Er zijn 9 resultaten gevonden

door Flavio
za 04 okt 2025, 12:34
Forum: Aangeboden
Onderwerp: TKA: JABO KH-53 KUGELWELLEN HOORN + BMS 4590 COAXIAAL
Reacties: 3
Weergaves: 282

Re: TKA: JABO KH-53 KUGELWELLEN HOORN + BMS 4590 COAXIAAL

Excuus, is aangepast.
door Flavio
za 04 okt 2025, 11:54
Forum: Aangeboden
Onderwerp: TKA: JABO KH-53 KUGELWELLEN HOORN + BMS 4590 COAXIAAL
Reacties: 3
Weergaves: 282

TKA: JABO KH-53 KUGELWELLEN HOORN + BMS 4590 COAXIAAL

Wegens upgrade te koop een zeldzaam paar hoorn luidsprekers: 2x Jabo KH-53 kugelwellen hoorn 53cm in het wit met 2-inch adapter 2x BMW 4590 coaxiale driver 2x custom witte houten steun voor de hoorn Zonder passief filter! De nieuwprijs bedraagt ca. €1.900. Vraagrijs voor de set €1.250. De hoorns met...
door Flavio
di 13 sep 2011, 14:14
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Speakerland Vector 0
Reacties: 13
Weergaves: 1329

Re: Speakerland Vector 0

Hahaha nieuwwaarde 7000 euro; Hahahahahahahaa!!!!!! wat een kwats. Een vergelijkbaar ding moet zeker te bouwen zijn voor onder de 1000 euro. met de huidge stand van zaken (dsp, goedkope drivers in lijnbron, breedbanders etc etc) nog een stuk goedkoper ook...... Die €7.000 leken mij ook wat aan de h...
door Flavio
di 13 sep 2011, 12:13
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Speakerland Vector 0
Reacties: 13
Weergaves: 1329

Re: Speakerland Vector 0

Walt schreef:
Misschien een inkoppertje, maar heb je al gebeld met Speakerland?

Groetjes Walter
Nee
door Flavio
di 13 sep 2011, 11:47
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Speakerland Vector 0
Reacties: 13
Weergaves: 1329

Speakerland Vector 0

Iemand ervaring met deze luidsprekers?
Ik heb al contact gehad met de verkoper maar die kon me weinig detailinfo geven.

http://link.marktplaats.nl/481281079
door Flavio
vr 16 apr 2010, 10:09
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: 12" Subwoofer en passief membraam voor 45 liter kast
Reacties: 10
Weergaves: 590

Re: 12" Subwoofer en passief membraam voor 45 liter kast

MBG Verhoeven schreef:
Idd, en in 80% van de gevallen zit er ook al een 'filter' op het center kanaal van je reciever!
Om de simpele reden dat de meeste 'std' centerspeakers niet veel meer zijn dan een breedbander of een kleine 2(,5) weg..
Dat filter kan je uitschakelen.
door Flavio
vr 16 apr 2010, 9:17
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: 12" Subwoofer en passief membraam voor 45 liter kast
Reacties: 10
Weergaves: 590

Re: 12" Subwoofer en passief membraam voor 45 liter kast

b_force schreef:
Er zijn inderdaad een hoop subwoofers te noemen.
Wat ik niet helemaal begrijp. Waarom zou je de center fullrange willen?
Omdat het kan :)
door Flavio
do 15 apr 2010, 19:33
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: 12" Subwoofer en passief membraam voor 45 liter kast
Reacties: 10
Weergaves: 590

12" Subwoofer en passief membraam voor 45 liter kast

Hallo, Ik wil een subwoofertje maken als aanvulling op mijn center speaker zodat alle drie mijn voorspeakers full range kunnen spelen. Ik heb ruimte voor een kast van maximaal netto 45 liter (mag ook kleiner) en wil graag een 10" of 12" driver met passief membraam gebruiken. Ik heb nog een...
door Flavio
zo 07 mar 2010, 16:49
Forum: Versterkers
Onderwerp: Bass Boost verwijderen uit Conrad versterker (verslag)
Reacties: 22
Weergaves: 3679

Re: Bass Boost verwijderen uit Conrad versterker (verslag)

Zou deze Conrad versterker een 3 Ohm subwoofer aan kunnen sturen?
Ik heb namelijk een JL Audio 15W6 met dubbele 6 Ohm spreekspoel waarvoor ik een plate amp zoek.