Er zijn 4 resultaten gevonden

door eddy1
zo 03 aug 2025, 9:53
Forum: Elektronicagereedschap
Onderwerp: soldeerpunt
Reacties: 3
Weergaves: 242

Re: soldeerpunt

dank u wel voor de info. ik kijk of er een oplossing inzit voor mij. groet, eddy
door eddy1
do 31 jul 2025, 10:38
Forum: Versterkers
Onderwerp: versterker?
Reacties: 7
Weergaves: 464

Re: versterker?

dank voor de reacties, ik zie geen externe in/ouputs voor flitslamp of speaker en heb het toestel nog niet open gevezen , idd België, eigenaar.
door eddy1
vr 25 jul 2025, 18:15
Forum: Elektronicagereedschap
Onderwerp: soldeerpunt
Reacties: 3
Weergaves: 242

soldeerpunt

hallo iedereen, ik zoek een nieuwe soldeerpunt te kopen voor een oude weller type 21 02199 (soldeerstation serie 09 77, magnastat lödkolben tcp 24v) op de achterkant van de soldeerpunt staat een 7 gedrukt. zijn die nog ergens verkrijgbaar ? of wat is het equivalent type dat ik kan gebruiken. waar te...
door eddy1
vr 25 jul 2025, 16:53
Forum: Versterkers
Onderwerp: versterker?
Reacties: 7
Weergaves: 464

versterker?

hallo iedereen, mijn oude buurman hoort de bel van zijn parlefoon (deurtelefoon) niet . het is een Bitronvideo en de volume staat op hoog. hebben jullie hier een oplossing voor? ik verkies iets commercieels omdat ik hoop dat dat snelst te plaatsen is. alle voorstellen en/of oplossingen zullen bekeke...