Er zijn 9 resultaten gevonden
- do 17 apr 2025, 11:37
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Gevoeligheid buizenversterker ivm bekabeling
- Reacties: 15
- Weergaves: 440
Re: Gevoeligheid buizenversterker ivm bekabeling
Shadow : (Ik kan helaas niet quoten) Klopt, en zoiets heb ik dus ook gedaan. Zelf een gevlochten kabel gemaakt met 2,5mm2 koper. Hier een aluminium folie omheen en deze aan de randaarde gemaakt. 2x goedkope connectoren eraan en klaar. M’n maat zei dat hij zijn dure kabel er overal uit kon halen en ...
- ma 14 apr 2025, 18:18
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Gevoeligheid buizenversterker ivm bekabeling
- Reacties: 15
- Weergaves: 440
Re: Gevoeligheid buizenversterker ivm bekabeling
Als de voedingskabel zoveel uitmaakt kwa geluid dan spoort je versterker niet. Een voedingskabel kan verschil maken! Een afgeschermde LAB kabel maakt verschil,al is het miniem ,zelf maken 20 euro verder. :D de rest is Snakeoil........ Laat ik het zo zeggen, ik heb inmiddels twee ‘audio-kennissen’ v...
- zo 13 apr 2025, 10:05
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Gevoeligheid buizenversterker ivm bekabeling
- Reacties: 15
- Weergaves: 440
Re: Gevoeligheid buizenversterker ivm bekabeling
M’n AVM heeft zeker goede voedingen aan boord, maar ging meer om het feit dat dit bij een buizenversterker anders werkt.
En ben dan wel erg benieuwd hóe dit dan werkt?:-)
- za 12 apr 2025, 17:29
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Gevoeligheid buizenversterker ivm bekabeling
- Reacties: 15
- Weergaves: 440
Gevoeligheid buizenversterker ivm bekabeling
Hallo! :D Ik heb niet zozeer een vraag over de bouw van een DIY versterker, maar meer over de werking ervan in combinatie met diverse bekabeling w.b.t de stroomvoorziening. Ik ben erg nieuwsgierig wat er nou precies gebeurd in de voeding van een buizenversterker wanneer men overstapt van de (meestal...
- do 20 feb 2025, 12:09
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
- Reacties: 460
- Weergaves: 15777
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Toch ff een ander vraagje hier. Ik ben laatst op de luisterdag in Hengelo geweest en vond dat érg leuk en interessant! Ik kende eigenlijk niemand, wat ik natuurlijk jammer vond. Mijn vraag hier is, zijn er hier ook mensen uit Hengelo (en omstreken) die het bijvoorbeeld leuk vinden contact te hebben ...
- di 11 feb 2025, 19:17
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
- Reacties: 460
- Weergaves: 15777
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
@Pjotr
Dank! En nee, dat geprobeerd maar kwamen geen quote tekens om te selecteren.
Ik zou dan idd een sectie uit het laatste bericht willen quoten. Maar helaas;-)
Dank! En nee, dat geprobeerd maar kwamen geen quote tekens om te selecteren.
Ik zou dan idd een sectie uit het laatste bericht willen quoten. Maar helaas;-)
- di 11 feb 2025, 18:58
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
- Reacties: 460
- Weergaves: 15777
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Kan ik hier ook quoten? Ik bezoek deze website nu via een mobiel toestel en zie geen mogelijkheid voor quoten. Of kijk ik hier overheen? JA, kan... Ah kijk… nú zag ik idd de quote “ tekens :goedzo: Zag ik eerder niet. Maar misschien is/was dat omdat je het laatste bericht niet zou kunnen quoten?
- di 11 feb 2025, 16:18
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
- Reacties: 460
- Weergaves: 15777
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Barry2001 : Yup, dat was ik dus ;-) Ja zat er haast over te denken ze mee te nemen, al zijn mijn speakers echt zoveel mogelijk op de akoestiek van míjn huiskamer gemaakt. En uiteraard op mijn wensen;-) Ik maak (helaas) gebruik van ‘corner loading’ en heb de best efficiënte TQWT kast zoveel mogelijk...
- di 11 feb 2025, 15:50
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
- Reacties: 460
- Weergaves: 15777
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Ik wil even ‘Hallo’ zeggen als kakelvers lid. Ik ben Niek :D (47) Ik zag op het forum zo snel niet echt een andere plek dit te doen, dus dan maar ff hier, ook gezien ik afgelopen zaterdagmiddag een bezoek heb gebracht aan de bijeenkomst in Hengelo Slangenbeek wijkcentrum. Geheel toevallig werd ik op...
