Hallo allemaal
Eerste post hier op dit forum, en laten we meteen maar aftrappen met m`n eerste project Fullrange W3-871S Monitors. Naar aanleiding van de site http://www.vikash.info/audio/W3-871S/index.asp.
Erg tevreden met het resulataat, versterker moet wel wat harder dan ik gewend was maar het klinkt erg lekker. Ze worden ondersteund in het laag door een subwoofer. Binnenkort ga ik er nog 2 stands bij maken, zodat ze op de goede hoogte komen.
Fullrange W3-871S Monitors
Moderator: Beheerdersteam
-
Fullrange W3-871S Monitors
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
-
eerst de speakers geplamuurd, en v groeven in de naden gefreesd om hier een dikkere laag plamuur in te kunnen smeren. Dit om te proberen te voorkomen dat je de naden terug gaat zien. En toen met een goedkoop spuit pistooltje aan de compressor in de lak gezet. Zitten nog wel een aantal foutjes in de lak en dit wil ik ook nog een keer overdoen maar eerst eens genieten van de heerlijke sound 

-
B@rtje schreef:eerst de speakers geplamuurd, en v groeven in de naden gefreesd om hier een dikkere laag plamuur in te kunnen smeren. Dit om te proberen te voorkomen dat je de naden terug gaat zien. En toen met een goedkoop spuit pistooltje aan de compressor in de lak gezet. Zitten nog wel een aantal foutjes in de lak en dit wil ik ook nog een keer overdoen maar eerst eens genieten van de heerlijke sound
Dus zo los je dat op

Erg mooi resultaat trouwens, hoge WAF factor

-