken hem een beetje, en zou niet verrast zijn als hij het samen met Jaap probeert. Het is in ieder geval wat anders als dit. https://www.tomshardware.com/pc-components/sound-cards/comparison...
- ma 30 mar 2026, 23:41
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Walter zijn tweaks en andere fratsen
- Reacties: 3560
- Weergaves: 64118
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Volgens mij is dit ook een 1-4- 26 grap.
- di 24 mar 2026, 23:25
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: zuivere DSD dac
- Reacties: 948
- Weergaves: 28253
Re: zuivere DSD dac
Helder. 
- di 24 mar 2026, 22:16
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: zuivere DSD dac
- Reacties: 948
- Weergaves: 28253
Re: zuivere DSD dac
Is die AK4137 niet met de USB card aan te sturen?
Of is dit een bewuste keuze die USB ingang te reserveren voor de streamer.
Of is dit een bewuste keuze die USB ingang te reserveren voor de streamer.
