Er zijn 3 resultaten gevonden

door fiestaboy'ke
di 30 jan 2007, 22:44
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: FF wat raad gevraagd over samenstelling.
Reacties: 10
Weergaves: 1750

Haha zo'n krak ben ik niet in elektriciteit en van die dingen.
Kan toch moeilijk een amp zelf ineen :lol: knutselen é
door fiestaboy'ke
di 30 jan 2007, 16:44
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: FF wat raad gevraagd over samenstelling.
Reacties: 10
Weergaves: 1750

Ik dacht voor te beginnen op de 2dehandsmarkt te zoeken voor speakers en amp ... ik wou voor m'n speakers een +-100€ uitgeven en voor de amp ook zoiets ... Speakers heb ik de Jensen Powerstation 1300SPL zien staan voor een prikje en een Kenwood KRF-V5020 als amp. Is dit iets voor mij of niet? Even o...
door fiestaboy'ke
di 30 jan 2007, 16:09
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: FF wat raad gevraagd over samenstelling.
Reacties: 10
Weergaves: 1750

FF wat raad gevraagd over samenstelling.

Hallo iedereen. Ik heb mij sinds vandaag toch maar geeregistreerd nadat ik al enkele weken dit forum zowat in het oog hou en voornamelijk veel lees hier :D Maar nu ga ik binnenkort alleen wonen en had ik graag geweten wat ik het best kan doen om een "degelijk" setje samen te stellen .... M...