ray5150 schreef:(zeg heren programmeurs en sitebeheerders, waarom doet een link het niet als er een ster tussen twee slashes staat? en zonder die ster werkt de link helemaal niet.)
Zonder ster werkt ie wel, maar dan moet je 't /web/ stukje ook weghalen: link zonder ster...
Barry2001 schreef:Vorig jaar heb ik zelf een Cowon iAudio D2 speler gekocht, die bevalt me erg goed eigenlijk. Ze zijn niet goedkoop, maar klinken erg goed, zeer lange batterijlevensduur, goede interface, en 16GB intern met een los kaartje erbij maakt 32GB muziek bij je, flash.
Ik heb zelf de 8gb versie (een dik jaar geleden via zo'n dagelijkse aanbiedingen site gekocht voor een tientje of 13), en ben er nog steeds verdomd tevreden mee. Ik vind persoonlijk dat een naar flac omgezette cd beter klinkt dan dezelfde cd in een cd-speler, al moet ik er dan wel bij vermelden dat mijn cd-speler ook al flink wat jaartjes oud is, en waarschijnlijk niet dezelfde kwaliteiten heeft als de wat modernere spelers.
Goed geluid (krachtige versterker), richting 60 uurtjes aan speeltijd, touchscreen, ondersteuning voor flac, waarom mensen dan nog steeds een aaipot willen hebben is voor mij echt een raadsel...