nee dan zijn er betere tabellen voor.
Weidok heeft een leuk tootlje gemaakt om mee te starten.
viewtopic.php?p=107485&highlight=#107485
Er zijn 99 resultaten gevonden
- wo 23 feb 2011, 17:07
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Vraag: hulp met kast berekenen 1ste project
- Reacties: 8
- Weergaves: 1434
- do 03 dec 2009, 10:01
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Dual voicecoil woofer op een stereo versterker
- Reacties: 7
- Weergaves: 320
Re: Dual voicecoil woofer op een stereo versterker
gaat wel goed hoor. gewoon een splitter om het mono signaal van de headunit de 2 kanalen van de versterker in te krijgen en dan zo goed als het kan de gain van de versterker voor beide kanalen gelijk krijgen. als het kan op max (sub volume dan regelen op je headunit), dan heb je de grootste kans op...
- wo 02 dec 2009, 18:29
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Dual voicecoil woofer op een stereo versterker
- Reacties: 7
- Weergaves: 320
Re: Dual voicecoil woofer op een stereo versterker
niemand iets zinnigs te vertellen hierover?
- za 28 nov 2009, 20:50
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Dual voicecoil woofer op een stereo versterker
- Reacties: 7
- Weergaves: 320
Dual voicecoil woofer op een stereo versterker
Weet niet goed waar te vragen, maar denk dat er hier wel mensen zijn die me kunnen helpen O:) Wil een 2*4ohm woofer in mijn auto gebruiken maar heb enkel een versterker die 4*80w geeft, ik kan deze bruggen tot 2*160w@4ohm. Wat zou dan de beste optie zijn om mijn woofer aan te sluiten, per gebrugd ka...
- za 29 nov 2008, 22:55
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: visaton 3 weg eigenbouw
- Reacties: 25
- Weergaves: 3445
- za 22 nov 2008, 10:23
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: PaasProject 2008 : CT222 TL oftewel echt laag op je buro
- Reacties: 19
- Weergaves: 7093
Zou ik ook willen weten, want de diepte is toch wel een struikelblok...HoMeR schreef:En wat gebeurt er als je de speaker aan de andere kant zet ??
Het lijkt dan wel een Folded Voigt/QWTP (maar dan met de opening aan de andere kant).
Zijn niet zo eenvoudig te plaatsen naast een TFT scherm qua diepte .
- ma 03 nov 2008, 19:12
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Klipsch
- Reacties: 27
- Weergaves: 5048
- zo 12 okt 2008, 20:20
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Multi Purpose CAR PC
- Reacties: 90
- Weergaves: 9455
Ik heb zo een gekocht, een 12v omvormer instelbaar naar verschillende voltages. Probleem is dat er enkel 19v of 20v instelbaar is en dat mijn dell 19.5v nodig heeft. Op 19v werkt wel alles probleemloos maar word de batterij niet opgeladen :( en komt er steeds een pop-up venster in windows dat deze l...
- do 09 okt 2008, 19:40
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Multi Purpose CAR PC
- Reacties: 90
- Weergaves: 9455
Hmm inderdaad in RR hebben ze nog geen kant en klare OBD plugin..
Streetdeck zal ik in mijn hoofd gehad hebben
http://www.mp3car.com/vbulletin/review- ... tdeck.html
Streetdeck zal ik in mijn hoofd gehad hebben
http://www.mp3car.com/vbulletin/review- ... tdeck.html
- di 07 okt 2008, 23:56
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Multi Purpose CAR PC
- Reacties: 90
- Weergaves: 9455
- ma 06 okt 2008, 22:55
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Multi Purpose CAR PC
- Reacties: 90
- Weergaves: 9455
Zeer leuk ben nieuwsgierig hoe het afloopt, in mijn auto heb ik er ook eentje zitten. Ik heb een Dell D600 genomen ,werkt super en wel om volgende redenen. 1) Stand-by mode werkt perfect bij deze laptop( kwestie van enkele seconden) 2) Er is een fysiek schakelaartje aanwezig die het dichtklappen van...
- za 20 sep 2008, 23:22
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Pioneer TS-C171RPS Auto luidspreker, kastbouw, filter, tips
- Reacties: 61
- Weergaves: 5491
- za 23 aug 2008, 21:28
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Pioneer TS-C171RPS Auto luidspreker, kastbouw, filter, tips
- Reacties: 61
- Weergaves: 5491
Hey ik heb een tijdje geleden hetzelfde gedacht en gedaan maar dan met een Boston compo set. Speelt ondertussen nog steeds naar genoegen in de slaapkamer
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... highlight=
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... highlight=
- zo 01 jun 2008, 12:27
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Concave, kwalitatief 3-wegje met dynamiek
- Reacties: 2128
- Weergaves: 317603
Vrijdag heb ik een HDPE plaat opgehaald. Daar wil ik de filterplaten uit frezen (die zijn nu nog in MDF. HDPE (high density Polytheen), is gewoon 'plastic', heeft zeer goede isolatiewaarde, is relatief zwaar (sg 0.98) en zacht om te frezen. Ed. Leuk materiaal inderdaad, heb hier ooit een subwoofer ...
- vr 30 mei 2008, 0:00
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: slotpoort van 258cm² naar 2 ronde poorten
- Reacties: 4
- Weergaves: 852
- do 29 mei 2008, 23:28
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: slotpoort van 258cm² naar 2 ronde poorten
- Reacties: 4
- Weergaves: 852
slotpoort van 258cm² naar 2 ronde poorten
beste mensen ik ben een carsubwoofer kist aan het maken van een 100liter met een 15" kicker woofer. nu heb ik daar een slotpoort nodig van 258cm² met 37cm lengte maar heb er geen plaats voor. Kan ik deze veranderen naar 2 ronde poorten van 129cm² met dezelfde lengte of moet die lengte dan ook i...
- do 28 feb 2008, 19:56
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Nieuwe coax van Tangband
- Reacties: 14
- Weergaves: 4908
- di 26 feb 2008, 11:05
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Subwoofer in vloer bouwen?
- Reacties: 14
- Weergaves: 2065
- zo 24 feb 2008, 23:30
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Subwoofer in vloer bouwen?
- Reacties: 14
- Weergaves: 2065
. Wat misschien een optie zou kunnen zijn is een bandpass sub maken (of ontwerpen). Deze heeft alleen 1 of twee pijpen aan de buitenkant. Als er een kast is in het huis zou je de sub dus in die kast kunnen zetten met de basreflex pijpen door de muur je woonkamer in. Kun je er altijd nog bij. Dit zo...
- zo 24 feb 2008, 23:22
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Subwoofer in vloer bouwen?
- Reacties: 14
- Weergaves: 2065
De Powerpipe 1000 is zo'n soort constructie. http://www.audioholics.com/audioholics/images/p1010033001_th.jpg http://www.svconline.com/mag/608SVC_install_PICT1012.jpg allemaal wel mooie dingen maar als we de ruimte kunnen voorzien is dit allemaal toch niet direct nodig ? gewoon een volume van ca. 1...
- zo 24 feb 2008, 23:18
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Subwoofer in vloer bouwen?
- Reacties: 14
- Weergaves: 2065
- zo 24 feb 2008, 20:22
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Subwoofer in vloer bouwen?
- Reacties: 14
- Weergaves: 2065
Subwoofer in vloer bouwen?
Mijn schoonbroer is momenteel zijn huis aan het verbouwen, een van de fase is de vloer volledig uitbreken zodat er vloerwerwarming kan worden voorzien. Nu had ik ergens gezien dat er subs in de vloer worden gebouwd maar vind er jammer genoeg niet direct info over. Is dit aan te raden of zijn er zo d...
- zo 24 feb 2008, 18:57
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Nieuwe coax van Tangband
- Reacties: 14
- Weergaves: 4908
- do 31 jan 2008, 19:03
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Vraag: hulp met kast berekenen 1ste project
- Reacties: 8
- Weergaves: 1434
- di 29 jan 2008, 23:01
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Vraag: hulp met kast berekenen 1ste project
- Reacties: 8
- Weergaves: 1434
