Er is 1 resultaat gevonden
- ma 01 dec 2025, 23:03
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Leuk & simpel hoorn reflex monitortje met FRS8
- Reacties: 414
- Weergaves: 44720
Re: Leuk & simpel hoorn reflex monitortje met FRS8
Mooie ontwerpen allemaal. Alleen denk ik dat ik het ontwerp heb gemaakt die niet zo hol klinkt en galmd als de busch horn. Maar gewoon strak droog laag onder de 43hz komt Dikker 18mm mdf gebruikt met kleine basreflex poort voor. En noppenschuim gebruiken in de binnenkant van je kast. En zo en zo gee...
