Wel leuk om na zo'n lange tijd de draad weer op te kunnen pakken en ook op het Forum de draad letterlijk weer op te kunnen pakken

Even een complimentje voor de beheerders en moderators!
Zoals gezegd ga ik de budget dipolen weer uit de winterstalling halen. De dipolen moesten plaats maken voor een ander soort "box" en er loopt nu nog een kleine ukkepuk rond die er ook genoegen in schept om de bolletjes van de speakers in te drukken met haar vingertjes. Gelukkig gebruik ik nogsteeds dezelfde BUDGET speakers !
Ik ben nu bezig om een oude Grundig 310 San Remo versterker te "modden" en ik heb er twee eindtrappen bij gebouwd.
Het nadeel van helemaal zelfbouw kasten is toch dat het er (bij mij bijna altijd) een beetje te kneuterig uit ziet...
Dus een bestaande versterker modden om 4 eindtrappen te krijgen met een nette volume regeling geeft mij goede hoop dat het ook nog eens echt af komt.
Dit Grundig setje is heel degelijk opgebouwd en ziet er zelfs nog best strak uit voor zijn leeftijd.
Ik heb er zelfs een replacement afstandsbediening van de Blokker bij om het volume te kunnen regelen uit de luie stoel...
EDIT: LEUK IDEE ALLEMAAL MAAR DIT BLEEF BROMMEN TOT IK ER GEK VAN WERD. DUS TOCH MAAR DIY ALL THE WAY!