Jasietse schreef:Subwoofers?
Verdere verbetering kwaliteit laagHoezo?
JaFotootje is toch wel in eigen huis?
Moderator: Beheerdersteam
Jasietse schreef:Subwoofers?
Verdere verbetering kwaliteit laagHoezo?
JaFotootje is toch wel in eigen huis?
jeroen_d schreef:Jasietse schreef:Subwoofers?Verdere verbetering kwaliteit laagHoezo?JaFotootje is toch wel in eigen huis?
bertor schreef:Waar komt je overnamepunt te liggen? Ga je ze echt crossen, dwz de dipolen ontlasten, of voeg je de subwoofers toe?
jeroen_d schreef:De subwoofers worden toegevoegd, ik ga kijken of ik het laag nog wat regelmatiger kan krijgen met minimale correctie door EQ. Als ik daarbij de dipolen wat minder hard hoef te laten werken door wat minder dipoolcorrectie toe te passen is dat mooi meegenomen.
jeroen_d schreef:Gemakkelijk te realiseren met een dual opamp per subwoofer kanaal. Nog steeds niet aan de DSP dus.
jeroen_d schreef:haphap
altijd weer t zelfde gedoe, dat werk kost veel te veel vrije tijdjeroen_d schreef:.... Maar hij heeft erg weinig tijd, grote drukte op het werk...
jeroen_d schreef:Ondertussen krijg ik waarschijnlijk volgende week een Griek op bezoek die MOB3W aan het bouwen is in plexiglas!
b_force schreef:Perspex, plexiglas?![]()
![]()
Marp schreef:b_force schreef:Perspex, plexiglas?![]()
![]()
Ze bedoelen gewoon polymethylmethacrylaat.
Walt schreef:Wellicht een idee om de spoelen op het passieve filter onderling te verdraaien, nu staan ze niet optimaal opgesteld.
Groeten Walter
dre schreef:stiekem dat actieve filter nog getest?
b_force schreef:Perspex, plexiglas?![]()
![]()
Ziet er waanzinnig uit zich. Zou het zelf niet in de kamer willen, maar het heeft zeker wel wat.
Jeroen gaat internationaal?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten