Ziet eruit als een leuk project!
Ik heb zelf de Stepped Horn (http://www.speakerstore.nl/constructions/61).
Hoe verhoudt deze zich in vergelijking met de Zyklop?
Er zijn 4 resultaten gevonden
- di 04 aug 2009, 23:03
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: ZiZoKlo, een ultra-sub (nu inclusief final foto-update!)
- Reacties: 135
- Weergaves: 31295
- di 16 dec 2008, 12:38
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Simulatie Stepped Horn
- Reacties: 6
- Weergaves: 880
- zo 14 dec 2008, 15:00
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Simulatie Stepped Horn
- Reacties: 6
- Weergaves: 880
- za 13 dec 2008, 15:50
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Simulatie Stepped Horn
- Reacties: 6
- Weergaves: 880
Simulatie Stepped Horn
Hallo, Ik heb een tijdje geleden de Stepped Horn gebouwd en ben er zeer tevreden over! Nu zou ik graag de theoretische specificaties willen van het geheel, en dan bedoel ik de gevoeligheid en theoretisch maximum SPL. Vooral in dit laatste ben ik erg geinteresseerd (want hij kan zooo ongelofelijk har...
