Er zijn 22 resultaten gevonden

door Blazer
vr 25 apr 2025, 20:13
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: iso stekker luidsprekers
Reacties: 2
Weergaves: 176

Re: iso stekker luidsprekers

Bertje ,

Bedankt hoor , zo is het superduidelijk
door Blazer
vr 25 apr 2025, 19:05
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: iso stekker luidsprekers
Reacties: 2
Weergaves: 176

iso stekker luidsprekers

hallo , een vraagje over de iso stekker voor de luidsprekers , hierin heb je vier kleuren groen , wit , grijs en paars van elk twee draden waarvan één met een zwarte lijn , mijn vraag is nu is die met de zwarte lijn de - of de + ? ander vraag is weet er iemand welke kleur van welke luidspreker is? V...
door Blazer
zo 08 dec 2024, 13:58
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Welke actieve sub ?
Reacties: 4
Weergaves: 309

Re: Welke actieve sub ?

ja , zou ik ook denken , maar een 12" under seat heb ik nog nergens gevonden
door Blazer
zo 08 dec 2024, 13:04
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Welke actieve sub ?
Reacties: 4
Weergaves: 309

Re: Welke actieve sub ?

Shadow , ergens een beetje wel maar ging niet specifiek over welke sub , maar meer over hoe ik hem best kon aansluiten meer dan over solderen of met kabelschoentjes . Nu dat ik aan het zoeken ben welke ik best neem krijg ik uiteraard in elke shop wel een ander exemplaar aangeboden , waarschijnlijk i...
door Blazer
zo 08 dec 2024, 11:31
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Welke actieve sub ?
Reacties: 4
Weergaves: 309

Welke actieve sub ?

Ben op zoek naar een degelijk actieve sub voor onder mijn bestuurderszetel . het is een Fiat Ducato , heb dus wel wat ruimte onder die stoel , ook zeker in de hoogte , heb ongeveer 36 x 36 x 20 cm Het probleem elke shop geeft mij zowat een ander merk , type als ik de vraag stel " welke is nu he...
door Blazer
zo 01 dec 2024, 13:22
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Reacties: 39
Weergaves: 779

Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio

oké , is duidelijk dan word het solderen met krimpkous , allen bedankt voor de tips .
Shadow ga niet af tappen achter de radio hoor maar meer richting de luidsprekers zelf .
door Blazer
zo 01 dec 2024, 11:02
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Reacties: 39
Weergaves: 779

Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio

oké , solderen is geen probleem hoor , maar is mechanisch gevoelig voor breuk en dat is toch ook algemeen bekend . uiteraard kan je dat wel zoveel mogelijk voorkomen door de bedrading vast te leggen zodat ze zo weinig mogelijk kan bewegen . Alles zal wel een voor en nadeel hebben , daarom de vraag w...
door Blazer
zo 01 dec 2024, 10:26
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Reacties: 39
Weergaves: 779

Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio

Van die linnen tape van tesa , die gebruiken ze toch in de autoindustrie om volledige kabelbundels te maken , komt volgens mij niet los hoor
door Blazer
za 30 nov 2024, 23:11
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Reacties: 39
Weergaves: 779

Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio

Kappa 7 ,
En wat is daar dan beter aan als mijn eerste mogelijkheid , misschien dat je er dan een krimpkous kan over doen , maar als je de bestaande draad doorknipt moet je wel terug drie uiteinde aan elkaar solderen .
door Blazer
za 30 nov 2024, 22:22
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Reacties: 39
Weergaves: 779

Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio

hier zijn we weer met een volgend vraagje . Om het signaal af te tappen aan mijn luidsprekers , wat is daarvoor de beste manier ? - de mantel beetje verwijderen van de bestaande draad en de aftaking er rond wikkelen en solderen , en linnen tape er rond ? of - Wago klemmen gebruiken , dan moet ik wel...
door Blazer
di 26 nov 2024, 20:13
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Reacties: 39
Weergaves: 779

Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio

Neen , zit nooit iemand achterin want daar zijn geen zitplaatsen voorzien , maar ja ze stonden er standaard in , uiteraard kan ik ze wel minder luid zetten , maar ja zulke twee deftige speakertjes zijn nu ook niet de kost .
door Blazer
di 26 nov 2024, 20:05
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Reacties: 39
Weergaves: 779

Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio

Neen , zeker niet maar wil een beetje mooie klank . Ik ga ook de originele deurspeakers vervangen door betere + de deuren ontdreunen en isoleren , deze speakers zijn vandaag al toegekomen . dan ga ik al eens kijken wat verschil ik heb gemaakt hiermee , maar ik verwacht geen wonderen zeker niet op ge...
door Blazer
di 26 nov 2024, 19:45
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Reacties: 39
Weergaves: 779

Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio

Ja de Option is 10" maar is niet echt veel groter in omvang en is dan maar 120w RMS .
Ik heb onder de Fiat Ducato stoel een vrij grote ruimte dus dat is zeker geen probleem
door Blazer
di 26 nov 2024, 19:25
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Reacties: 39
Weergaves: 779

Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio

Shadow ,
ja , bedankt bij mijn vraag aan de shop welke de beste keuze zou zijn kreeg ik deze door .
mijn eigen keuze ging uit naar de
JBL Bass Pro SL2 of de Option Drive 10UA , maar deze zitten op een 120w RMS , de option is wel een 10" woofer , de andere en de Hertz zijn 8" woofers
door Blazer
di 26 nov 2024, 18:24
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Reacties: 39
Weergaves: 779

Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio

toch weer nog een vraagje ,

Maakt het iets uit welke actieve sub ik koop en dan bedoel ik de sterkte , de power .
Heb er van 120w RMS , maar heb er ook één van 220w RMS die dat word aanbevolen door een hifi winkel in Nederland de Hertz DBA201F , kunnen die beide op de fabrieksradio ?
door Blazer
di 26 nov 2024, 13:46
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Reacties: 39
Weergaves: 779

Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio

Chocomel ,

Oké gaan we dat doen , bedankt
door Blazer
ma 25 nov 2024, 22:31
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Reacties: 39
Weergaves: 779

Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio

Oké , een hele boterham
Ga het allemaal nog eens bekijken wat we hier mee gaan doen , een ander alternatief zou kunnen zijn dat ik het gewoon laat doen door
een bedrijfje dat in auto hifi doet .
toch allen bedankt voor jullie reaktie en tips
door Blazer
ma 25 nov 2024, 21:42
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Reacties: 39
Weergaves: 779

Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio

maakt het wat uit of ik het signaal aftap aan de voorste of de achterste luidsprekers ?
door Blazer
ma 25 nov 2024, 17:18
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Reacties: 39
Weergaves: 779

Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio

Chocomel ,

Bedankt voor de info
door Blazer
vr 22 nov 2024, 22:30
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Reacties: 39
Weergaves: 779

Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio

oei , dat word hier blijkbaar ingewikkeld , van de radio heb ik weinig gegevens omdat het een fabrieks af ingebouw systeem is . Ik heb wel al vernomen van ARS 24 dat het geen probleem zou zijn om met de nodige adapters de radio met de actieve sub te verbinden , dit is mijn radio [graag-bijvoegen]htt...
door Blazer
vr 22 nov 2024, 21:49
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Reacties: 39
Weergaves: 779

Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio

alvast bedankt voor jullie reaktie , even voor de duidelijkheid ik heb geen versterker staan ! dus ik heb mijn radio en 4 speakers , 2 vooraan in de deuren en 2 achteraan in het plafond . als ik het goed begrijp zou ik dus gewoon aan de luidsprekers zelf kunnen aftappen en hoeft ik niet achteraan aa...
door Blazer
vr 22 nov 2024, 16:10
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Reacties: 39
Weergaves: 779

Actieve subwoofer op fabrieksradio

Hallo , k zou in mijn camper een actieve subwoofer willen plaatsen aangesloten op het origineel 10" U connect systeem van mijn Fiat Ducato . deze zou dan onder de bestuurderszetel komen Ik dacht aan volgende actieve subwoofer Infinity Basslink SM2 . Daar mijn fabrieks af radio geen tulp aanslui...