Bertje ,
Bedankt hoor , zo is het superduidelijk
Er zijn 22 resultaten gevonden
- vr 25 apr 2025, 20:13
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: iso stekker luidsprekers
- Reacties: 2
- Weergaves: 176
- vr 25 apr 2025, 19:05
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: iso stekker luidsprekers
- Reacties: 2
- Weergaves: 176
iso stekker luidsprekers
hallo , een vraagje over de iso stekker voor de luidsprekers , hierin heb je vier kleuren groen , wit , grijs en paars van elk twee draden waarvan één met een zwarte lijn , mijn vraag is nu is die met de zwarte lijn de - of de + ? ander vraag is weet er iemand welke kleur van welke luidspreker is? V...
- zo 08 dec 2024, 13:58
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Welke actieve sub ?
- Reacties: 4
- Weergaves: 309
Re: Welke actieve sub ?
ja , zou ik ook denken , maar een 12" under seat heb ik nog nergens gevonden
- zo 08 dec 2024, 13:04
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Welke actieve sub ?
- Reacties: 4
- Weergaves: 309
Re: Welke actieve sub ?
Shadow , ergens een beetje wel maar ging niet specifiek over welke sub , maar meer over hoe ik hem best kon aansluiten meer dan over solderen of met kabelschoentjes . Nu dat ik aan het zoeken ben welke ik best neem krijg ik uiteraard in elke shop wel een ander exemplaar aangeboden , waarschijnlijk i...
- zo 08 dec 2024, 11:31
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Welke actieve sub ?
- Reacties: 4
- Weergaves: 309
Welke actieve sub ?
Ben op zoek naar een degelijk actieve sub voor onder mijn bestuurderszetel . het is een Fiat Ducato , heb dus wel wat ruimte onder die stoel , ook zeker in de hoogte , heb ongeveer 36 x 36 x 20 cm Het probleem elke shop geeft mij zowat een ander merk , type als ik de vraag stel " welke is nu he...
- zo 01 dec 2024, 13:22
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
- Reacties: 39
- Weergaves: 779
Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio
oké , is duidelijk dan word het solderen met krimpkous , allen bedankt voor de tips .
Shadow ga niet af tappen achter de radio hoor maar meer richting de luidsprekers zelf .
Shadow ga niet af tappen achter de radio hoor maar meer richting de luidsprekers zelf .
- zo 01 dec 2024, 11:02
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
- Reacties: 39
- Weergaves: 779
Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio
oké , solderen is geen probleem hoor , maar is mechanisch gevoelig voor breuk en dat is toch ook algemeen bekend . uiteraard kan je dat wel zoveel mogelijk voorkomen door de bedrading vast te leggen zodat ze zo weinig mogelijk kan bewegen . Alles zal wel een voor en nadeel hebben , daarom de vraag w...
- zo 01 dec 2024, 10:26
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
- Reacties: 39
- Weergaves: 779
Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Van die linnen tape van tesa , die gebruiken ze toch in de autoindustrie om volledige kabelbundels te maken , komt volgens mij niet los hoor
- za 30 nov 2024, 23:11
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
- Reacties: 39
- Weergaves: 779
Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Kappa 7 ,
En wat is daar dan beter aan als mijn eerste mogelijkheid , misschien dat je er dan een krimpkous kan over doen , maar als je de bestaande draad doorknipt moet je wel terug drie uiteinde aan elkaar solderen .
En wat is daar dan beter aan als mijn eerste mogelijkheid , misschien dat je er dan een krimpkous kan over doen , maar als je de bestaande draad doorknipt moet je wel terug drie uiteinde aan elkaar solderen .
- za 30 nov 2024, 22:22
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
- Reacties: 39
- Weergaves: 779
Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio
hier zijn we weer met een volgend vraagje . Om het signaal af te tappen aan mijn luidsprekers , wat is daarvoor de beste manier ? - de mantel beetje verwijderen van de bestaande draad en de aftaking er rond wikkelen en solderen , en linnen tape er rond ? of - Wago klemmen gebruiken , dan moet ik wel...
- di 26 nov 2024, 20:13
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
- Reacties: 39
- Weergaves: 779
Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Neen , zit nooit iemand achterin want daar zijn geen zitplaatsen voorzien , maar ja ze stonden er standaard in , uiteraard kan ik ze wel minder luid zetten , maar ja zulke twee deftige speakertjes zijn nu ook niet de kost .
- di 26 nov 2024, 20:05
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
- Reacties: 39
- Weergaves: 779
Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Neen , zeker niet maar wil een beetje mooie klank . Ik ga ook de originele deurspeakers vervangen door betere + de deuren ontdreunen en isoleren , deze speakers zijn vandaag al toegekomen . dan ga ik al eens kijken wat verschil ik heb gemaakt hiermee , maar ik verwacht geen wonderen zeker niet op ge...
- di 26 nov 2024, 19:45
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
- Reacties: 39
- Weergaves: 779
Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Ja de Option is 10" maar is niet echt veel groter in omvang en is dan maar 120w RMS .
Ik heb onder de Fiat Ducato stoel een vrij grote ruimte dus dat is zeker geen probleem
Ik heb onder de Fiat Ducato stoel een vrij grote ruimte dus dat is zeker geen probleem
- di 26 nov 2024, 19:25
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
- Reacties: 39
- Weergaves: 779
Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Shadow ,
ja , bedankt bij mijn vraag aan de shop welke de beste keuze zou zijn kreeg ik deze door .
mijn eigen keuze ging uit naar de
JBL Bass Pro SL2 of de Option Drive 10UA , maar deze zitten op een 120w RMS , de option is wel een 10" woofer , de andere en de Hertz zijn 8" woofers
ja , bedankt bij mijn vraag aan de shop welke de beste keuze zou zijn kreeg ik deze door .
mijn eigen keuze ging uit naar de
JBL Bass Pro SL2 of de Option Drive 10UA , maar deze zitten op een 120w RMS , de option is wel een 10" woofer , de andere en de Hertz zijn 8" woofers
- di 26 nov 2024, 18:24
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
- Reacties: 39
- Weergaves: 779
Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio
toch weer nog een vraagje ,
Maakt het iets uit welke actieve sub ik koop en dan bedoel ik de sterkte , de power .
Heb er van 120w RMS , maar heb er ook één van 220w RMS die dat word aanbevolen door een hifi winkel in Nederland de Hertz DBA201F , kunnen die beide op de fabrieksradio ?
Maakt het iets uit welke actieve sub ik koop en dan bedoel ik de sterkte , de power .
Heb er van 120w RMS , maar heb er ook één van 220w RMS die dat word aanbevolen door een hifi winkel in Nederland de Hertz DBA201F , kunnen die beide op de fabrieksradio ?
- di 26 nov 2024, 13:46
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
- Reacties: 39
- Weergaves: 779
Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Chocomel ,
Oké gaan we dat doen , bedankt
Oké gaan we dat doen , bedankt
- ma 25 nov 2024, 22:31
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
- Reacties: 39
- Weergaves: 779
Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Oké , een hele boterham
Ga het allemaal nog eens bekijken wat we hier mee gaan doen , een ander alternatief zou kunnen zijn dat ik het gewoon laat doen door
een bedrijfje dat in auto hifi doet .
toch allen bedankt voor jullie reaktie en tips
Ga het allemaal nog eens bekijken wat we hier mee gaan doen , een ander alternatief zou kunnen zijn dat ik het gewoon laat doen door
een bedrijfje dat in auto hifi doet .
toch allen bedankt voor jullie reaktie en tips
- ma 25 nov 2024, 21:42
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
- Reacties: 39
- Weergaves: 779
Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio
maakt het wat uit of ik het signaal aftap aan de voorste of de achterste luidsprekers ?
- ma 25 nov 2024, 17:18
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
- Reacties: 39
- Weergaves: 779
Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio
Chocomel ,
Bedankt voor de info
Bedankt voor de info
- vr 22 nov 2024, 22:30
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
- Reacties: 39
- Weergaves: 779
Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio
oei , dat word hier blijkbaar ingewikkeld , van de radio heb ik weinig gegevens omdat het een fabrieks af ingebouw systeem is . Ik heb wel al vernomen van ARS 24 dat het geen probleem zou zijn om met de nodige adapters de radio met de actieve sub te verbinden , dit is mijn radio [graag-bijvoegen]htt...
- vr 22 nov 2024, 21:49
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
- Reacties: 39
- Weergaves: 779
Re: Actieve subwoofer op fabrieksradio
alvast bedankt voor jullie reaktie , even voor de duidelijkheid ik heb geen versterker staan ! dus ik heb mijn radio en 4 speakers , 2 vooraan in de deuren en 2 achteraan in het plafond . als ik het goed begrijp zou ik dus gewoon aan de luidsprekers zelf kunnen aftappen en hoeft ik niet achteraan aa...
- vr 22 nov 2024, 16:10
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Actieve subwoofer op fabrieksradio
- Reacties: 39
- Weergaves: 779
Actieve subwoofer op fabrieksradio
Hallo , k zou in mijn camper een actieve subwoofer willen plaatsen aangesloten op het origineel 10" U connect systeem van mijn Fiat Ducato . deze zou dan onder de bestuurderszetel komen Ik dacht aan volgende actieve subwoofer Infinity Basslink SM2 . Daar mijn fabrieks af radio geen tulp aanslui...
